2.4. MURSKAJAISET

LukkoFAN.

Tänään näemme todelliset MURSKAJAISET kun Lukko MURSKAA Tapparan Tampereen Ilves-hallissa.

Maalissa Zapolska, hyökkäyspäässä Vahalahti ja katsomossa minä. Kaikki täysin ylivoimaisia ja valmiina MURSKAJAISIIN.

Kysyn. Mitä mahdollisuuksia Nick Bailenilla (174 cm), Pekka Jormakalla (174 cm) ja Henrik Haapalalla (173 cm) on kun Jerry Ahtola (192 cm), Matt Generous (191 cm) ja Aki Kangasmäki (190 cm) tulevat ja heittävät heidät päin laitaa tai sen yli? Vastaus: EI MITÄÄN.

Mitä mahdollisuuksia Tapparan kannattajilla on, kun minä (penkkaustulos 180 kg), Musculus Maximus ja Iron Body tulemme ja heitämme kynäniskoja oikealle ja vasemmalle lippujonossa. Vastaus: EI MITÄÄN.

MURSKAJAISET ALKAKOON.

13

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapparan miäs

Tänään Lukko murskataan 5-0 ja saatte rähmällään katsella Hakametsän viirimerta samalla kun live is life soi.

• Tapparas

Se Hakametsä on kuule ihan yhtälailla Tapparan kuin Ilveksenkin halli ja 100 kertaa legendaarisempi kuin joku homokylän areena.

• Tapparas
        Tapparas kirjoitti:

Se Hakametsä on kuule ihan yhtälailla Tapparan kuin Ilveksenkin halli ja 100 kertaa legendaarisempi kuin joku homokylän areena.

Ainakin vähintään toinen puoli hallista on meidän ja se riittää.

• Baloun

Vedä saa LukkoFAN sitä rautaa penkistä. Tappara lyö limppua sillävälin Lukon reppuun.

• LukkoFAN.

Älä sössötö! Lukko rankaisee Tapparaa jäällä ja minä kehoani penkillä ja jalkaprässissä.

• Kirves yksi
        LukkoFAN. kirjoitti:

Älä sössötö! Lukko rankaisee Tapparaa jäällä ja minä kehoani penkillä ja jalkaprässissä.

Punerra 5 sataa 2 kymmentä kiloa niin oot miäs.

• Tapparan miäs

Älä lässytä, pikkupoika. :)

• Kirves yksi

Lukko-Fun 1-4 näyttää yhä aika todennäköiseltä. Lisää jalkpärssiä..

• kikkeliä

Tappara murskasi lukon 5-2 voitolla.lukko on kyllä aika paska joukkue ne jotka kannatatte lukkoa haistkaa paska

• kikkeliä

Tappara murskasi lukon 5-2 voitolla.lukko on kyllä aika paska joukkue ne jotka kannatatte lukkoa haistkaa paska

• Kirves1

Kuinkas tänään kävikään? :)

• kikkeliä

• kikkeliä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5014
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1792
    3. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      1681
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      289
      1656
    5. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1625
    6. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1458
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1250
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1190
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      69
      1141
    10. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1139
    Aihe