Sebu paljasti

farmifan

tänään facen sivuilla lopputapahtumat ja voittajan, kerkesin kopioida sen, nopeasti poistivat sieltä, sen verran voin mainita , että seuraavaksi tippuu tuutikki,

12

4568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maaarrrkkkkooooo

      Joo, sehän me o tiedetään ja tuulikki kostaa jennile, että valitsee isännäksi jonin, jolloin häätömittelöön joutuu sanni ja jenni...ja kukas voittaa silloin, no sanni tietenkin ja loppupeleissä sanni ja joni vastakkain....enempää en kerro minäkään!

      • farmifan

        ei pidä paikkaansa , haluatko , että kerron mitä käy


      • nirppanokka vex
        farmifan kirjoitti:

        ei pidä paikkaansa , haluatko , että kerron mitä käy

        Sen voisit sanoa, että Jenni ei voita -- EIHÄN??

        Mikään muu tieto ei ole yhtä tervetullut kuin se, että Jenni tippuu eikä voita!
        Voittajaa ei tarvi mainita.


      • farmifan
        nirppanokka vex kirjoitti:

        Sen voisit sanoa, että Jenni ei voita -- EIHÄN??

        Mikään muu tieto ei ole yhtä tervetullut kuin se, että Jenni tippuu eikä voita!
        Voittajaa ei tarvi mainita.

        ällä lue tota viimistä jos haluat säilyttää jännityksen


    • utale

      jo vain.

      • farmifan

        näin hän kirjoitti eilen farmin faceen.
        Sebastién Andreas Pyykönen
        Sanni voitti koko paskan. Heräsin äsken ja päivän ensimmäinen mieluhalu oli yllättäen tämä. Koko ohjelma oli niin huono, etten mä edes itse ymmärrä miks spoilasin sen vasta nyt sitäpaitsi te ette ansaitse mitään erikois "jännittystä". Seuraavaks lähtee tuulikki, sit Joni, finaalissa kilpailee Jenni ja Sanni. Hauskaa jännityksellä katsomista.


      • pikkuserkku
        farmifan kirjoitti:

        näin hän kirjoitti eilen farmin faceen.
        Sebastién Andreas Pyykönen
        Sanni voitti koko paskan. Heräsin äsken ja päivän ensimmäinen mieluhalu oli yllättäen tämä. Koko ohjelma oli niin huono, etten mä edes itse ymmärrä miks spoilasin sen vasta nyt sitäpaitsi te ette ansaitse mitään erikois "jännittystä". Seuraavaks lähtee tuulikki, sit Joni, finaalissa kilpailee Jenni ja Sanni. Hauskaa jännityksellä katsomista.

        Totta, Sanni voittaa.

        Tosiasia.

        Jenni jäi kakkoseksi.

        Joni kolmanneksi.


      • Mustanuttu
        farmifan kirjoitti:

        näin hän kirjoitti eilen farmin faceen.
        Sebastién Andreas Pyykönen
        Sanni voitti koko paskan. Heräsin äsken ja päivän ensimmäinen mieluhalu oli yllättäen tämä. Koko ohjelma oli niin huono, etten mä edes itse ymmärrä miks spoilasin sen vasta nyt sitäpaitsi te ette ansaitse mitään erikois "jännittystä". Seuraavaks lähtee tuulikki, sit Joni, finaalissa kilpailee Jenni ja Sanni. Hauskaa jännityksellä katsomista.

        Hyvä Sebu! Liika jännitys oiskin ollut tämmötteen vanhan ihmisen sydämelle liikaa.
        Että oikeeseen aikaan tuli spoilattua.


    • kenoveeva

      Haluan nähdä Jennin naaman kun Sanni tai Joni voittaa....

    • hyvä Sanniiiiiiii

      Jos ja kun Sanni voittaa niin oikeus toteutuu.
      Jos ja kun Jenni tulee toiseks niin siinä ei oikeus toteudu.
      Sini kuuluis olla edellä Jennii.
      Toivottavasti joku tekee reklamaation Sinin kohtelusta. asia ei minulle kuulu mut tuntuu pahalta kun tekemällä tehdään vääryyksiä ja tollasen kuin Jennin paskiaisen hyväks. On kyl niin kiero kuin solmuun väännetty korkkiruuvi. Koko ajan etsii ja hakee väkisii vikoja toisist.
      On kyl niin vastenmieleinen kuin vaa voi olla.

      • Juhis6678

        Paha tehdä reklamaatioita, kun ohjelma jo kuvattu viime kesältä...

        Jenni tulee kakkoseksi ja Sanni voittaa. Tää on ollut jo kauan tiedossa, vaikkei siitä saisi sanoa mitään.


    • totuus esiin

      Kun viimeinen jakso esitetään ja lopputulos selviää, pitäisi lopussa selvittää katsojille kuinka ovat käsitelleet Siniä kohtaan tehdyn vääryyden, jossa kilpailun sääntöjä ei noudatettu.

      Me katsojat vaadimme sääntöjen noudattamista myös näihin tosiTV-sarjoihin.
      Ohjelman tuottajat aliarvioivat meitä katsojia, ellei tätä sotkua selvitetä myös meille katsojille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe