Minä vain!!

YKSINÄINEN SYDÄN

Aika kuivaa kyyneleeni,
jotka on tullut sydämeeni.
Kuka ne kuivais,
kuka mut muistais??
Ei kukaan,ei ketään.
Mulle sanottiin aika parantaa haavani,
mutta kuka tietää haaveeni??
Ei ketään,
ei kukaan.
Yksin olen tiedän sen,
ei kukaan mua muistele....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Yksinäinen sydän ei unta saa,
on hän yksin vuotellaan.
Hän miettii miksi yksin on??
On Yksinäisyys niin mahdoton.
On hän niin erillainen,
tyttö kuitenkin niin iloinen.
Välillä suru valtaa mieleni,
että haluan tappaa itseni.
Sitä en ole vielä tehnyt,
siihen en oo pystynyt.
15.06.1996

5

1193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voih :'(

      veit sanat suustani!! :'( tunnen samoin

      • YKSINÄINEN SYDÄN

        ....monta vuotta,mutta ei tuo asia oo mihkään muuttunu....Tai no jotkin asiat on,mut toiset on pysynyt samassa....


    • torjuttu

      Niin, kosketti. Ja sitten on niitä, jotka yksinäisinä itseään pitävät, joille tarjottimella tarjotaan ystävyyttä ja rakkautta ja, jotka silti sen hylkäävät.. Särkevät sydämen ja hylkäävät. He eivät uskalla ottaa vastaan ja antaa.. tai eivät halua, on helpompi olla yksin.

      Kohdallasi on varmaan toisin..

      • YKSINÄINEN SYDÄN

        Tahtoisin antaa rakkautta ja vastaanottaa sitä,mutta....eipä oo vielä tullu kohdalle....Ei ystäviä ei rakkautta.Meen yksin kaikkialle,oli se elokuviin menoa,kattoo jääkiekkoa/salibandya yms..
        Taidan olla liian tottunu yksin oloon,että....


    • juupa juu

      Ahdistus, masennus, armoton vitutus
      puukosta helpotus, poistuupi vitutus.
      Ratkasu helppo on, elämä loputon,
      tuon puolen tuolla puolen kaikki helppoa on.

      Yksinäisyys masentaa, ahdistaa ja vituttaa,
      pakko sitä helpottaa, ratkominen alottaa.
      Hyvästit mun rakkaimpani, koittakaa ymmärtää,
      mulla ei oo mitään syytä jatkaa tätä elämää.

      Estäminen turhaa on, päätös tehty, jo on,
      huomiselta parempaa, ei enää jaksa odottaa.

      Ajatus mua kiihottaa, mieltä hieman helpottaa,
      yksi pieni juttu, mua vaan vielä pelottaa.
      Entäpä jos tuolla puolen kaikki samanlaista on,
      helpotusta tuokkaan ei, elämä tuo loputon.

      Lopullista päätöstä en koskaan saa kai tehtyä,
      mun ainut vaihtoehtoni on olla vaan, ja eksyä.
      Turrun tähän maailmaan, turrun tähän päivään,
      tavallista elämää en kai koskaan pysty elämään.
      -----------------------------------------------
      Jotakin kommentteja olis mukava saada tästä sanotuksesta, jonka oon jo jokin aika sitten vääntäny...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe