Oletteko jo laittaneet ämpäriperunoita? Mietin josko kasvihuoneeseen saisi jo lisälämmittimen avulla sopivan lämpötilan myös yöksi. Päivällä mittari näyttää 22 C.
Ämpäriperunat
2
278
Vastaukset
- pientä viljelyä
laitoin viikko sitten muutaman itäneen (piiiiTkä itu) potun isoon rikkinäiseen saaviin (korjattava sitä vielä ilmastointiteipillä jottei leviä) turpeen keskelle ja kanankakkaa, ja nyt alkanu pukkaa versoa pintaa. Hee? Saapahan nähä miten onnistuu. Kompostiin ne ois muuten männä kuiteskin.
Sulla aikasta pottua varmaan jo, kun noin aikaisin laitoit..tai niin , kuitenkin enemmin mua saat niitä. :)
Sitten löysin myös pottupussin kaapinlattialta missä 20-30 cm ituja, niin annan ne valostua vähän ja panen pieneen muokattuun penkkiin kokeiltavaks miten kasvaa, ehkä sen idun voi vaan laittaa pötkölleen?kakkaroita viereen. Ukko ei vielä laittanu oikeaa pottumaata kun se on niin märkä.
Onnea potuillesi! :)- Peikonlehti
Kiitos, ovat potut melkein valmiita, ehkä viikko vielä, ennen kuin kopistelen eka ämpärin tyhjäksi. Olivat viime viikolla siinä hilkulla otanko vai en. Päätin antaa kasvaa, ovat maukkaampia.
Olen minäkin kaikki nahistuneet ja kaapin perut pistänyt keväisin joko purnukkaan tai pihan laitamille. Aina niistä on jotain tullut, mutta tämän vuotinen ämpäripottuilu oli aiempi kuin koskaan. Oikea pottumaa on nyt ollut vasta toukokuun vika viikolla kylvetty- kestää siis kunnes sieltä mitään saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017343
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615075Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?754738- 794729
- 1324178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293452Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82958- 492550
- 392478
- 2122343