ateistien epäterveys

uskova mies,,

Ateistit, vääräuskoiset ja homoseksuaalit kärsivät ylipainosta ja lihasheikkoudesta. Monet ateistinaiset ovat hyvin vaikeasti ylipainoisia koska he eivät ymmärrä että Jumala on määrännyt naisen tehtäväksi olla viehättävä. Monet ateistimiehet ovat puolestaan ruumiillisesti heikkoja ja kalpeita koska heiltä puuttuu ynmärrys siitä että mies on luotu vahvaksi. Tilanne on ikävä ja olisi toivottavaa että ateistit saisivat uskon ja voisivat muuttaa elämänsä suuntaa pois ihmisvihasta.

38

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lentävä lehmä

Alkaa käydä jännäksi. Mikähän seuraavaksi johtuu ateismista?

• Ariadnen lanka

Varmaan abrahamilaiset uskonnot.

• lentävä lehmä
        Ariadnen lanka kirjoitti:

Varmaan abrahamilaiset uskonnot.

sami-a (ent. SamiA) antoi tuolla toisessa ketjussa - http://keskustelu.suomi24.fi/node/12163048 - ymmärtää, että muslimien uskonnollisten ympärileikkausten hyväksyminen johtuu ateismista. Ei noitten jumalan riivaamien ajatuksenjuoksusta oikein saa selvää.

• ertyusdfghwertyu

Se riippuu siitä mitä ateistitiedemiehet teille syöttää "totuutena"

• Jeesus.

Mua pierettää.

• P. Henki.

Mie se olen. Päästä ulos.

• kieltäjät
        P. Henki. kirjoitti:

Mie se olen. Päästä ulos.

Matt 12:31
        Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.

• P. Henki
        kieltäjät kirjoitti:

Matt 12:31
        Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.

Perhana että siellä oli pimeätä ja haisi pahalle.

• kieltäjät
        P. Henki kirjoitti:

Perhana että siellä oli pimeätä ja haisi pahalle.

Missä?
        Olet sekaisin!!

• justmy2cents

Ok... Ja miten ruumiillistuma liittyy mihinkään taas? Toiset ovat rotevia ja toiset heinäseipäitä. Tunnen monta monta ihmistä jotka ovat mukamas"lihavia / laihoja" ja en ala lajittelemaan heitä nyt erikseen kuka uskoo tai on uskomatta. Kyllä voisin kuvitella että tuolla trollailulla voisit ehkä salata mahdollista lihas rappeumasi tai peräti ylipainosi , mutta yksi asia on aivan varma tuolla kirjoittamis määrällä pystyt halkomaan tiiliä sormenpäilläsi. Mutta kyllä tähän loppuun tarvitsee vielä sanoa, että noilla olemattomilla sanoillasi itse lietsot ihmisvihaa. Toisin sanoen pidät itseäsi parempana ihmisenä kuin muut.

• uskova mies,,

Vihateot on tekoja joilla vaiennetaan tai pakkosiirretään tms. ihmisiä heidän mielipiteidensä tai ominaisuuksiensa perusteella. Vihapuhe on kannustamista sellaiseen. Vihainen ajatus on halua sellaiseen toimintaan. Minulla ei ole mitään näistä. Ennemmin pakkosiirrän ja vaiennan itseni kuin muita ihmisiä.

• uskova mies,, kirjoitti:

Vihateot on tekoja joilla vaiennetaan tai pakkosiirretään tms. ihmisiä heidän mielipiteidensä tai ominaisuuksiensa perusteella. Vihapuhe on kannustamista sellaiseen. Vihainen ajatus on halua sellaiseen toimintaan. Minulla ei ole mitään näistä. Ennemmin pakkosiirrän ja vaiennan itseni kuin muita ihmisiä.

... Ennemmin pakkosiirrän ja vaiennan itseni kuin muita ihmisiä....

Pane nyt jo jumaIauta toimeksi vaikka sadomasokisti oletkin.

• Jos kirjoituksesi eivät ilmeistyisi niin säännöllisesti ja niitten aiheet eivät olisi niin läpinäkyviä minä voisin uskoa niitä pilaksi.
      Missä ihmeen vihahikoilumajassa sinä elät ja olet kun tuotat tuollaista sontaa?! Toisaalta, hauska on aina kun luen typeriä kirjoituksiasi.

