Mitäs mieltä ihmiset ovat tuosta valheen vangit -sarjasta jota on lähetetty livillä nyt jonkun aikaa? Itse aloin aika varauksella katsomaan tätä, mutta ekan jakson jälkeen oon katsonut jokaisen mitä on tullut.
Osa on ollut hyviä ja osa aika huonoja. Aika karuja tarinoita ollut tuossa ja kun noita on seurannut niin kyllä on oma elämä tuntunut aika helpolta ja omat ongelmat aika pieniltä noiden jälkeen.
Sanotaan että pohjautuu tositapahtumiin ja todellisiin tilanteisiin mutta vaikka olisikin käsikirjoitettu kokonaan niin silti ihan kiva, erilainen sarja.
Valheen vangit
pekka_v
3
278
Vastaukset
- valheen vangit..
Oliko tuo Janin kaveri joka juontaa keno lähetyksiä?
- maku meno
Lottovoittajan tarina ei voi olla totta, jonkun mielikuvitust, haaveilua. Voiko joku todistaa? Olen katsonut joka jakson, mutta nyt meni maku.
- osin totta?
Katsoin juuri tallenteen lottovoittajasta joka salasi voiton. En usko, että se oli täysin totta, mutta osaksi. Uskon että voitto on ollut pienempi kuin 9 miljoonaa, sen voisi moni kaivaa esiin, koska tuskin ollut monta sen suuruista voittoa..? Ja aika iso osa ihmisistä tietää asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1052355
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161774Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen961411Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1871359Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31236- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124913- 76900