Suomen suurin pudottaja

plus koon tyttö

Nyt se viimein alkoi. On mahtavaa seurata ohjelmaa, josta oikeasti on hyötyä kilpailijoille.

Toivottavasti saa läskit kyytiä ja kilpailijat jaksavat tsempata tosissaan.

25

1058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippatirallaa

      Samaa mieltä. Lisäksi yksi tuttuni löytyy kisasta, niin mukava seurata. :)

      • hyrr11

        Merja Aatuineen fiksut ei selän takana puhujia..aina sama juoruamista ja kitinää läskit pois ..!kukaan ei vaikuta toisen tulokseen vain itse turha ..seli seli..


    • ex pyylevä

      Mitähän ovat parhaat onnistuneet tiputtamaan? On se hyvä formaatti kun on parhaat trainerit, hyvät olosuhteet ja varusteet, joilla voi treenata.

      Toivottavasti saavat hyvän elämän eväät loppuiäkseen.

      • Taka-Töölöstä

        Missähän ovat treenanneet ?Onkohan paikka olemassa yleisessä käytössä vai tehty kilpailuja varten ?Olisi kiva käydä katsastamassa paikka.

        Kilpailun naisten vaatteet ovat ihanan näköisiä. Mitähän tuotteita ovat ?


      • Taka-Töölöstä
        Taka-Töölöstä kirjoitti:

        Missähän ovat treenanneet ?Onkohan paikka olemassa yleisessä käytössä vai tehty kilpailuja varten ?Olisi kiva käydä katsastamassa paikka.

        Kilpailun naisten vaatteet ovat ihanan näköisiä. Mitähän tuotteita ovat ?

        Viesti lipsahti .Tarkoitin naisten housua ja toppeja ,enkä t-paitoja .Jokin pikkulogo niissä on ,mutta ei ollut Nike ?


      • SUPU1
        Taka-Töölöstä kirjoitti:

        Missähän ovat treenanneet ?Onkohan paikka olemassa yleisessä käytössä vai tehty kilpailuja varten ?Olisi kiva käydä katsastamassa paikka.

        Kilpailun naisten vaatteet ovat ihanan näköisiä. Mitähän tuotteita ovat ?

        A Big Attitude


    • showmeininkiä

      En ymmärrä, miksi laihtuakseen pitää reuhtoa niin paljon, että on kuoleman partaalla? Epäterveellistä.

    • VaaleanpunaistenKost

      Voi et, ärsyttää tämä oranssi mies Ville , joka niin pelaa.......
      Harmaat tarvii eniten leiriä.

    • tahdon voimalla

      En jaksa katsoa kuin osia punnitusjaksosta ja onnistuu kun tallennan.
      Saman olen tehnyt Jutan puolen vuoden superdieetti ohjelmista ja niistä olen saanut perusvinkkejä jotka ovat toimineet kohdallani. Ihan perusjuttuina olen alkanut tekemään lähtötestin treenejä ja muita yksinkertaisia liikkeitä. Toimii! Kiloja pudonnut viisi kuukauden mittaan ja kroppa kiinteytynyt paljon.

      Jos ei voi tehä täysin mallin mukaan , tekee sillä tavalla kun pystyy. kaikenlaista löytyy ja jokainen kykenee tekemään vaikk olisi kymmeniä kiloja ylipainoa. Itellä on n 15 kg ja siitä jo viis lähtenyt.
      Eli noitä treenejä olen tehnyt ja vain vajaan kuukauden ajan ja painoa pudonnut n 5 kg lisäksi käyn säännöllisesti lenkillä päivittäin, kävelen en voi juosta nivelrikkojen vuoksi. Kävelyä vähintään kaksi tuntia päivässä ja ruokajutuissa olen päässyt makeannälästä pois. Jopa perus rasvaton jurgurtti maistuu makealta kun sokeri on jäänyt pois.

      Siis lähtötarkastuksen treenejä olen tehnyt ja lisäksi jonkin verran nostelen käsipainoja ( ovat 3,5 kilosia) ja keppijumppaa jonkin verran. Kun oppii rutiinit ja pitää mielessä itsekurin onnistuu.
      - kyykkyjä
      - etunojapunnerruksia ( polvet maassa)
      - askelluksia käsipainojen kanssa ja ilman
      - hoovereita ( polvet maassa, napa selkärankaa kohti)

    • Lenkille vaan

      Olen harmistunut harmaiden pudotuksesta. Toivon , että finaalissa iso mies voi näyttää mihin on pystynyt.
      Jotain juttua oli siitäkin , etteivät tulleet toimeen pinkkien kanssa. Vaikutti äänestykseen varmasti , , peliä.
      Hieman hidas teemoineen on tämä suomen pudottajat.

    • raikki

      Kuinkahan se Hanna onkaan niin mahtava peluri ? Itsetunto tuntuu nousseen kovasti. Muutenkin tämä sisaruspari on kyllä niin yhteenhiileen pelaava kuin olla voi. Taisi Juho tehdä väärän vaihdon kun vaihtoi Hannan joukkonsa.
      Harmittaa kyllä tosi rankasti sen Katin puolesta kun Hanna sai puhuttua muutkin äänestämään Katin ulos. Toivottavasti Katille kuuluu hyvää nyt .
      Hanna itse on koko joukon suurin kiukuttelija vaikka itse muuta puhuukin.

    • ghfd

      Hanna on niin raivostuttava. Toivottavasti tipahtaa mahdollisimman pian.

    • näin sen näen

      Mejra Aatuinen fiksuja todella fiksuja ei koskaan Hannamaiseen tyyliin. moiti ketään .Aatu voittkoon rahat:)!

      • Aatu ja Merjafani

        Samaa mieltä, Merja ja Aatu ovat parhaat, aina ystävällisiä ja mukavia. Ei niin "koppavia" kuin Hanna, Juho ja kumppanit. Toivottavasti Aatu voittaa!!


      • ksjdk
        Aatu ja Merjafani kirjoitti:

        Samaa mieltä, Merja ja Aatu ovat parhaat, aina ystävällisiä ja mukavia. Ei niin "koppavia" kuin Hanna, Juho ja kumppanit. Toivottavasti Aatu voittaa!!

        Just näin. Aatu sais voittaa. Hanna on kuin pikkutyttö. Vaittaa jatkuvasti.


    • laihdutus onnistuu

      Hanna sanoo suoraan mitä ajattelee, se ei ole mikään huono piirre. Juhoa ja Aatua verraten luulisi olevan suurempi ikäero. Juho on tosi symppis ja paras Hanna ja Teemu sitten.
      Sisarusten pitääkin pelata yhteen, silloin on hyvä sisarussuhde. Merja paapoo Aatua, ei anna pojan olla omillaan, toivottavasti antaa vapautta kotona.

      • hoplax

        Hanna Narisee ja Naukuu! Aatulle pojot nuori heppu ja niin järkevä..saisihan tuo voittaa ei mikään seläntakana puhuja eli järkevä..rehti ja reilukin vieläpä..:)!!


      • näin on

        VIitaten "laihdutus onnistuu" -nimimerkin kirjoitukseen; ei ole aina hyvä asia, että sanoo suoraan, mitä ajattelee, vaikka se on valitettavan yleinen tapa nykyisilla nuorilla.
        On huomaavaisempaa olla sanomatta mitään, jos on vain negatiivista sanottavaa. Eihän Aatukaan puhu pahaa muista. Hän jättää ehkä tarkoituksellakin mainitsematta sellaisista asioista, mitkä eivät ole hänen mieleisiään. Se on herrasmiehen käytöstä se!

        "Ajattele mitä sanot, ettet sano mitä ajattelet."