Et ilmeisestikään käsitä miten alaston tietämättömyys (yksinkertainen tiedon puute) ja siitä johtuvat logiikkavirheet, oudot johtopäätökset ja sallimattomuus näkyvät teksteissäsi. Ajattelevat uskonveljetkin häpeävät puolestasi.

• majaton

"Missä ihmeen vihahikoilumajassa sinä elät..."

Näytät itsekin elävän vihakiihkomajan kellarissa.

• Tosiasiat

Ateistien epäterveys johtuu siitä kun syödään sellaista ruokaa , mikä ei ole tarkoitettu keholle ollenkaan.

Miettikääpä seuraavia kysymyksiä:
      Mitä tulisi sisällytttä jokaisen päivän ateriaan, että se olsi terveellistä?
      Mistä kasviksista saadaan parhaiten valkuaista?
      Miten vihannekset on edullista keittää?
      Mistä tuotteista saa oikeita vitamiineja.

Ihminen on sitä mitä hän syö, se vaikuttaa kaikkeen kehon toimintaan

• 234rtfgb

Söin just paskaaa. Eiku mikä se sana oli... Luin! Ei söin. Luin just paskaaa.

• justmy2cents

Jos ihminen on mitä syö, mitköhän mahdat itse syödä? Yleisesti terveellinen syönti aloitetaan säännöllisellä syömisellä. Ja on mitä vihanneksia tahansa ne yleensä on terveellisiä , ei minua nappaa jos keität parsakaalisi katkeeruden mehuissasi tai mahdolliset porkkanat kasvatat "pyhillä maillasi" . En itse edes etsi wikipediasta tietoa koska se olisi teennäistä ja "muka tietämystä". On hyvä että tiedät terveellisestä ruokavaliosta, etsi joku vihannes soppa mikä auttasi vielä tähän järkevään keskusteluun.

• Tosiasiat
        justmy2cents kirjoitti:

Jos ihminen on mitä syö, mitköhän mahdat itse syödä? Yleisesti terveellinen syönti aloitetaan säännöllisellä syömisellä. Ja on mitä vihanneksia tahansa ne yleensä on terveellisiä , ei minua nappaa jos keität parsakaalisi katkeeruden mehuissasi tai mahdolliset porkkanat kasvatat "pyhillä maillasi" . En itse edes etsi wikipediasta tietoa koska se olisi teennäistä ja "muka tietämystä". On hyvä että tiedät terveellisestä ruokavaliosta, etsi joku vihannes soppa mikä auttasi vielä tähän järkevään keskusteluun.

Syön perusruokia, siis ihan tavallisesti, en mitenkään erikoisesti.
        Olet oikeassa, lähtökohta on että syö säännöllisesti, mutta se ei auta siihen, mitä viestiketjun aloittaja otti esiin, ylipiniongelmaan. Ylipainoisen suurin ongelma on se että hän syö keskenään hiilihydraatit ja proteinipitoiset ruuat keskenään. ne pitää syödä eriaikaan ja niitten välissä pitää olla 3-4 tunnin väli.

• 234rtfgb
        Tosiasiat kirjoitti:

Syön perusruokia, siis ihan tavallisesti, en mitenkään erikoisesti.
        Olet oikeassa, lähtökohta on että syö säännöllisesti, mutta se ei auta siihen, mitä viestiketjun aloittaja otti esiin, ylipiniongelmaan. Ylipainoisen suurin ongelma on se että hän syö keskenään hiilihydraatit ja proteinipitoiset ruuat keskenään. ne pitää syödä eriaikaan ja niitten välissä pitää olla 3-4 tunnin väli.

Voisiko joku selittää minulle, miten tämä syöntibesserwisseröinti liittyy nimenomaisesti juuri ateismiin?

• ...
        234rtfgb kirjoitti:

Voisiko joku selittää minulle, miten tämä syöntibesserwisseröinti liittyy nimenomaisesti juuri ateismiin?

Ateistit on lihavia.

• fakta homma.
        ... kirjoitti:

Ateistit on lihavia.

Kas kumma kun liikalihavuus on suomessa juuri kristittyjen ongelma, suurin suomalainen porukka joka kärsii liikakihavuudessa on juuri ne kristityt pullamössömummot.

• Tosiasiat
        234rtfgb kirjoitti:

Se liittyy myös sillä tavalla, että kun alatte syömään oikeaoppisesti, niin voisi alkaa tulemaan ateistin suusta järkeväpää puhettakin.
        Oikea ruokavalio vaikuttaa kaikkeen, moni huomaa sen vasta silloin kun alkaa eläkevuodet monineen sairauksiseen, etenkin ylipainoiset, sokeritautina, sepelvaltimo sairautanena jne.

• Tosiasiat kirjoitti:

Se liittyy myös sillä tavalla, että kun alatte syömään oikeaoppisesti, niin voisi alkaa tulemaan ateistin suusta järkeväpää puhettakin.
        Oikea ruokavalio vaikuttaa kaikkeen, moni huomaa sen vasta silloin kun alkaa eläkevuodet monineen sairauksiseen, etenkin ylipainoiset, sokeritautina, sepelvaltimo sairautanena jne.

Tämä keskustelu on äärimmäisen huvittava, sillä olen varma, että multinikkitrolliseni ei syö terveellisemmin kuin suurinosa palstan kirjoittajista.

• hyvä tyttö
        deina_skali kirjoitti:

Tämä keskustelu on äärimmäisen huvittava, sillä olen varma, että multinikkitrolliseni ei syö terveellisemmin kuin suurinosa palstan kirjoittajista.

Tämä kirjoittaja syö kaurajogurttia ja kikhernemunakasta aamiaiseksi. Vihaan sianlihaa. Sika on älykäs eläin.

• uskova m. >>>Ateistit, vääräuskoiset ja homoseksuaalit kärsivät ylipainosta ja lihasheikkoudesta. Monet ateistinaiset ovat hyvin vaikeasti ylipainoisia

• lentävä lehmä

• qwoioioioioioioioioi
        lentävä lehmä kirjoitti:

Pilaan hiukan iloa: ei ihan lihavin kansa, pahempiakin on, sanoo kartta

http://www.socialprogressimperative.org/data/spi#map/countries/idr29/dim1,dim2,com7,idr29,dim3

...joka kuuluu hyvin kiinnostavaan katsaukseen

http://www.socialprogressimperative.org/data/spi

...josta kertoo Ylen uutinen

http://yle.fi/uutiset/ruotsi_putosi_hyvinvointimaiden_ykkospaikalta_suomi_noteerattiin_kahdeksanneksi/7173492

...mutta lihavuuden ääri-ilmiöt taitavat olla Jenkeissä tosiaan komeimmillaan.

Ja suomi on kovaa vauhtia menossa siihen suuntaan.

• kokonaisuus
        qwoioioioioioioioioi kirjoitti:

Ja suomi on kovaa vauhtia menossa siihen suuntaan.

Miten on ateistien seksuaaliterveyden alita?

• ---
        kokonaisuus kirjoitti:

Miten on ateistien seksuaaliterveyden alita?

Paremmin kuin sun kirjoitustaitosi.

• Listan perusteella kunnon kristittyjen pitänee kieltää itseltään ainakin Apple & Linux, Baskerville-kirjasin, Myytinmurtajat sekä mm. Rimski-Korsakovin ja Tippettin musiikki.

• ihan oikea ilkimys
        naapurin.kissa kirjoitti:

Listan perusteella kunnon kristittyjen pitänee kieltää itseltään ainakin Apple & Linux, Baskerville-kirjasin, Myytinmurtajat sekä mm. Rimski-Korsakovin ja Tippettin musiikki.

Ja homofoobikoiden ei koskaan, ei kuuna päivänä tule sortua nauttimaan Tove Janssonin taiteesta. Hävetkööt jos ovat lapsena sattuneet niin tekemään.

• 34561111111111111111

Keskity Raamattuun, jos haluat viisastua

• hoitaja huomaa

Näkyy muutaman ateistin mielenterveys olevan aika heikoilla.

• ,,,

Toisessa aloituksessa kristitty mies selittää että kykenee lukemaan toisten ajatuksia. :)

• huh, mikä sotku

Kyllä se taas tänään on nähty.

• uskovampi mies,,

Olet paholaisen vallassa.

• 66666666666666666666

kuka?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      149
      8841
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2609
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2397
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2381
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1823
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      41
      1219
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe