Jumala voittaa

uskova mies,,

Perkele kävi kimppuuni 4 vuotta sitten. Kiusasi ja yritti ottaa valtaansa. Jumala oli kuitenkin mahtavampi ja ajoi perkeleen koloonsa. Jumala voittaa kaiken pahan. Tämä palsta ei ole poikkeus.

35

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahoittelen kovasti, se oli väärinkäsitys. Meillä oli pieni sekaannus, uudet tietojärjestelmät näes, ja luultiin että sinun kanssasi tuli tehdä sopimus jatkokaudesta, tiedäthän: jotain sinulle ja palkaksi sielusi meille. ;D
      Me teemme tätä ihan Pääjohtajan määräyksestä, joten jos haluat valittaa, sinulla on siihen ilman muuta oikeus.
      Haluaisitko muuten nyt myydä sielusi?

    • Taisi olla joku alemmista pirulaisista. Aito perkeIe ei kiusaile eikä yrittele vaan ottaa eikä siinä ole vastaanpyristelemistä.

      • ertyufgfgfgfgfgfg89

        Paholainen on näkymätön


    • Oliko tämä mitä kutsut "perkeleleeksi" mahdollisesti himo toista miestä kohtaan? kaikki aloituksesi tähän asti ovat vahvasti viitaneet siihen.

      • viikonpäivät

        T&ämä P erkele tai S aatana on se villitsee maailoman ihmisiä Raamatun vastaiseen elämään, elävä henkiolento.


      • Belsebuubi.
        viikonpäivät kirjoitti:

        T&ämä P erkele tai S aatana on se villitsee maailoman ihmisiä Raamatun vastaiseen elämään, elävä henkiolento.

        Joku taso meillä täällä helevetissäkin on pidettävä. Ei tuollaisia jaksa pirukaan.


    • kaikkeuden_jumala

      Teillä taitaa olla liian vähän töitä siellä helvetin puolella, kun ehditte täällä hyppäämään yhtenään. Huomenna palavaeriin klo 9:00.

      • ertyu8idfghjk

        Saarnaaja 9:5


    • hammaspeikkoo

      Yksi mielikuvitusolento kävi kimppuun ja toinen mielikuvitusolento pelasti? No jopas on uskovalla miehellä ollu menoa ja meisinkiä :D

    • "perkele kävi kimppuuni 4 vuotta sitten. Kiusasi ja yritti ottaa valtaansa."

      Hassua, minä kun olen toivonut ja odottanut jo vuosia että paholainen tai edes jokin demoni ottaisi minut valtaansa. Tarjolla olisi ihan koko keho täysin vapaaseen käyttöön ilman rajoituksia mutta kun eipä vain ole ketään ottajia näkynyt. On se kummallista kun ei demoneille vapaaehtoinen kehon luovuttaja kelpaa.

      • 1213

        "On se kummallista kun ei demoneille vapaaehtoinen kehon luovuttaja kelpaa. "

        mistä tiedät, ettei niin ole jo tapahtunut?


      • 1213 kirjoitti:

        "On se kummallista kun ei demoneille vapaaehtoinen kehon luovuttaja kelpaa. "

        mistä tiedät, ettei niin ole jo tapahtunut?

        Et kai oikeasti usko demoneihin? Oletan että olet aikuinen ihminen.


    • Sauron

      Sup?

    • *Jumala voittaa kaiken pahan. Tämä palsta ei ole poikkeus.*

      Jos vihtahousu ja kristinuskon jumala olisivat olemassa, S naureskelisi partaansa: kukaan ei voi toimia tehokkaammin kristinuskoa vastaan kuin sinä. Siis kertakaikkisen brillianttia työtä. Mielenterveyden rajoja hipovien päätelmiesi jälkeen ei kukaan selväjärkinen halua kuulla enää halaistua sanaakaan sinusta eikä uskosta jota edustat, kaikista vähiten ne jotka eivät ole uskomisesta kiinnostuneet aiemminkaan (oletko sattumoisin havainnut että tämä on ateismi-palsta?). Saat tarinoillasi lukijat vihaamaan niin kristinuskoa kuin uskovaisiakin.

      Jos evankelioimistasi verrattaisiin kaupankäyntiin esim. vaateliikkeessä, olisi myyntistrategiasi haukkua kaikki sisäänkävelevät asiakkaat pyyleviksi, rumiksi ja sysipahoiksi persjaloiksi, ja yrittää repiä heidän vaatteensa väkisin heidän päältään pois. Ihan jotta voisit sitten sovittaa heille uutta vaatetta, sillä tavalla puoliväkisin. Myymistäsi vaatteista sinulla ei olisi mitään järkevää kerrottavaa sen paremmin kuin asiakkaistakaan, luulisit toki tietäväsi kaikesta kaiken muita paremmin ja rakastavasi kaikkia. Rintapielessäsi lukisi nimesi "Urpo Pärsson". Kantaisit nimikylttiäsi ylpeänä tietämättä siitä millainen urpo oikeasti olet.

      • abcdefghijklmnopqrst

        mietippä kerrankinn asiaa Raamatun näkökulmasta, eikä vaan aina maallisesti ja järkeilemällä.


      • Scorched Earth

        ''Jos evankelioimistasi verrattaisiin kaupankäyntiin''

        https://www.youtube.com/watch?v=qXeWqlMTzH4

        Fryn herra Dalliard on kuten uskovan miehen mielikuvitusystävä.


    • kova on uskova

      "Jumala voittaa"

      No nyt tiedetään, kuka ne lottopotit aina niistää.
      Jumalahan se on sellainen piru, että rohmuaa kaiken
      itselleen. Ei tunne armoa köyhiä ja kipeitä kohtaan.

    • Nakkikioskin jonot perjantai yönä ovat vaarallisia paikkoja jossa kaikennäköiset roikaleet maleksivat.

      loukkasitko itsesi siinä hyökkäyksessä fyysisesti?

      Entä teitkö rikosilmoituksen poliisille?

    • Entä jos sinä itse otit perkeleen valtaasi? Perkele ei tule jos ei häntä itse ota. Perkeleeksi tekeydyit itse, halusit olla hänen kaltaisensa. Ehkä se olit sinä itse joka myös ajoit perkeleen koloonsa.
      Älä jätä perkelettä. Se on kiva kaveri. Se asuu meissä. Me olemme perkele ja jumala ja kaikki mitä vain itse milloinkin haluaa. Valitsee itse. Ei kannanta jumalaa syyttää.

      • tyui567dfghjkl

        Jeesus Kristus, joka tuli maan päälle HENKIMAAILMASTA, tunnusti pahojen henkien OLEMASSAOLON. Voitte ehkä muistaa, että hän puhui usein Saatanasta ja että hän kutsui häntä "valheen isäksi" ja "murhaajaksi"


      • tyui567dfghjkl kirjoitti:

        Jeesus Kristus, joka tuli maan päälle HENKIMAAILMASTA, tunnusti pahojen henkien OLEMASSAOLON. Voitte ehkä muistaa, että hän puhui usein Saatanasta ja että hän kutsui häntä "valheen isäksi" ja "murhaajaksi"

        Ainoa minkä Jeesus tunnusti oli varmasti että Saatana vallitsee maan päällä fyysisessä muodossa. Henkimaailma on puhdas. Pahuus tulee esiin AINOASTAAN fyysisessä maailmassa. Ihminen itse päättää miten elää, jos han laukaisee aseen ja tappaa sillä toisen. Henkimaailma ei laukaise aseita eikä tapa ketään, koska siellä ei ole tapettavia, siellä ei ole lihaa, vaan kaikki ovat eläviä henkiä.

        Ei ole VALHETTA tai valheen isiä. KAIKKI mikä on olemassa on ainoastaan TOTUUTTA.


      • ei ateisti
        sagamar7 kirjoitti:

        Ainoa minkä Jeesus tunnusti oli varmasti että Saatana vallitsee maan päällä fyysisessä muodossa. Henkimaailma on puhdas. Pahuus tulee esiin AINOASTAAN fyysisessä maailmassa. Ihminen itse päättää miten elää, jos han laukaisee aseen ja tappaa sillä toisen. Henkimaailma ei laukaise aseita eikä tapa ketään, koska siellä ei ole tapettavia, siellä ei ole lihaa, vaan kaikki ovat eläviä henkiä.

        Ei ole VALHETTA tai valheen isiä. KAIKKI mikä on olemassa on ainoastaan TOTUUTTA.

        "KAIKKI mikä on olemassa on ainoastaan TOTUUTTA."

        Äläs nyt sentään valehtele.


