Saisitko vielä kortin?

22

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saisi 10vuotiaatki!

      Kännyl vaikee ku kuvat hidastelee,muutamas kuvakulma vääristää!että tulee täydellinen suoritus on se keskittymisest kiinni,mikä onkin tärkein oikees liikentees!

      • Nou problem

        10/10

        Testissä on varmaan jokin vika. Ei yhtään ansaa tai hyvin monitulkintaista kuvaa. Kuin Liikennesurma on noin pahasti epäonnistunut ihan selkeässä asiassa?


      • Nou problem kirjoitti:

        10/10

        Testissä on varmaan jokin vika. Ei yhtään ansaa tai hyvin monitulkintaista kuvaa. Kuin Liikennesurma on noin pahasti epäonnistunut ihan selkeässä asiassa?

        Oli siinä.

        Perinteinen ansa. Pitää väistää myös niitä liikkujia, jotka eivät ole risteävällä ajolinjalla kanssasi. Esimerkiksi kuva, jossa tullaan kolmion takaa ja vastaan tulee suoraan ajava auto (ei vilkua ainakaan minun näkökykyni mukaan). Pitäisi väistää sitä oikealle käännyttäessä...

        Nuo pitää vain tietää. Todellisen elämän kanssa niillä ei ole tekemistä.

        9/10 koska vastasin oikein, en kuten haluttiin vastattvavan. :)


      • The_Rat kirjoitti:

        Oli siinä.

        Perinteinen ansa. Pitää väistää myös niitä liikkujia, jotka eivät ole risteävällä ajolinjalla kanssasi. Esimerkiksi kuva, jossa tullaan kolmion takaa ja vastaan tulee suoraan ajava auto (ei vilkua ainakaan minun näkökykyni mukaan). Pitäisi väistää sitä oikealle käännyttäessä...

        Nuo pitää vain tietää. Todellisen elämän kanssa niillä ei ole tekemistä.

        9/10 koska vastasin oikein, en kuten haluttiin vastattvavan. :)

        Testasin pituuttani uudestaan, tulikin eri kysymykset. Näemmä jonkin verran variaatiota (kolme samaa kysymystä, eli jostain setistä arpoo).


      • 14+19
        The_Rat kirjoitti:

        Oli siinä.

        Perinteinen ansa. Pitää väistää myös niitä liikkujia, jotka eivät ole risteävällä ajolinjalla kanssasi. Esimerkiksi kuva, jossa tullaan kolmion takaa ja vastaan tulee suoraan ajava auto (ei vilkua ainakaan minun näkökykyni mukaan). Pitäisi väistää sitä oikealle käännyttäessä...

        Nuo pitää vain tietää. Todellisen elämän kanssa niillä ei ole tekemistä.

        9/10 koska vastasin oikein, en kuten haluttiin vastattvavan. :)

        Outoa. Juuri tuohon vastasin ettei tarvii väistää ja vastaukseni meni oikein.


      • 14+19 kirjoitti:

        Outoa. Juuri tuohon vastasin ettei tarvii väistää ja vastaukseni meni oikein.

        Minun tapauksessani toki vastaantulija oli merkitty etuajo-oikeutetuksi, eli tietysti olisi väistettävä, mikäli sen ajolinja risteäisi oman kanssa...

        Oli siellä myös kuva, joss suoraan edessä oli parkkipaikka, eikä kieltokylttejä missään. Ei suoraan selvinnyt, miksei sinne saisi ajaa uudestaan, pitää yrittää löytää kuva uudestaan.


      • The_Rat kirjoitti:

        Minun tapauksessani toki vastaantulija oli merkitty etuajo-oikeutetuksi, eli tietysti olisi väistettävä, mikäli sen ajolinja risteäisi oman kanssa...

        Oli siellä myös kuva, joss suoraan edessä oli parkkipaikka, eikä kieltokylttejä missään. Ei suoraan selvinnyt, miksei sinne saisi ajaa uudestaan, pitää yrittää löytää kuva uudestaan.

        Hah, nyt oli kyse ihan omasta mokasta. Siellä oli tiemerkki, jolla muutettiin yksisuuntainen tieosuus kaksisuuntaiseksi. Minä keskityin laskemaan kaistoja (kolme taisi olla).


      • jep jep
        The_Rat kirjoitti:

        Hah, nyt oli kyse ihan omasta mokasta. Siellä oli tiemerkki, jolla muutettiin yksisuuntainen tieosuus kaksisuuntaiseksi. Minä keskityin laskemaan kaistoja (kolme taisi olla).

