Farmi

Yääääkk!!!!

Ärsyttääkö ketään muuta niin paljon kuin minua Farmi sarjassa diivaileva Jenni?
Ai että voi olla ärsyttävä virnistelijä!!
Luulee olevansa niin sivistynyt ja fiksu, mutta tosiasiassa takana kakkaa jauhava kana!!
Voi, kun muistaisi, miten kohteli sarjan vanhinta naista, sitten kun itse alkaa vanheta!
Miten joku voi pitää tälläistä pomottajaa tyttöystävänään? Tunnen oikein myötähäpeää, kun katselen hänen nousukkuuttaan! Sarja on muuten hyvä, toivottavasti Jenni "prinsessa" ei vaan voita!!!!!

4

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surusilmä

Tuollaisista naisistahan miehet tykkää, räväköistä, juoruilevista, kanamaisista, joillei ole paljoa älyä päässä sivistyksestä puhumattakaan. Sitten valittavat, kun joutuvat parisuhteessa täydellisesti tossun alle. Nainen sanelee kaikki mitä tehdään ja miten tehdään. Miehelle riittää kun nainen on hoikka ja suulas, sekä edes siedettävän näköinen. Luulenpa Jennilläkin olevan vientiä.

• Onnea elämään Jenni!

Kyllä ärsyttää ja inhottaa! USKOVAINEN????? Mitähän se mahtaa hänelle tarkoittaa, ei ainakaan lähimmäisen rakkautta, anteeksiantoa tms...
      Kieroilee, kontrolloi, kyttää toisia, hakee kokoajan kaikkia mahdollisia vikoja muista, itsessään ei näe mitään negatiiviista.
      Todellakin nousukas, mutta tekee sen huonosti...
      Miten joku noin nuori voi olla noin katkera, kiero, kova, kylmä ja julma??? Täynnä negatiivisuutta.
      Jenni tuskin mummojen kohtelua tulevaisuudessa muistaa koska on niin oman edun tavoittelia ettei sellaiset asiat mieltä paina, jää mitenkään poikkeavana käytöksenä muistiin tai mieltä painamaan.
      Myötähäpeää tunnen minäkin, ja toivon että lukee näitä kirjoituksia täältä, jos siten edes sekunniksi pysähtyisi miettimään ihan omaa itseään..

• psyk 67

ei näköjään ihmiset tunnista narsistia, kyseessä on aivan selkeä narsisti

• Faktat esiin

Ette tiedä mitä siellä kuvausten ulkopuolella tapahtui. Kyllähän se oli joku muu, joka osasi olla tosi vittumainen. Ei Jenni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3808
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      28
      3143
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      284
      3026
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2000
    5. 243
      1741
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      6
      1540
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      1322
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1311
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      39
      1122
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      4
      1091
    Aihe