.. ja paljonkohan sellainen "lysti" mahtaa maksaa? Olisin todella kiitollinen jos löytyisi jotain tietoa.
Missäpäin Raaseporia olisi katkaisuhoitoa?
3
755
Vastaukset
- Tsaari.
Tässä linkki:
http://www.raasepori.fi/palvelut/sosiaali-ja-terveydenhuolto/sosiaalipalvelu/paihdehoito
Sinun kannattaa selvittää nuo asiat ajoissa, sillä hoidon tarpeessa oleva ei itse siihen pysty vaikka haluaisikin. Tiedän kokemuksesta, sillä itsekin olen joutunut käyttämään päihdehuollon palveluita (tosin eri paikkkakunnalla). Olen myös saattanut pari kaveriani katkolle, ja aivan varmasti eivät yksin olisi sinne päässeet. Kiittivät avusta kun hoidin asian.
Käy vaikka yksin puhumassa käytännön asioista A-klinikalla ja ota valmiiksi talteen numerot joihin pitää soittaa ja osoitteet joihin pitää mennä.
Kun joku haluaa katkolle, hänen on parempi päästä sinne heti. Muuten menee taas helposti pari viikkoa lisää dokaamiseen tai muiden aineiden käyttöön.
Läheisten apu on tärkeää.- Tsaari.
Vielä osoitteita ja numeroita:
Tammisaaren A-klinikka:
Sairaalakuja 1
puh. 019 - 289 2392
Karjaan A-klinikka:
puh. 019 - 289 2397
Pohjan A-klinikka
puh. 019 - 289 2397
Raaseporin katkaisuhoitoyksikkö:
Sairaalakuja 1
10600 Tammisaari
puh. 019 - 289 2395
Tuo katkaisuhoito on ilmeisesti Tammisaaren terveyskeskuksen yhteydessä.
Katkaisuhoidossa ja kuntoutuksessa asiakkaan oma osuus on 34,80 €/hoitovuorokausi. A-klinikan palvelut ovat ilmaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780