Voisko joku enkelien kanssa kommunikointiin pystyvä kertoa mulle, mistä arkkienkeli Gabriel on suivaantunut mulle? Musta tuntui että se on äkämystynyt ja pyysin siltä merkkiä jos se kuulee mut, ja taivas pimeni heti ja tuli raekuuro. Arkkienkelit on ennenkin vastanneet mulle sateella, ja nyt tuntui että jokin nyppi Gabrielia. Kertokaa mulle, tartten johdatusta.
Gabriel on vihainen
5
163
Vastaukset
- noWorries
Eivätkös enkelit toimi Jumalan Hengessä ja sen ohjaamana? Siispä syyttääkö sinua omatuntosi? Rukoile Herralta ohjausta ja kirkastusta, Herra ilmaisee tahtonsa haluamallaan tavalla. Välimiehiä ei tarvita, vain Jeesus
- vähän pöhköä
Eikös se jeesuskin ole välimies jos jumalan kanssa olisi tarkoitus hengailla?
- noWorries
Tarkoitin että muita ei tarvita kuin Jeesus, ulosantini kaipaa hiomista :)
- noWorries
Tarkoitin että muita ei tarvita kuin Jeesus, ulosantini kaipaa hiomista :)
- näkemykseni
Sinun pitää kysyä apua suojelusenkeliltäsi, hän kyllä auttaa tilanteessasi. aina voit sanoa hänelle/heille että "mitä tämä Gabriel oikein tarkoitti, oiko kyseessä Gabriel, miksi hän teki näiän?" Ja suojelusenkelisi kyllä puhuu sinulle jos kuuntelet koska hän tuntee sinut parhaiten ja auttaa aina.
Jos vastausta ei heti kuulu, niin se tulee selville myöhemmin!
Arkkienkelit harvoin ovat mitenkään "vihaisia", valon olennot eivät oikein voi edes olla sitä. Jotkut, esim Chantel Lysette kirjoissaan puhuu paljon Arkkienkeli Mikaelin vihaisuudesta.. Muutenkin hänen elämäntapansa ja tapa katsoa tätä kaikkea, eroaa täysin omastani, ja hyvin monien muidenkin tavoista elää ja ajatella enkeleistä.
Hänellä oli sinulle ehkä jokin isompi merkki annettavaksi?
Tunsitko pelkoa?
Silloin kyseessä ei ollut Enkeli, he eivät koskaan tuo pelkoa ihmiselle. Minulla oli kokemuksia nuorena jolloin pelkäsin kun pelkästään pyysin Enkeleiden apua. (enkä nyt tarkoita että sinä pelkäsit), mutta asia oli niin, että olen niin herkkä että jostain kaukaa lapsuudesta minulle tulee kamalia olotiloja jotka pelottavat. Muunmuassa fundamentalisti vanhemmat (kristittyjä). Myöskin pelkäsin niihin aikoihin paljon. Ja edelleen jos jossain tapahtuu pahaa niin tunnen sen niin syvästi pelkona, että sitä on vaikea toisten käsittääkään. Siksi pidänkin sen sisälläni ja kerron vain niille jotka asian todella käsittävät. Ja onneksi suojeusenkelini ja Arkkienkeli Mikael ja Luoja vievät pelkoni pois.
Enkelin viesti on varmaan jo ratkennut sinulle :)
Jos ei, niin sitten se tulee kyllä ratkeamaan, mutta kunhan et pelkää, se on tärkeintä! Viesti voi ratketa vasta vuosien kuluttua... :)
Rajuimmat merkit minulle tulivat silloin kun elämäni oli solmussa, ja minun oli pakko tehdä elämänmuutoksia. Tuolloin sain aika "rajuja" merkkejä, mutta koska olen hyvin herkkä, ne ovat joillekin varmaan arkipäivää. Suojelusenkelini kautta aina otan yhteyttä Arkkienkeleihin, pyydän häntä kutsumaan jonkun paikalle. En oikein tiedä miksi, ehkä vain se on minun tapani elää.
Muistakaa jutella Suojelusenkeleillenne päivittäin ihan arkisista asioista, niin lähennytte :)
Ja en tarkoita näitä kaikkia sanoja sinulle aloittaja, koska olet selvästi enkeliasioissa suht "pitkällä" kun juttelet Arkkienkeleille!
Rakkautta sinulle ja muillekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1093769Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171970Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471757- 1041667
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4361610Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21570Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311473Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431240MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar461148Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3931107