kumpi pitäisi valita?

lollea

Poikaystävä vai au pair vuosi? Molemmat sulkevat toisensa pois, jos lähden au pairiksi, menetän poikaystäväni ja jos valitsen poikaystäväni, en saa koskaan kokea au pairiutta. Olen kuitenkin jo pian 25 vuotias eli myöhemmin lähteminen ei ole mahdollista. Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 8kk

5

161

Äänestä

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Almakoira

Jompi kumpi. Päätös sinun. Joka tapauksessa kadut päätöstäni jälkeenpäin.

• olet kohta 30vee

Minä lähtisin ilman muuta au pairiksi. Mitä tahansa voi tapahtua suhteessasi poikaystäväsi kanssa. Teillä voi tulla bänät ja siinä sitten harmittelet. Olet nuori vain kerran. Minä lähtisin ilman muuta. Jos suhde on kestääkseen, se kestää au pair vuotesi. Jos suhde ei ole kestääkseen, se katkeaa vaikka et lähtisikään au pairiksi.

Kaverisi voi tulla katsomaan sinua ja teille tulee upeita yhteisiä kokemuksia. Tai ehkä hän on juntti, joka ei lähde koskaan minnekään uusiin kokemuksiin, eikä halua sinunkaan menevän.

Totta kai kannattaa lähteä. Nuoruutesi menee ohitse kuule hujauksessa. Nytkin olet jättänyt au pair vuotesi aika myöhäiseksi. Aiotko odottaa taas?

• kyämäätierän

No ei oo hirveen vakaalla pohjalla suhde, jos ero tulee noin helposti. Itse ainakin lähtisin au pairiksi, eihän tommosta miestä kannata kattella, joka ei anna sun toteuttaa itseäsi ja haaveitasi ja nähdä sen verta vaivaa että edes yrittäisi saada kaukosuhteen toimimaan. Eihän se ole kun yksi vuosi! Ihan mitätön aika, jos tarkotuksena on koko loppuelämä yhdessä viettää!

• Menemene

Lähde nuori nainen maailmalle!!! Itse 40 ja olisisn loppuikäni harmitellut jos en olisi lähtenyt.. Lähes kaikkien poikayst suhteet tuossa iässä loppuu jossakin vaiheessa joka tapauksessa. Eikä näytä muutenkaan tulevaisuutta olevan, jos nyt vuoden poissaoloon poika haluaa lopettaa. Vai onko se mustis. ? Lähde silloinkin. Välivuoteni oli yksi parhaimmistani nuoruudessani. Toki jos et osaa kantaa vielä itsestäsi vastuuta ja huolta ja et ole ollenkaan sosiaalinen etkä pidä ollenkaan lapsista, niin ei kannata lähteä

• mene vaan

voi rakas, ei ne sulje toisiaan pois :)
      no, jos poikaystävä on sellainen,josta ei ole loppuiän mieheksi, niin sen menettää jos lähtee... mutta onko se niin paha?

Jos taas hän on Se Oikea, niin hän kyllä jaksaa odottaa TAI voitte pitää tauon (olette varmaan molemmat aika nuoria, ja tauko ei välttis tarkoita ettettekö voisi jatkaa) TAI jos on oikein sinnikäs mies, niin miksei hän voi myös hakea töitä sieltä päin, mihin meinaat lähteä au pairiksi? Kyllä au pairiksi pääsee myös miehet, taikka on muitakin mahdollisuuksia, esim. kielimatkat ja work holiday viisumit... voitte molemmat avartaa maailmaa!

Niin kuin muutkin sanoi, valinta on sinun. Ja jos teillä on kaikki hyvin poikaystävän kanssa, valinta on sinun ja hänen. (Ja "lähteminen myöhemmin ei ole mahdollista" tiedän tyypin, joka lähti aupairiksi 29 vuotiaana... ja on vanhempiakin, mutta he yleensä työllistyy nanny-nimikkeellä)

Oho, kirjoituksesi onkin jo pari kk vanha. Olisi kiva tietää, mitä päätit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      235
      1439
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      249
      990
    3. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      68
      762
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      48
      713
    5. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      86
      698
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      109
      599
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      573
    8. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      34
      564
    9. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      46
      548
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      525
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      40
      471
    12. 31
      461
    13. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      75
      440
    14. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      45
      417
    15. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      412
    16. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      407
    17. 30
      393
    18. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      27
      390
    19. Oletteko täyttä sataa?

Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?
      Ikävä
      33
      390
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      371
    Aihe