Älkää hyvät ihmiset ottako hipaisuominaisuudella varustettua korttia.
Jouduin sen kanssa ongelmiin ulkomailla, koska kaikki päätelaitteet eivät ymmärrä korttia jossa moinen feature. Ei myöskään pysäköintiautomaatti suomessa hyväksy. On turhauttavaa olla testiasiakas.
Parempi odottaa, että muu maailma ohjelmoi kassalaitteensa ensin.
Hipaisukortti ja matkailu
4
204
Vastaukset
- 5+19
Muualla maailmassa lähimaksaminen on jo arkipäivää, Suomi on tässä(kin) asiassa vuosia jäljessä. Pankin kortissa on kontaktisiru ja magneettijuova, joilla pärjää paikoissa joissa lähimaksu ei ole käytössä. Lähimaksuominaisuus on kortissa lisänä. En ymmärrä, millaisiin ongelmiin sen kanssa voisi ulkomailla joutua.
Tampereella on lähimaksulla toimivia Finnparkin pysäköintikohteita.- kortteja moneksi
En minäkään ymmärrä miksi hipaisuomainaisuudella varustettu kortti ei pelitä esim. hotellin maksupäätteessä, normaalissa maksutapahtumassa siis ei hipaisumaksussa. Minulle kerrottiin pankista, että kaikki ulkomaan maksupäätteet eivät ole vielä ohjelmoitu "oikein".
Kortin pitää toimia AINA jos tilillä on rahaa. - 1+14
kortteja moneksi kirjoitti:
En minäkään ymmärrä miksi hipaisuomainaisuudella varustettu kortti ei pelitä esim. hotellin maksupäätteessä, normaalissa maksutapahtumassa siis ei hipaisumaksussa. Minulle kerrottiin pankista, että kaikki ulkomaan maksupäätteet eivät ole vielä ohjelmoitu "oikein".
Kortin pitää toimia AINA jos tilillä on rahaa.Nyt ymmärrän, mitä tarkoitat. Joskin se, että kortti ei toimi maksupäätteessä kontaktiluettuna tai magneettijuovalla, ei välttämättä johdu siitä, että kortissa on lähimaksuominaisuus lisänä.
- 2+17
Näytti Lidlissä olevan tarra "meillä onnistuu lähimaksu" tjsp.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076