      • llld
        sagamar7 kirjoitti:

        Ainoa minkä Jeesus tunnusti oli varmasti että Saatana vallitsee maan päällä fyysisessä muodossa. Henkimaailma on puhdas. Pahuus tulee esiin AINOASTAAN fyysisessä maailmassa. Ihminen itse päättää miten elää, jos han laukaisee aseen ja tappaa sillä toisen. Henkimaailma ei laukaise aseita eikä tapa ketään, koska siellä ei ole tapettavia, siellä ei ole lihaa, vaan kaikki ovat eläviä henkiä.

        Ei ole VALHETTA tai valheen isiä. KAIKKI mikä on olemassa on ainoastaan TOTUUTTA.

        Tuo kuulostaa manikealaisuudelta tai Augustinuksen muokkaamalta kristinuskolta. :)


      • eero alanen
        sagamar7 kirjoitti:

        Ainoa minkä Jeesus tunnusti oli varmasti että Saatana vallitsee maan päällä fyysisessä muodossa. Henkimaailma on puhdas. Pahuus tulee esiin AINOASTAAN fyysisessä maailmassa. Ihminen itse päättää miten elää, jos han laukaisee aseen ja tappaa sillä toisen. Henkimaailma ei laukaise aseita eikä tapa ketään, koska siellä ei ole tapettavia, siellä ei ole lihaa, vaan kaikki ovat eläviä henkiä.

        Ei ole VALHETTA tai valheen isiä. KAIKKI mikä on olemassa on ainoastaan TOTUUTTA.

        Valheita on, aloita omistasi mitä täällä syötät tietämättömille


    • Sinä tulit tänne. Sinä kiusaat tätä palstaa ja yrität ottaa tämän palstan valtaasi. Ehkä jumala ajaa sinut koloosi.

      • tyui567dfghjkl

        Ota uskonasiat tosissaan, jos haluat elämääsi suuren muutoksen. Nykyinen elämän tilanteesi ei ole minkään arvoista, koskee myös muita ateisteja.


      • ---
        tyui567dfghjkl kirjoitti:

        Ota uskonasiat tosissaan, jos haluat elämääsi suuren muutoksen. Nykyinen elämän tilanteesi ei ole minkään arvoista, koskee myös muita ateisteja.

        Homouttasiko säikähdit? Vai veikö viina?


      • rttyuuuuuuuuuuuuuuui
        --- kirjoitti:

        Homouttasiko säikähdit? Vai veikö viina?

        Järkyttäviä vastauksia??????????


      • Belsebuubi
        rttyuuuuuuuuuuuuuuui kirjoitti:

        Järkyttäviä vastauksia??????????

        No pitäähän sulle antaa hurskasteltavaa, tekopyhä sontaläjä.


    • rcekim

      Tässä palstassa on pahaa vain täällä vilisevät kristityt.

      • rttyuuuuuuuuuuuuuuui

        Tätä palstaa ei olisi pitänyt koskaan aloittaa, täällä lietsotaan uusia palstalle tulleita valheoppiin.


      • pahuslainen

        Ateismi on pahuuden oppi.


    • uskovampi mies,,

      Olet paholaisen vallassa.

      • Ateisti

        Mitä pahaa on Ateismissa?Minusta aivan järkeenkäypää.Sehän perustuu luonnon lakien määräämään kehitysoppiin.Mikä siinä on niin väärin?Sen mukaan jumalat häviää joku päivä.Jeesuskin,jonka piti olla kakkosmies jumalvaltakunnassa,teki itsemurhan ristillä.
        Juutalaiset vain hurahti siihen täysillä,ja alkoivat ristiretkensä vuoden 0 jälkeen.


      • yuyuqwerasdfgh
        Ateisti kirjoitti:

        Mitä pahaa on Ateismissa?Minusta aivan järkeenkäypää.Sehän perustuu luonnon lakien määräämään kehitysoppiin.Mikä siinä on niin väärin?Sen mukaan jumalat häviää joku päivä.Jeesuskin,jonka piti olla kakkosmies jumalvaltakunnassa,teki itsemurhan ristillä.
        Juutalaiset vain hurahti siihen täysillä,ja alkoivat ristiretkensä vuoden 0 jälkeen.

        Ateistisuus on järjetöntä, mitä usko ei ole


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      60
      1545
    2. 43
      924
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      901
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      65
      858
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      829
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      788
    7. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      53
      761
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      755
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      732
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      682
    Aihe