Myyntimies Jethro TV5

Ei turkulainen

Olen muuttanut käsitystä miehestä ton sarjan perusteella. Ja positiivisesti.

On työteliäs ja kohtelias, hyväkäytöksinen mies. Ja sana hallussa!

Ei mikään turha mies, kun alaisiakin yli 50 ja avaa uusia toimistoja ympäri suomea.

Ihan viihdyttävä sarja hänestä. Olin kyllä yllättynyt, että on niinkin symppis!

Mitäs mieltä te katsojat olette?

11

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullapossupoika

      Minä taas sain negatiivisemman kuvan, kiroileva ja toisista ihmisistä selän takana ilmeilevä pelle. Kauheesti touhottaa ja noituu kun hommia niin paljon olevinaan mutta onko ne oikeesti tärkeitä. Moittii vaimoa kun soittelee...Laihduttaa käy kuntosalilla ja jälkeenpäin popsii munkkia... alamäki alkoi.

    • Aito on oikea

      Minäkin olen kovasti tykänny ja just siks, että Jethro on niin aito persoona. :))

    • ei vas. kok

      Persuna on vaikea tykätä näistä kokoomuksen pullamössö miljonääreistä.

      Kokoomus ja vasemmisto riistäjät on aina rikkaimman ja ulkomaalaisen puolella.

    • Jessica F.

      Hyvänsuopa babyface. En usko että voisi koskaan sanoa ilkeästi kenellekään.
      Ahkera ja innostunut työstään, varmasti kiva perheenisä.

    • Mistä näitä riittää?

      Lähinnä äärimmäisen rasittavan oloinen tyyppi. Tuleekohan nämä jostain samasta muotista kun törmäsin ihan samanlaiseen kaveriin erästä asuntoa katsoessa. Kaveri oli olevinaan niin hemmetin hauska ja persoonaltaan niin tyylipuhdas myyjä kun voi vaan olla.

      Itse asunto oli kyllä kaikin puolin sopiva mutta tuo välittäjä v*tutti niin paljon etten lopulta jättänyt kun jonkun ihan täysin naurettavan tarjouksen.

    • Äiti ja lapsi

      Tätä ohjelmaa ei voi katsoa pienten läsnäollessa. Kanava jäi auki viikonloppuna ja lapseni 6 v sanoi, että tuo setä puhuu rumia. Siis kirosana JOKA lauseessa. Sekö on hyvää viihdettä?

    • aito ihminen

      ihana symppis,ei yhtään jörö suomalaistyyppinen mies.

    • kertokaaaaaaa

      Ei sitä ohjelmaa voi tosissaan ottaa. Käsikirjoitettu muumorisarja.

      Onko Jethrolla edes vaimo kuvioissa mukana?

      Muille naisille kohtelias (ai ku sä oot niin ihana) mutta omalle tuiskii ja on epäkohtelias. (mitä nyt taas, emmä nyt kerkii!!!) Onko vaimo kotona niin itsestäänselvyys, vaiko käsikirjoitettu koko Jethro-vaimo kuvio. Kuuroskoeeko se vaimo on.

    • PJK

      Aika käsikirjoitettua tavaraa näyttää Jethron tämä tuotantokausi olevan. Kamera helikopterista alas, anopin aromipesä Pietariin saakka. Haukikin katosi muovipussista ihan draaman kaaren mukaisesti. Joopajoo.

    • sama mies

      Terve Jethro !

      Turussa nährään!

    • baltca

      Ei oo jätkällä mitään ylpeyttä ja tuskimpa hintaakaa on, kun pitää pelleillä telkussa.Tehdä ittensä naurunalaiseksi koko kansan nähden..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe