Sissijuusto saanut ihan uuden merkityksen. Loppui sekin vähä mitä tähän asti ostanut venäläisiä tuotteita, eipä ne ole hyviä olleetkaan.
"Siperialaisen juustotehtaan toimista on aloitettu rikostutkinta, kun nettiin levisi kuvia maidossa kylpevistä työntekijöistä.
Tutkintakomitean mukaan tutkimuksissa on jo selvinnyt, että maito käytettiin juuston valmistukseen."
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288673573487.html
Tuolla kuvia ja video.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2590574/Say-cheese-Russian-factory-workers-film-bathing-NAKED-huge-vat-cheesy-string-New-Years-Eve.html
Miehet kylpee maidossa juustotehtaalla
24
233
Vastaukset
- kylpyhoito
Heheh! Miehistä tulee sitten kauniita tuo maitokylvyn avulla.Kleopatrakin kylpi aasinmaidossa, koska se kaunisti ja nuorensi ihoa!
Perinteet jatkuu siellä sun täällä! - ja Suomessa
Venäjältä ei kai maitoa tuoda pahemmin Suomeen, eikä se suomalainenkaan maito niin terveellistä ole:
http://www.iltalehti.fi/ruoka/2014040418182600_ru.shtml- eri asia
Raakamaidossa voi olla luonnostaan bakteereja, juonti kuumentamattomana omalla riskillä. Tuostahan tekivätkin juustoa, en tiedä tuotaanko juustoa, mutta muut mitä maistellut, esim. kalasäilyke, oli todella kammottavaa, suklaa melkein pelkkää sokeria...Jotkut mehut olleet hyviä, mutta saa jäädä nekin, Kriminkin takia.
- sama asiapas
eri asia kirjoitti:
Raakamaidossa voi olla luonnostaan bakteereja, juonti kuumentamattomana omalla riskillä. Tuostahan tekivätkin juustoa, en tiedä tuotaanko juustoa, mutta muut mitä maistellut, esim. kalasäilyke, oli todella kammottavaa, suklaa melkein pelkkää sokeria...Jotkut mehut olleet hyviä, mutta saa jäädä nekin, Kriminkin takia.
Suoramyynnistä tai torilta jos ostaa mitä hyvänsä syötävää tai juotavaa, niin se on tosiaan aikamoista riskipeliä.
- ei ole
sama asiapas kirjoitti:
Suoramyynnistä tai torilta jos ostaa mitä hyvänsä syötävää tai juotavaa, niin se on tosiaan aikamoista riskipeliä.
Teollisesti valmistettu tuote pitäisi olla aina turvallista, esim. maito iskukuumennettu, mutta samalla menettää hyviä ominaisuuksia. Tuo maidossa kylpeminen ei tuo mitään hyviä ominaisuuksia.
Tuli vielä mieleen venäläinen suolakurkku. Yhden kerran tullut maisteltua sitäkin ja syömättä jäi. - nbxnfnndflfkkffk
eri asia kirjoitti:
Oliko näitä kusetus-tuotteita? Tekstit isolla venäjäksi ja sitten kun pienen präntin lukee, löytyy teksti "made in eu"?
- inhottavaa tuommoine
eri asia kirjoitti:
en ostaisi venäläistä ruokaa mistään hinnasta...ei ne osta itsekkään venäläisi tuotteita.....finski sen pitää olla!
- raakamaito kunniaan
eri asia kirjoitti:
minä olen juonut koko pikkuikäni kuumentamatonta maitoa.... raakamaitoako se sitten olikin, mutta hyvää se oli eikä mulla ole mitään allergioita koskaa ollut! Ja olen muutenkin terve!
suoraan lehmän tissistä lypsettynä maitokannuun ja jääkaappiin....nami nami!
puheesi on ihan sosiallidemokraatin suusta...täyttä skeidaa! nyt kun on pakko juoda tuota pastoroitua useilla on vaikeuksia maidon kanssa......laktoosijuttuja....siilikin kuoli, kun joi tuota pastoroitu amitoa......raakamaitoa se kesti hyvin. Mikä on tässäkin asiassa totuus? - ongelma-EU
raakamaito kunniaan kirjoitti:
minä olen juonut koko pikkuikäni kuumentamatonta maitoa.... raakamaitoako se sitten olikin, mutta hyvää se oli eikä mulla ole mitään allergioita koskaa ollut! Ja olen muutenkin terve!
suoraan lehmän tissistä lypsettynä maitokannuun ja jääkaappiin....nami nami!
puheesi on ihan sosiallidemokraatin suusta...täyttä skeidaa! nyt kun on pakko juoda tuota pastoroitua useilla on vaikeuksia maidon kanssa......laktoosijuttuja....siilikin kuoli, kun joi tuota pastoroitu amitoa......raakamaitoa se kesti hyvin. Mikä on tässäkin asiassa totuus?Raakamaito olisi terveellisempi, jos EU antaisi myydä suoramyyntinä. Ns. ehjä maito suoraan tilalta ei pala pohjaan kuten meijerin maidot. Toinen on mainitsemasi laktoosiongelma.
- ja hajut mukaan
noin se homejuusto tehdään.
- osta sinäkin
Kuuluisa Venäläinen varvasväli napanöyhtä perskarvaregeepallero juusto nautitaan hyvän pontikan ja suolakurkun kanssa!
- Asiantuntuija
Heppijuusto on vanha venäläinen juustonvalmistusaine. Se antaa potkua. Ennen maidossa uimista ollaan peseytymättä 1 kuukausi jotta irtoainesta olisi mahdollisimman paljon. Vanha kasakkaperinne.
- hah hah hah hah
Mutta suomalaiset tuotteet ovat olleet venäjällä jatkuvasti karanteenissa milloin minkäkin syyn takia. Ovat mukamas tarkkoja hygieniasta.
- 12+12
Nyt selvis miksi suomalainen juusto myy ku häkä:
http://www.iltalehti.fi/ruoka/2010111012673996_ru.shtml - samaan aikaan toisaa
Kyllä muuallakin osataan. Yksi tuttu työskenteli taannoin yhdellä suklaatehtaalla ja kertoi että heillä oli tapana kokeilla kuka sai limaisimman ikivihreän räkäklimpin osumaan sulan sekoitussammioon. Sinne klimpit kuulemma sekosi kuumaan massaan.
- nfnnfnfnfkdfkfkllf
No itse olin aikoinaan ruokatehtaalla asentajana. Ei siellä kukaan ruokaan sylkenyt, mutta jos rehuissa oli etana, eivät kyllä poistaneet vaan tuumasivat "ei kerkee, kyllä se siellä menee".
En ole sen jälkeen eineksiä kyllä syönytkään. Lähinnä syy on kyllä kun näki miltä ne näyttää ennen värjäämistä syötävän näköiseksi. - Etanat ovat
nfnnfnfnfkdfkfkllf kirjoitti:
No itse olin aikoinaan ruokatehtaalla asentajana. Ei siellä kukaan ruokaan sylkenyt, mutta jos rehuissa oli etana, eivät kyllä poistaneet vaan tuumasivat "ei kerkee, kyllä se siellä menee".
En ole sen jälkeen eineksiä kyllä syönytkään. Lähinnä syy on kyllä kun näki miltä ne näyttää ennen värjäämistä syötävän näköiseksi.suurta herkkua...
- nnfnfbfnnflfkdklfk
Etanat ovat kirjoitti:
suurta herkkua...
Juu, mutta silloin ne sopii myydä etanoina niitä haluaville! Minä en mitään kävelevää limaa ala syömään, näin on!
- osta vain menolippu
yksi tuttu kertoi....ei tuollaista kukaan toiselle kerro....sinä se itse siellä olit sylkemässä....painy venäjälle sinne sinä kuulut kaltaistensa joukkoon! kehtaatkin syyttä tuttaviasi omista jutuistasi!
- sattuu kun tapahtuu
osta vain menolippu kirjoitti:
yksi tuttu kertoi....ei tuollaista kukaan toiselle kerro....sinä se itse siellä olit sylkemässä....painy venäjälle sinne sinä kuulut kaltaistensa joukkoon! kehtaatkin syyttä tuttaviasi omista jutuistasi!
Lohduttaudu sillä että räkäklunssien basillit luultavasti kuoli kuumassa. Syödessäsi ne kielellä liukkaan tuntuiset sattumat oli niitä poskionteloista ryystettyjä sitkeitä limapalloja. Mutta sinänsä siis ihan vaarattomia ja taatusti lisäsivät syöjän vastustuskykyä. Lapsenahan sitä nuoltiin kielellä omasta nenästä valuvaa räkäpötköä eikä siihenkään kuoltu.
- Sir Tapola
Näkisettepä, miten ne tekee perinteisen mustanmakkaran. Ette uskoisi silmiänne.
- Mitä helvettiä
Et kai sinä hullu ole ostanut venäläisiä tuotteita?
Mitä niitä edes on? Kalashnikov ja vodka? - voitto tärkein
Mitenkäs tämä eroaa suomalaisesta elintarvike- sekä ravintolabisneksestä, jossa kyrpiintyneet 9e/pv harjoittelijat, vuokratyöläiset sekä muut alipalkatut räkivät, kusevat ja paskovat raaka-aineisiin muiden huomaamatta? Sitä tapahtuu kaikkialla! Jotkut asiat on vain parempi pysyä piilossa...
- MTK kiittää
Meidän kannattaisi nyt korottaa kansallista maataloustukea entisestään EU:n tukien päälle ja viedä maitoa ja juustoa Venäjälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151468Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691419- 1311163
- 77863
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52755