Viljasta vielä

kunhan kummastelin

Minusta se Vilja näytti aika väsyneeltä ja surullisen oloiselta oikeesti, siinä lopetusjaksossa, vaikka vakuutteli väenväkisin seuraa löytäneensä. Tuliko kenellekään muulle tuommoista vaikutelmaa? On ollut hehkeämpi ennen.

15

1870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joot

      Hänhän oli jopa muuttanut pois tilaltaan, jossa sulhasehdokkaatkin laittoivat paikkoja kuntoon, miksikähän?

      • hehku

        ai oli vai? varmaan uuden miehensä luo kun molemmat samalta seudulta. jos väsymys johtuu raskaudesta? kovasti sellaisesta puhuttu jo pidemmän aikaa ;)


      • 7päivää

        Taisi tarkoitaa muuttamisellaan muuttoa tolle ostamalleen tilalle, missä tarkoitus aloittaa uusi elämä uuden miehen kanssa ...vanha kiinteistöyhtymä Paimiossa?


    • Pirre P.

      Siis MITÄ? Hänkö on siis nyt hylännyt sen myrskyn, jota ne kolme sulhaskandidaattia hiki hatussa hänelle purki ja paikkaili? Aika tuuliviiriä. Ja millä rahalla tuo nainen noita taloja ja tiloja mahtaa ostella? Eikö joku tiennyt kertoa, että hän olis ihan tavallinen työkkärin työntekijä kuitenkin? Siis kivalta vaikuttava nainen muutoin, kunhan nyt tässä ihmettelen.

    • Punainen räkäkouru

      Nenänalus oli punainen ja rohtunut joten oli varmaankin vain nuhainen. Mä ainakin sain sellaisen flunssaisen käsityksen.

    • Tämän kertoja

      Käyttääkö kokaiinia? Nenänalus punaisena ja puhe käsittämätöntä mönkerrystä. Viittaa kyllä vahvasti tiettyyn ongelmaan..

      • murteet on in

        Mistä päin itse lienet jos et muita murteita tunne kuin omasi. Siellä Viljan suunnalla puhutaan just noin kun Vilja puhuu... on kuulijan häpee jos ei ymmärrä.


    • Patteriville persiis

      Muuttiko se pois siitä mutaläjästä?

    • oikea karjakko

      Kyllä kävi sääliksi niitä lehmiä syksykylmillä siellä mudassa sorkkiaan myöten uponneena liejuun.
      Varmaan on jouduttu lopettamaan sorkkatulehduksen takia. Ei tuollaista hoitoa kukaan ammattilainen karjanomistaja tekisi.
      Luomutilallisiksi ryhtyy näköjään henkilöitä, joilla ei näytä olevan ammattitaitoa huolehtia karjan hyvinvoinnista.

      Vilja on viehättävä ja tarmokas nainen, mutta ottanut nähtävästi liian suuren urakan hoitaakseen Kyllä vähemmästäkin reuhtomisesta väsyy.

      • Maatilaneuvoja

        Karjakkopa ei tiedä , että tietyt rodut viihtyvät ulkona jopa talvella . Sorkkatulehdus tulee bakteerista , ei kylmästä . Lihakarja tottuu syksyn tullen viilenevään ilmaan . Eläimet menevät suojaan , kun haluavat . Ruokaa ja sulaa juotavaa tulee olla tarjolla aina . Lypsykarja on toinen juttu , mutta ei navetta ole niilläkään lämmin kuin ihmisasumus , karva pitää huolen tarkenemisesta .


      • juhis8888

        Ne lehmät tuotiin sinne mutavelliin kuvausten viimeisenä päivänä. Eivät varmasti kärsineet. Kaikki mitä näkee telkkarista, ei aina ole sitä, miltä näyttää!!


    • arvuuttelua vain

      Kävikö sittenkin niin, että komea Janne jätti Viljan?

    • kolmevitonen

      Jätti kyllä. Ei ollut yllätys.

    • Arvellen

      Luulen myös, että Janne ehkä säikähti, kun koko totuus alkoi valjeta. Heillä myös pitkä välimatka, ja se mieshän sitä tietty joutui eestaas ajella.

    • heemopo

      Kukapa ei tollaista justiinaa jättäisi, kun yrittää teettää miehellä töitä ja sellaista murreapinaa ei jaksa kukaan kuulla kuulla. Tei miehen työn.Hyvä Janne!

      Janne sinkkuna, nyt naiset heittämään koukkuja Jannea kohden, Jannesta saa joku hyvän ja komian miehen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe