Oletteko jo laittaneet ämpäriperunoita? Mietin josko kasvihuoneeseen saisi jo lisälämmittimen avulla sopivan lämpötilan myös yöksi. Päivällä mittari näyttää 22 C.
Ämpäriperunat
2
284
Vastaukset
- pientä viljelyä
laitoin viikko sitten muutaman itäneen (piiiiTkä itu) potun isoon rikkinäiseen saaviin (korjattava sitä vielä ilmastointiteipillä jottei leviä) turpeen keskelle ja kanankakkaa, ja nyt alkanu pukkaa versoa pintaa. Hee? Saapahan nähä miten onnistuu. Kompostiin ne ois muuten männä kuiteskin.
Sulla aikasta pottua varmaan jo, kun noin aikaisin laitoit..tai niin , kuitenkin enemmin mua saat niitä. :)
Sitten löysin myös pottupussin kaapinlattialta missä 20-30 cm ituja, niin annan ne valostua vähän ja panen pieneen muokattuun penkkiin kokeiltavaks miten kasvaa, ehkä sen idun voi vaan laittaa pötkölleen?kakkaroita viereen. Ukko ei vielä laittanu oikeaa pottumaata kun se on niin märkä.
Onnea potuillesi! :)- Peikonlehti
Kiitos, ovat potut melkein valmiita, ehkä viikko vielä, ennen kuin kopistelen eka ämpärin tyhjäksi. Olivat viime viikolla siinä hilkulla otanko vai en. Päätin antaa kasvaa, ovat maukkaampia.
Olen minäkin kaikki nahistuneet ja kaapin perut pistänyt keväisin joko purnukkaan tai pihan laitamille. Aina niistä on jotain tullut, mutta tämän vuotinen ämpäripottuilu oli aiempi kuin koskaan. Oikea pottumaa on nyt ollut vasta toukokuun vika viikolla kylvetty- kestää siis kunnes sieltä mitään saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 383599
- 981731
- 1361615
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa471561- 931327
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301246MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2881152- 571135
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1261025Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711001