tänään facen sivuilla lopputapahtumat ja voittajan, kerkesin kopioida sen, nopeasti poistivat sieltä, sen verran voin mainita , että seuraavaksi tippuu tuutikki,
Sebu paljasti
12
5364
Vastaukset
- Maaarrrkkkkooooo
Joo, sehän me o tiedetään ja tuulikki kostaa jennile, että valitsee isännäksi jonin, jolloin häätömittelöön joutuu sanni ja jenni...ja kukas voittaa silloin, no sanni tietenkin ja loppupeleissä sanni ja joni vastakkain....enempää en kerro minäkään!
- farmifan
ei pidä paikkaansa , haluatko , että kerron mitä käy
- nirppanokka vex
farmifan kirjoitti:
ei pidä paikkaansa , haluatko , että kerron mitä käy
Sen voisit sanoa, että Jenni ei voita -- EIHÄN??
Mikään muu tieto ei ole yhtä tervetullut kuin se, että Jenni tippuu eikä voita!
Voittajaa ei tarvi mainita. - farmifan
nirppanokka vex kirjoitti:
Sen voisit sanoa, että Jenni ei voita -- EIHÄN??
Mikään muu tieto ei ole yhtä tervetullut kuin se, että Jenni tippuu eikä voita!
Voittajaa ei tarvi mainita.ällä lue tota viimistä jos haluat säilyttää jännityksen
- utale
jo vain.
- farmifan
näin hän kirjoitti eilen farmin faceen.
Sebastién Andreas Pyykönen
Sanni voitti koko paskan. Heräsin äsken ja päivän ensimmäinen mieluhalu oli yllättäen tämä. Koko ohjelma oli niin huono, etten mä edes itse ymmärrä miks spoilasin sen vasta nyt sitäpaitsi te ette ansaitse mitään erikois "jännittystä". Seuraavaks lähtee tuulikki, sit Joni, finaalissa kilpailee Jenni ja Sanni. Hauskaa jännityksellä katsomista. - pikkuserkku
farmifan kirjoitti:
Sanni voitti koko paskan. Heräsin äsken ja päivän ensimmäinen mieluhalu oli yllättäen tämä. Koko ohjelma oli niin huono, etten mä edes itse ymmärrä miks spoilasin sen vasta nyt sitäpaitsi te ette ansaitse mitään erikois "jännittystä". Seuraavaks lähtee tuulikki, sit Joni, finaalissa kilpailee Jenni ja Sanni. Hauskaa jännityksellä katsomista.Totta, Sanni voittaa.
Tosiasia.
Jenni jäi kakkoseksi.
Joni kolmanneksi. - Mustanuttu
farmifan kirjoitti:
Sanni voitti koko paskan. Heräsin äsken ja päivän ensimmäinen mieluhalu oli yllättäen tämä. Koko ohjelma oli niin huono, etten mä edes itse ymmärrä miks spoilasin sen vasta nyt sitäpaitsi te ette ansaitse mitään erikois "jännittystä". Seuraavaks lähtee tuulikki, sit Joni, finaalissa kilpailee Jenni ja Sanni. Hauskaa jännityksellä katsomista.Hyvä Sebu! Liika jännitys oiskin ollut tämmötteen vanhan ihmisen sydämelle liikaa.
Että oikeeseen aikaan tuli spoilattua.
- kenoveeva
Haluan nähdä Jennin naaman kun Sanni tai Joni voittaa....
- hyvä Sanniiiiiiii
Jos ja kun Sanni voittaa niin oikeus toteutuu.
Jos ja kun Jenni tulee toiseks niin siinä ei oikeus toteudu.
Sini kuuluis olla edellä Jennii.
Toivottavasti joku tekee reklamaation Sinin kohtelusta. asia ei minulle kuulu mut tuntuu pahalta kun tekemällä tehdään vääryyksiä ja tollasen kuin Jennin paskiaisen hyväks. On kyl niin kiero kuin solmuun väännetty korkkiruuvi. Koko ajan etsii ja hakee väkisii vikoja toisist.
On kyl niin vastenmieleinen kuin vaa voi olla.- Juhis6678
Paha tehdä reklamaatioita, kun ohjelma jo kuvattu viime kesältä...
Jenni tulee kakkoseksi ja Sanni voittaa. Tää on ollut jo kauan tiedossa, vaikkei siitä saisi sanoa mitään.
- totuus esiin
Kun viimeinen jakso esitetään ja lopputulos selviää, pitäisi lopussa selvittää katsojille kuinka ovat käsitelleet Siniä kohtaan tehdyn vääryyden, jossa kilpailun sääntöjä ei noudatettu.
Me katsojat vaadimme sääntöjen noudattamista myös näihin tosiTV-sarjoihin.
Ohjelman tuottajat aliarvioivat meitä katsojia, ellei tätä sotkua selvitetä myös meille katsojille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1052355
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161774Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen961411Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1871359Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31236- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124913- 76900