kumpi pitäisi valita?

lollea

Poikaystävä vai au pair vuosi? Molemmat sulkevat toisensa pois, jos lähden au pairiksi, menetän poikaystäväni ja jos valitsen poikaystäväni, en saa koskaan kokea au pairiutta. Olen kuitenkin jo pian 25 vuotias eli myöhemmin lähteminen ei ole mahdollista. Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 8kk

5

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Almakoira

      Jompi kumpi. Päätös sinun. Joka tapauksessa kadut päätöstäni jälkeenpäin.

    • olet kohta 30vee

      Minä lähtisin ilman muuta au pairiksi. Mitä tahansa voi tapahtua suhteessasi poikaystäväsi kanssa. Teillä voi tulla bänät ja siinä sitten harmittelet. Olet nuori vain kerran. Minä lähtisin ilman muuta. Jos suhde on kestääkseen, se kestää au pair vuotesi. Jos suhde ei ole kestääkseen, se katkeaa vaikka et lähtisikään au pairiksi.

      Kaverisi voi tulla katsomaan sinua ja teille tulee upeita yhteisiä kokemuksia. Tai ehkä hän on juntti, joka ei lähde koskaan minnekään uusiin kokemuksiin, eikä halua sinunkaan menevän.

      Totta kai kannattaa lähteä. Nuoruutesi menee ohitse kuule hujauksessa. Nytkin olet jättänyt au pair vuotesi aika myöhäiseksi. Aiotko odottaa taas?

    • kyämäätierän

      No ei oo hirveen vakaalla pohjalla suhde, jos ero tulee noin helposti. Itse ainakin lähtisin au pairiksi, eihän tommosta miestä kannata kattella, joka ei anna sun toteuttaa itseäsi ja haaveitasi ja nähdä sen verta vaivaa että edes yrittäisi saada kaukosuhteen toimimaan. Eihän se ole kun yksi vuosi! Ihan mitätön aika, jos tarkotuksena on koko loppuelämä yhdessä viettää!

    • Menemene

      Lähde nuori nainen maailmalle!!! Itse 40 ja olisisn loppuikäni harmitellut jos en olisi lähtenyt.. Lähes kaikkien poikayst suhteet tuossa iässä loppuu jossakin vaiheessa joka tapauksessa. Eikä näytä muutenkaan tulevaisuutta olevan, jos nyt vuoden poissaoloon poika haluaa lopettaa. Vai onko se mustis. ? Lähde silloinkin. Välivuoteni oli yksi parhaimmistani nuoruudessani. Toki jos et osaa kantaa vielä itsestäsi vastuuta ja huolta ja et ole ollenkaan sosiaalinen etkä pidä ollenkaan lapsista, niin ei kannata lähteä

    • mene vaan

      voi rakas, ei ne sulje toisiaan pois :)
      no, jos poikaystävä on sellainen,josta ei ole loppuiän mieheksi, niin sen menettää jos lähtee... mutta onko se niin paha?

      Jos taas hän on Se Oikea, niin hän kyllä jaksaa odottaa TAI voitte pitää tauon (olette varmaan molemmat aika nuoria, ja tauko ei välttis tarkoita ettettekö voisi jatkaa) TAI jos on oikein sinnikäs mies, niin miksei hän voi myös hakea töitä sieltä päin, mihin meinaat lähteä au pairiksi? Kyllä au pairiksi pääsee myös miehet, taikka on muitakin mahdollisuuksia, esim. kielimatkat ja work holiday viisumit... voitte molemmat avartaa maailmaa!

      Niin kuin muutkin sanoi, valinta on sinun. Ja jos teillä on kaikki hyvin poikaystävän kanssa, valinta on sinun ja hänen. (Ja "lähteminen myöhemmin ei ole mahdollista" tiedän tyypin, joka lähti aupairiksi 29 vuotiaana... ja on vanhempiakin, mutta he yleensä työllistyy nanny-nimikkeellä)

      Oho, kirjoituksesi onkin jo pari kk vanha. Olisi kiva tietää, mitä päätit?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8825
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2633
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe