hei. onko kellään tietoa tai kokemusta jos käyn katsastaa 2002 C5, ja kun ne laittaa OBD-testiin ja siellä näkyy että kakkospytty on pimeänä(mikä ei ole todellisuudessa kun kylmänä pimeänä mutta toimii moitteitta lämpimänä) niin antaako ne siitä hylkäyksen vai meneekö läpi??? auttakaa onnetonta citican omistajaa. :)
citroen C5 katsastus.
6
219
Vastaukset
- citroen C5
ja pystyykö tekee silleen että käyn hakee jostain huoltoliikkeestä obd-mittaustodistuksen??
- ggygghhjbjj
todistuksen voi hakea ennen tai jälkeen katsastuksen, katsastaja voi halutessaan testin uudelleen jos siltä tuntuu.
- fgggcghh
hylky tulee jos vikakoodeja.... vaihtoehtoja on 1)korjata vika,,, 2)poistaa vikakoodit ja tulostaa korjaamolla obd testaus jossa korvaava testi koska osatestit kesken tai 3)poistaa vikakoodit juuri ennen katsastusta ja toivoa ettei vikakoodi tule järjestelmään ennen kuin katsastaja tekee testin ja korvaavantestin.
- Katsuri1
Joillakin merkeillä on poikkeuksia vikakoodien arvosteluissa. Lista niistä on tässä:
http://www.trafi.fi/kumppanit/tieliikenteen_kumppanisivusto/katsastusyritykset/katsastustoiminta/maahantuojien_ohjeet_ja_tiedotteet/ottomoottorikayttoisten_autojen_katsastukseen_liittyva_pakokaasupaastojen_tarkastus/automerkkikohtainen_poikkeusmenettely_vikakoodien_arvostelussa
Citikalla ei ole sytytyskatkojen osalta poikkeusmenettelyä, joten joudut selvittämään asiantuntevalla korjaamolla, että mistä koodi aiheutuu. - sesiitäniin
Aprillia joo, ei ole mahdollista että pytty pimeenä, mutta kun lämpenee niin lähtee käyntiin.
- Seppo Sepon Seppo
Kyllä on mahdollista.Tuossa on pihassa eräs auto joka kylmänä kävi 3 sylinterillä kun lämpeni niin kävi normaalisi.Tulppien vaihdolla tämä ainakin korjaantui. Vikakoodit voi poistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291