        No sai ainakin hauskan keskustelun itsesi kanssa. Hyvää jatkoa vain (jos oma ei riitä)


      • Nou problem kirjoitti:

        10/10

        Testissä on varmaan jokin vika. Ei yhtään ansaa tai hyvin monitulkintaista kuvaa. Kuin Liikennesurma on noin pahasti epäonnistunut ihan selkeässä asiassa?

        Oli tuo bussipysäkki juttu. Minä ja moni muu meni vipuun. Ei tarvitse pysähtyä, vaikka on noin lähellä vain hidastus riittää ja tuossa tapauksessa pitää hidastaa kyllä lähes pysähdyksiin


      • ddddddddddddddd
        autoilija kirjoitti:

        Oli tuo bussipysäkki juttu. Minä ja moni muu meni vipuun. Ei tarvitse pysähtyä, vaikka on noin lähellä vain hidastus riittää ja tuossa tapauksessa pitää hidastaa kyllä lähes pysähdyksiin

        alle 60kmh taajamassa sun on väistyttävä liityvää bussia


      • autoilija
        ddddddddddddddd kirjoitti:

        alle 60kmh taajamassa sun on väistyttävä liityvää bussia

        Väistettävä, mutta ei pysähduttävä. Mutta jos olet noin lähellä, kun bussikuski laittaa vilkun on väistö ilman pysähtymistä lähes mahdoton


    • ja pellekin vielä

      Voi vhittu että olet pönttö, taivahan vanha juttu, mutta kun olet pönttö niin sitten olet.
      Ja sataprosenttisen varmasti myös kortiton.

    • s. 1955

      Muuten hyvä testi mutta tuo on kuin minun metalliopettaja ammattikoulussa, hän katsoi kun hitsasin ja toteesi että siitä ei tule kuin jäniksenkakka. En tiedä tänä päivänä vielä mikä oli väärin?
      Samoin on tässä kokeessa. Lukee että toivottavasti sinulla ei ole ajokorttia mutta ei kerrota mikä meni väärin!

    • Mopoauton ohitus

      Entäs se mopoauton ohittaminen? Autoni tehot ja näkyväisyys tiellä riittäisi helppoon ohitukseen mutta testin mukaan se olisi kiellettyä.. Miksi?

      • Hyvä kysymys. Kuvan perusteella tilaa ja näkyvyyttä on, ohituskiellosta ei näy merkkiä, auto ei ole kääntymässä vasemmalle, ...

        Siellä on myös kuva pysäköidystä ajoneuvosta, joka on pysäköity ohjeen vastaisesti (pitäisi olla vinoparkki, mutta on kohtisuoraan tiehen nähden vedetty). Tuossakin vain väärä vastaus kelpaa.


    • Menee liikaa aikaa..

      kysymyksen lukemiseen ja sen prosessointiin. Sen takia pari meni pieleen. Testi pitäis tehdä niin, että kysymys luetaan ensin ja sitten vasta näytetään kuva ja aika alkaa juosta ymv...

    • wqedxwqqqqqq

      En kerkiä ainakaan lukea noita txt ja sitten kattoa mitä kuvassa on,
      tokalla yrittämällä meni läpi kuitenkin, ihan kiva testi mutta ei hyvä.

      Kuvat pitäisi olla isompia ja txt lyhyempiä jotka menee toiselle riville.

      • wqedxwqqqqqq

        Oikeastaan niin että txt pitäisi saada lukea ja ymmärtää vaikka 5min jos haluaa ja
        sitten se kuva näytettäisiin ja olisi 10s aikaa tehdä valinta ja isompi kuva.
        Niin se menisi oikein, ei liikenteessäkään ole mitään kysymyksiä
        mitä pitää pohtia mitä kysytään ja ymmärtää kysymys.


    • hgvgh

      Kokeilin Operalla ja Foxilla, mutta en kummallakaan päässyt edes alkuun. Toimiiko teillä niillä?

      • FF:llä toimi ainakin minulla hyvin (ver. 29.0)


      • Autopalsta?
        The_Rat kirjoitti:

        FF:llä toimi ainakin minulla hyvin (ver. 29.0)

        Mitä te puhutte?


    • hupskeikkaaa

      Yksi virhe tuolla nähtävästi tuli, muuten kaikki oikein, ja nyt ymmärsinkin missä tein väärin.

      Kysymys kävi, että käännyn oikealle ja tarvitseeko väistää. Laitoin siihen että tarvitsee oikealta tulevaa väistää, mutta kun katu on kaksikaistainen ja käännyn oikealle ei siinä olekaan mitään väistettävää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe