Moi! Haluaisin koiran mutta meillä on jo koira,marsu ja kani. Koira ei ole ongelma mutta marsu ja kani, niistä ei ole mitään iloa enään. Vanhempani vaan eivät suostu ostamaan koiraa pupun ja marsun takia. Niin mitä ehdotuksia teillä on tähän ongelmaan?
Pikaista vastausta kiitos!
apua...
apuaqa
1
103
Vastaukset
- ajattele lisää
vanhempasi on oikeassa. Eläimet eivät ole kertakäyttökamaa, joka nakataan nurkkaan kun niihin kyllästytään.
Joten, vie ensin kanisi ja marsusi eläinlääkäriin tapettavaksi.
Sitten, kun olet haudannut ne, mieti toisenkin kerran, mitä teet, kun kyllästyt koiraan.
sitä paitsi eikös teidän perheellä ole KOIRA.
Hoida sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117