      • Aatulle pisteet

        Suoraan sanominen on eri asia kun seläntakan puhuminen...miten voi olla sisarukset pelaa yhteen kun taas muka merja paapoo aatua .sama asia...jos rehellisiä ollaan tuo 18v kaveri on helkkarin älykäs kun katsoin eilen niin kukaan ei onnitellut aatua vaan nyrpistivät ihme ja kumma aatu kolmen kuiskijan ja pelaajan seurassa upea tyyppi..nuohan olivat aatulle kateita ..aatu on vain niin lutunen varmaan hänmmentyy mikälaisia kilpailijoita hänellä ollut ja mitä puhuvat kun katsoo ohjelman.....Merjalle ja Aatulle onnittellut rehdistä kilpilusta eivät sortuneet toisten moittimiseen vaan painonpudotukseen hienoa...


    • pudottaja,...

      Hanna ja Teemu juorusivat, että seuraava tippuja olisi Aatu.
      Mutta eihän Aatu tippunut, koska ei voitu äänestää , koska oli pudottanut painoa eniten.
      Kun heitä oli neljä enää, sama puhe, että Aatu pois kisasta. Jälleen Aatu pudotti eniten painoa.
      Mutta nyt tippuisikin punaisen viivan alle jäänyt.
      Kyllä oli pettynyt ilme kolmella, Hanna, Emmi ja Teemu. Eipä Aatu lähtenytkään.
      Mä olin siitä hyvilläni, siitäpähän sai juoruilijat nenilleen.
      Hanna taisi vielä sanoa lähtiessään, että onneksi finaaliin pääsi Emmi ja Teemu.
      Miksi ei maininnut Aatua, eikö olisi voinut olla ylpeä myös Aatun finaalipaikasta.
      Uskon, että Aatu tulee voittamaan kisan, senverran sisukas kaveri on.

    • saraheinä

      Miten tuo Hanna on saanut Emminkin puolelleen puhumaan Aatusta negatiivistä.
      Ainakaan Hannan itsetunto ei ole kohillaan vieläkään. Aatu voittakoon rehti ja reilu nuori mies.

    • Aatulle voitto

      Minä myös olen hyvilläni, että Hanna putosi kisasta pois.
      Aatun toivon voittavan.

    • nakki3

      Todennäköisesti Hanna, Emmi ja Teemu halusivat Aatun pois kisasta koska kyseessä on tosiaan KILPAILU. Aatulla on paras mahdollisuus voittaa tuo rahapalkinto ja kun hän olisi tippunut pois finaalista, muiden voittomahdollisuudet olisivat olleet paljon tasaväkisemmät. Nyt Aatu on suurin ennakkosuosikki jo tiputetun painon ja tiputuspotentiaalin vuoksi.

    • Aatun fanittaja

      Aivan ihana nuorimies tuo Aatu. Teki kisassa erinomaisen tuloksen ja ulkonäkö on mitä upeinta katsottavaa. Nyt on silmänruokaa nuorille naisille. Pidä Aatu itsestäsi huoli ja syö terveellisesti, niin saat onnellisen ja ihanan elämän.

      Aivan ihana on Aatun äitikin ja sen vuoksi äiti ja poika erottuivat sakista edukseen. Ei toisten ihmisten nälvimistä, ei selän takana puhumista, ei selkään puukottamista vaan aitoa kilpailua ja ennen kaikkea oman terveyden vaalimista. Miellyttävää katsottavaa. Kaikkea parasta Aatulle ja koko hänen perheelleen. Äiti on mitä parahin äiti, rakastaa lapsiaan ja tekee heidän parhaakseen kaikkea mahdollista.

    • tiputtaja

      Aitoa kilpailua???? kun Merja tahallaan päästi ilmapallon ja otti itselleen lisäkilon jottei Aatulle olisi tullut. Muuten kyllä Aatu ja Merja olivat ok, toisaalta mitä telkkarissa näytetään, nuohan ovat vain koosteita ja suurin osa ajasta on näyttämättä. Esim. Airista ja Villestä tehtiin aika pahiksia kun varsinkin Ville mesos koosteissa ja kuitenkin he tulivat kanssakilpailijoiden kanssa hyvin toimeen jos nyt puheista voi jotain päätellä. Kunnioitettava saavutus kaikilta kilpailijoilta, toivottavasti ovat jatkaneet painonpudotusta sillä melkein jokaisella oli vielä pudotettavaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe