Hei,
Olen 13-vuotias tyttö, jonka elämää finnit ovat haitanneet jo puolitoista vuotta. Ja finnit tosiaankin haittaavat ja häiritsevät minua todella paljon. Häpeän naamaani, enkä kehtaa kulkea ilman meikkiä ja pidän lähes aina hiuksiani otsalla. Minusta on tosi kurjaa katsella miten muiden ikäisteni ihot ovat terveitä ja sileitä ja oma otsani on finnien peitossa. Otsani on täynnä pieniä finnejä ja lisäksi on aina muutama isompi tulehtunut finni. Välillä on niin pahasti tulehtunut finni, että se saattaa vaivata parikin viikkoa jonka jälkeen jää iholle ruma arpi. Poskeni ovat suht hyvät, mutta pientä näppyä niissäkin on. Lisäksi toisella poskella on punainen läikkäarpi. Ja leuassa muutama vaalea arpi ja mustapäitä.
Pesen ihon aamulla vedellä jonka jälkeen levitän puuterin iholle. Koulun jälkeen pesen yleen puuterin pois mutta illemmalla laitan puuteria uudestaan harjoituksiin. Illalla pesen dermosilin pesuaineella puuterin pois ja laitan kosteusvoiteen. Aamulla iho on rasvainen.
Syön terveellisesti perus kotiruokaa; kasviksia, salaattia, vihanneksia, hedelmiä, leipää, puuroa, marjoja, jugurttia, perunaa, lihaa, kalaa, riisiä, makaronia, pastaa jne. En syö roskaruokaa lähes ollenkaan, en muista koska viimeksi olen syönyt pizzeriassa tai hesessä. Normaalisti syön kerran viikossa (lauantaina) esim. Karkkia tai jäätelöä. Enkä silloinkaan kohtuuttomia määriä vaan ihan esim. Pussi karkkia tai viipale jäätelöä. Olin koko syksyn herkkulakossa ja gluteenittomalla ruokavaliolla. (noin 4kk) mutten huomannut iholla juuri mitään muutosta.
Olen alipainoinen (170cm, 45-46kg), joten ei voi ainakaan ylipainosta johtua. Ja lisäksi liikun 5-7 kertaa viikossa kilpaurheilu tasolla. Tiedän että liittyy tähän ikään mutta tämä on todella kiusallinen ongelma ja haluan päästä siitä eroon tai edes lievittää tätä ongelmaa.
Kiitos jos saan apua tai neuvoja!
finnit haittaavat nuoren tytön elämää, apua!
finnit_pois_13
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1392764- 2312127
- 521916
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1931897Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261700Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1421515Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä801436- 1221168
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3111014Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65885