KEPUlla oli suuret toiveet kun miljonääri Juha Sipilä valittiin puheenjohtajaksi.
Aluksi näyttikin siltä, että Sipilä eteni myötätuulessa ja eräänlaisena median lemmikkinä. Tämä oli vaihe, jossa Sipilä saattoi vapaasti päästellä ilmoille puolinaisia ajatuksia ilman perusteluja. Hän arvosteli myös hallitusta ilman, että hänellä oli antaa mitään vaihtoehtoja.
Nyt Sipilän kuherruskuukaudet ovat ohi. Ilmi on tullut se, että Sipilä ei oikeastaan ymmärrä politiikasta tai valtiontaloudesta yhtään mitään.
Viime lauantaina Sipilä mm. oli myymässä Solidiumin kaikki pörssiyhtiöomistukset. Tätä voisi verrata housuun pissimiseen pakkasella. Vähän aikaa lämmittää, mutta sitten onkin entistä kylmempi. Sipilä ei selvästikään ymmärtänyt, että nämä pörssiyhtiöt takovat koko ajan valtiolle rahaa osinkotuottoina.
Ministereiden määrää Sipilä vaati äskettäin vähennettäväksi. Viime syksynä Sipilä taas vaati ministereiden määrää lisättäväksi.
Sipilä on kuin tuuliviiri. Yhtenä päivänä hän on yhtä mieltä ja toisena taas täysin päinvastaista mieltä. Aikamoinen KEPUketku siis.
Sipilällä ei homma hallinnassa
7
<50
Vastaukset
- pol.t.
Sipilä puhui kuin pelle lauantain Ykkösaamussa. Hän on todellinen tahattoman komiikan mestari.
- ensin yx, sitten lis
Haavistokin ihmetteli tuota valtioyhtiöiden myymistä, hän sanoi
että ne tuottavat suomelle 800 miljoonaa vuodessa, miksi ihmeessä ne myytäisiin.
Tuottohan ei ole vain se voitto mikä syntyy vaan tuottoa syntyy
myös maksetuista palkoista, ihmiset kun käyttää nuo rahat elämiseen,
ja niistäkin syntyy tuottoa, alvin kautta,kunnille ja valtiolle.
Vain kirtävät rahat tuottaa,siksi pienikin rahamäärä riittää jos se
on liikkeessä koko ajan.Juu, ja vielä paremmin raha rupeaa kiertämään, kun kaikki yksityiset yrityiset sosialisoidaan valtion omistukseen. Päälle valtio saa vielä kaiken sen voiton, mikä syntyy sosialisoitujen yritysten tuotosta.
- JOHTAJA J:LLÄ
Sipilä on ulkomuodoltaan vähän yksinkertaisen näköinen. Kun hän avaa suunsa, hän myös osoittaa olevansa yksinkertainen.
- Kana-aulis
Hetkinen... ensin ajattelin, että mitä se Känä nyt höperehtii mutta sitten hoksasin!
Känä aprillaa, nythän on aprillipäivä.
Sipilällä on homma hallinnassa. - Um-ba-ba!
Sipilä ei osaa hahmottaa kokonaisuuksia. Viime vuonna hän mm. jäi kiinni siitä, että ei osannut selittää "omaa" kuntamalliaan. Taisi olla Sipilän "oma" kuntamalli Kepun politrukkien laatima ja yksinkertainen Sipilä ei ollut pystynyt omaksumaan sitä.
- J Utta
hih hih minä en ole yksinkertainen vaan minussa on runsaasti silavakerroksia Kokkolan pekonia hih hih
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566638Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404552- 552279
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391848Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71438Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151209- 171181
- 241154
- 171124
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671087