En yhtään ihmettele että viime päivinä on tullut kymmeniä ellei satoja kolareita pölyn takia etelässä.
Tänään koin tilanteen kun ajoin jonon perässä ja vastaan tuli rekka pientareella ja väisti hälytysajoneuvoa joka ajoi keskellä tietä.
Voitte vaan kuvitella kun rekka vetää pientareella ja ambulanssi keskellä ja lisäksi edellä ajava autojono pientareella mikä pöly nousee.
Minulla oli onneksi reilu turvaväli ja takana ei tullut ketään joten selvisin säikähdyksellä koska eteen ei nähnyt montaakaan metriä.
Melkonen on pöly motareilla,ym.
7
201
Vastaukset
- lopettakaa jyrsintä
Ihmiset sairastuvat nastarenkaden jyrsimään pölyyn.
- Pariisi pölyää
Pariisissakin on huomattu tämä, kun on ajokiellot päällä pölyn takia. Sinne varmaan kulkeutuu pölyä Suomesta, kun eivät itse käytä nastoja.
- Pää pystyssä
Pariisi pölyää kirjoitti:
Pariisissakin on huomattu tämä, kun on ajokiellot päällä pölyn takia. Sinne varmaan kulkeutuu pölyä Suomesta, kun eivät itse käytä nastoja.
Suomessa kun ei ole Pariisin liikennemääriä, niin on pitänyt ottaa nastat käyttöön, jotta saadaan suuren maailman pölyolosuhteet tännekin.
- Tunnustamisvaikeus
Lie vaikeata myöntää olevansa väärässä jos rikkoo teitä pölyksi kovamettallipaloilla hakkaamalla? Vai onko helppo myöntää?
- kuivat tiet
Naiset näyttävät jatkavan edelleen nastarenkailla teiden jyrsimistä, vaikka viimeiset liukkaan kelit olivat yli 13 kuukautta sitten.
- Nastamössöä
Viime viikot on jo marraskuun alusta saakka nastapöly on lentänyt. Huomenna saamme sen märässä muodossa uudeksi pinnaksi autoihimme.
- Inhale
Näkeehän tuon pölyn Espoon Tapiolassa, kun autoja menee kadulla. Pöly leijuu ajoradan päällä ensi toukokuun loppuun saakka. Ei käy kateeksi taaperoikäisiä ja vauvoja lastenvaunuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612991- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa811763Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä781294- 391260
- 791080