Näin muutama vuosi sitten merkillisen koiraunen.Näin unen edellisenä yönä kun seuraavana päivänä oli tarkoitus selvittää ja puhua miehen kanssa johon olin hyvin ihastunut. Osoittautui kuitenkin että miehellä ei ollut tunteita mniua kohtaan ja itse olin luullut ihan muuta.
Joka tapauksessa näin unen missä oli kaksi koiraa. Minä ja joku toinen nainen olimme kävelemässä meren rantaa pitkin ja mukana oli kaksi lähestulkoon samanrotuista koiraa ja toinen koira lähti yhtäkkiä vetämään kovasti narusta ja katosi jonnekkin ja en pysynyt sen perässä. Lopulta en nähnyt sitä toistakaan koiraa sekin katosi jonnekkin. Sitten yhtäkkiä silmiini tuli viljapelto ja sen pellon takana oli talo ja menin sinne taloon. Talon ovella oli keskiikäinen nainen jolta kysyin että onko hän nähnyt koiraa, ja kuvailin vielä miltä koira oli näyttänyt. Nainen puisteli päätään ja sanoi että ei hänellä ole tietoa koirasta missä on mutta on se joskus täällä ollut. Sitten jatkoin matkaani. JA silmiin tuli toinen taloolikohan mökki ainakin puuta oli ympärillä ja minä itse istuin siellä talon sisällä pöydän ääressä. Oli rauhallista ja hiljaista ja sitten ovi aukeni ja taloon tuli koira joka tuli suoraan minun jalkojeni juureen koira ja kävi istumaan. Koiralla oli aivan siniset silmät ja hän oli lempeä. Silittelin koiraa ja hän jäi siihen ja minullakin oli ihmeen hyvä olo.
osaako joku tulkita koiraunen
8
6373
Vastaukset
- anni
mtä sanotte te jotka osaatte unia tulkita ?
- Laurami
Koira unessa tarkoittaa unenäkijän tiedostamatonta halua ystävyyteen ja toveruuteen. Jos koira seuraa sinua, sinulla on suotuisa suhde piilotajuntaasi. Jos koira ei ole omasi, viittaa se sinuun itseesi.Pelto symboloi taiteita, tieteitä ja oppimista. Viestihän on jokatapauksessa vuosia vanha mutta halusin tuoda esille oman näkemykseni.
- ........
jos koira on ystävällinen se symboloi ystävää.
ehkä sulla oli ystävä kateissa ja kun talo symboloi sun sielunasuinsijaa,eli sua itteäs niin ehkä se uni yritti kertoa että sun kannattais muuttua vähän ennenkuin saat ystävän takaisin.
puut on perheenjäseniä,mut en tiedä miten ne sit liittyy siihen..
mä oon vasta aloittelija et saattoi tää mun tulkinta mennä iha metsään.- koiraunen nähnyt
Kiitos kannan otosta ! Koira joka jäi vierelleni oli lempeä ja ystävällinen. Itse ajttelin että koira jota kysyin oli sen talon asukas tai asunut ja nyt poissa, en sit tiedä.
- maiqqu
Meri on tunteiden vertauskuva ja metsä alitajunnan valtakunta, yleensä. Itselläni on niin ollut unissa. (mutta voi ne olla muutakin) Tulisi mieleen, että kaksi eri ominaisuuttasi oli tunteidesi edessä punniten jotain. Koira voi merkitä hyvin montaa asiaa esim. mulla uskollinen lemmikki, ystävä, arvaamaton, pelottavakin. Olisiko sinullakin sille kaksi merkitystä, joita uni yritti kertoa. Mutta ne hävisivät, ilmestyäkseen yhtenä (kuten kuvailit) myöhemmin. Kenties kun aika on kypsä/ itse olet siihen valmis. Matkallasi ennen sitä tulet näkemään jotain mikä on verrattavissa peltoon. Mitä se pelto symboloisi sulle? Ehkä, että sen viljely vaatii paljon työtä, se on tärkeää, siitä tulee hyvä sato??? Ja tulet etsimään ja kyselemään, ennenkuin löydät rauhan omasta itsestäsi, mutta sen tulet löytämään. Tällaisia tuli mun mieleen. Tärkeä uni se on sulle ainakin ollut ja on siis vieläkin jotenkin ajankohtainen, koska sitä vielä kyselet, vaikka se on jo vanha. Aivan varmasti sillä on sinulle jokin viesti.
- maiggulle
Kiitos kannanotostasi ! Kyllä se oli jotenkin vaikuttava uni minulle kun sen vieläkin niin elävästi muistan ja se herättää tunteita. Luulen että sanomallasi on perää. Meri on aina liittynt tunteisiin ja ne kaksi koiraa voisivat kuvastaa etsimistä ja niinkuin sanoitkin lopulta rauhan löytäminen ja seesteisyys liittynee ihmisenä kasvamiseen ja oman itsensä löytämiseen.
- dance boy
maiggulle kirjoitti:
Kiitos kannanotostasi ! Kyllä se oli jotenkin vaikuttava uni minulle kun sen vieläkin niin elävästi muistan ja se herättää tunteita. Luulen että sanomallasi on perää. Meri on aina liittynt tunteisiin ja ne kaksi koiraa voisivat kuvastaa etsimistä ja niinkuin sanoitkin lopulta rauhan löytäminen ja seesteisyys liittynee ihmisenä kasvamiseen ja oman itsensä löytämiseen.
kiitos vihjeestäsi olen iloinen siitä
:) d:) t:danceboy
- pinohiiri
Radiosta tulee Keskikikäinen nainen .
he .he.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155