Miksi Nato ottaisi suomen?
Ihan hullu ajatus. Nato on nykyisin rauhanliitto joka välttää viimeiseen asti konflikteja.
Natolle ei ole mitään hyötyä siitä jos me kuulumme siihen ja sitä paitsi sijaintimme on sellainen että sitä on vaikea puolustaa, joten tässä sitä ollaan pelon ilmapiirissä ja Putinin armoilla.
Olisi pitänyt liittyä Natoon silloin kun Baltian maatkin liittyivät Ja Jeltsin olisi antanut Karjalankin takaisin.
Kysynkin ketkä vastaavat sen ajan poliittisista päätöksistä!
Maanpetturit!
EI NATO HUOLI SUOMEA ENÄÄÄ.....
2
53
Vastaukset
- pexxxxe
Siitä vastaa Halonen.
Hän makasi rähmällään ja odotti liittymistä Neuvostoliittoon "rauhanomaisin keinoin" Kirjoituksesi aiheuttaa epäilyksiä kaltaistesi todellisista motiiveista. Jos NATO:lle ei olisi nyt mitään hyötyä Suomesta, niin ei sille olisi ollut mitään hyötyä Halosenkaan aikana. Jos taas NATO olisi hyväksynyt Suomen jäseneksi silloin, niin kyllä sen pitäisi hyväksyä nytkin.
Eivät asiat siitä ole muuttuneet muuten kuin Venäjän osalta Ukrainan suhteen.
Itse pidin tarkoituksen mukaisena pysytellä silloin liittoutuman ulkopuolella, mutta nykyisessä tilanteessa olen tullut toisiin ajatuksiin. Tosin saattaa olla, että NATOon liittyminen olisi sujunut helpommin silloin, mutta kyllä siihen liittyminen pitäisi olla mahdollista nytkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282671- 1342432
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162083- 1332071
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121804Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161521317Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291172Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901120Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361049