Minkä ikäisiä olette, jotka sarjaa katselette?
pieni gallup
20
967
Vastaukset
- noita
20v
- Mine sos-fani
eh..totahhh.....öhhh......12.....
- Rhanna
Mine sos-fani kirjoitti:
eh..totahhh.....öhhh......12.....
Taidan olla vanhimpia Charmed-faneja, ikää löytyy jo 26...
- laura
mie oon 13
- jessie
... 18-vuotias....
- alkup.
meillä oli pienimuotoinen väittely, äijä väitti ettei sarjaa seuraa kuin alle 15 vuotiaat. Väärässä oli ja minä katson sarjaa edelleen!
t. Kiira-79 - Nenwen
18 vuotta
- ^Piper^
12-vuotta
- Tähti
olen 23.v
- fearelss__89
niin että oon melkein viisitoista ja katon Siskoni on noitaa!!!!!!!!!!!!!;;==O
- Jossu
Olen 22-vuotias.
- Käppänä
Eli 29-v. Mutta minkäs teet, kun on niin pahuksen hyvä sarja.
- Tratto
530
- Mars
Mää ainaki oon 12wee.
- neanae
no mä ainaki oon 8.v
mun kaveriki kattoo se on 7.v- charmed_me
onkohan totta... kun ei ikinä tiedä mistään netin keskusteluihin vastanneista... no okei, kyllä jotkut ton ikäset kattoo, mietin vaan että miks... siis sen ikäsethän ei tajuu mistään mitään, mitä siinä tapahtuu ja mitä milläkin asialla tarkotetaan.. Mut antaa olla, kuitenki leikitte sit ku ohjelma loppuu, et "mä oon piper ni oo sä fiibii. Ja sit tänne tuli joku pahis ja nä ampu sitä PAM!" ja tollee... järkevää....
- charmed_me
charmed_me kirjoitti:
onkohan totta... kun ei ikinä tiedä mistään netin keskusteluihin vastanneista... no okei, kyllä jotkut ton ikäset kattoo, mietin vaan että miks... siis sen ikäsethän ei tajuu mistään mitään, mitä siinä tapahtuu ja mitä milläkin asialla tarkotetaan.. Mut antaa olla, kuitenki leikitte sit ku ohjelma loppuu, et "mä oon piper ni oo sä fiibii. Ja sit tänne tuli joku pahis ja nä ampu sitä PAM!" ja tollee... järkevää....
oon siis sama tyyppi ku äskön. Ja oon muuten ite 13. :)
- Holly Marie
Mä oon 12v
- enkeliboy
13w
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude24115198Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1746218Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251666