pieni gallup

Kiira

Minkä ikäisiä olette, jotka sarjaa katselette?

20

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita

      20v

      • Mine sos-fani

        eh..totahhh.....öhhh......12.....


      • Rhanna
        Mine sos-fani kirjoitti:

        eh..totahhh.....öhhh......12.....

        Taidan olla vanhimpia Charmed-faneja, ikää löytyy jo 26...


      • Rhanna kirjoitti:

        Taidan olla vanhimpia Charmed-faneja, ikää löytyy jo 26...

        19..


    • laura

      mie oon 13

    • jessie

      ... 18-vuotias....

    • alkup.

      meillä oli pienimuotoinen väittely, äijä väitti ettei sarjaa seuraa kuin alle 15 vuotiaat. Väärässä oli ja minä katson sarjaa edelleen!
      t. Kiira-79

    • Nenwen

      18 vuotta

    • ^Piper^

      12-vuotta

      • Tähti

        olen 23.v


    • fearelss__89

      niin että oon melkein viisitoista ja katon Siskoni on noitaa!!!!!!!!!!!!!;;==O

    • Jossu

      Olen 22-vuotias.

    • Käppänä

      Eli 29-v. Mutta minkäs teet, kun on niin pahuksen hyvä sarja.

    • Tratto

      530

    • Mars

      Mää ainaki oon 12wee.

    • neanae

      no mä ainaki oon 8.v
      mun kaveriki kattoo se on 7.v

      • charmed_me

        onkohan totta... kun ei ikinä tiedä mistään netin keskusteluihin vastanneista... no okei, kyllä jotkut ton ikäset kattoo, mietin vaan että miks... siis sen ikäsethän ei tajuu mistään mitään, mitä siinä tapahtuu ja mitä milläkin asialla tarkotetaan.. Mut antaa olla, kuitenki leikitte sit ku ohjelma loppuu, et "mä oon piper ni oo sä fiibii. Ja sit tänne tuli joku pahis ja nä ampu sitä PAM!" ja tollee... järkevää....


      • charmed_me
        charmed_me kirjoitti:

        onkohan totta... kun ei ikinä tiedä mistään netin keskusteluihin vastanneista... no okei, kyllä jotkut ton ikäset kattoo, mietin vaan että miks... siis sen ikäsethän ei tajuu mistään mitään, mitä siinä tapahtuu ja mitä milläkin asialla tarkotetaan.. Mut antaa olla, kuitenki leikitte sit ku ohjelma loppuu, et "mä oon piper ni oo sä fiibii. Ja sit tänne tuli joku pahis ja nä ampu sitä PAM!" ja tollee... järkevää....

        oon siis sama tyyppi ku äskön. Ja oon muuten ite 13. :)


    • Holly Marie

      Mä oon 12v

    • enkeliboy

      13w

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe