Talvi meni ihan mukavasti. Kun alkoi kevältä jo vaikuttaa, otin tietysti kevät kännin. Rajun. Tein nykäset. Naisystäväni sanoi, etten minä tuurijuoppoa tarkoittanut tapailla.
Niin että oma syyni tämä takapakki. Tuli kuin syksy uudestaan. Juoppojen ei kannata alkaa mitään.
niin mieleni pahoitin, taaskin
3
232
Vastaukset
- ei...mitään
Viimeiset huikat otin tänään. Kaveri olis tarjonnu kaljat. En uskaltanut enää ottaa mitään kun pitkä putki on aihettanut allergiasta johtuvia rohtumia eri puolelle kehoa.
Ikävä tk-lääkäri sanoi suoraan näitä rohtumia ja parantumattomia haavoja alkovammoiksi.- kulauttelija
Mistähän tääkin bibous johtuu. Matkustelu olisikin turhaa kun ollaan kuin vuoristojunassa. Nuorempi veli ei kestänyt vaan meni lääkäriin saadakseen pahimpia huippuja tasatuiksi.
Muuttunut sekin min mielestä. Suuttui minullekin kuin tupakka kun se mersun ostamista arvostelin. Siitä se kanssa motkottaa etten suostu ottamaan lääkkeitä.
Kemikalioissa omat haittansa. Parempi elää luomua vaikkakin epävakaista elämää.
- o oppi
Pitkä hellekausi on vienyt voimia ja työhaluja. Tulipa puolipakollinen loma vietettyä kun tyhjäntoimittajalla ei ole ansiotyöpakkoa.
Auringossa lämpötila sama kuin kehon lämpö, liian riskaabelia. Töissä ollessa joutui olemaan kuumallakin täyden päivän.
Nyt se tuli mieleen. Tämän päivän alakulo on seurausta eilisillan pörräyksestä. Onneksi otin vain olutta. Sehän tulee lösönä takas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845087Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.233441Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j302761Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411311Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935