Oon juuri perustamassa osto ja myyntiliikettä,Ono ideoita mistä saisi ostettua ismman erän kerralla tavaraa myyntii? onko huutokaupoissa? vai yksittäisiä tavaroita vaa?
Oisko minkalaisia vinkkejä?
Mistä osto ja myyntiliikkeeseen tavara isompi erä.
5
381
Vastaukset
- ei myy sulle
Huutokauppoja järjestää realisointi firmat, ja jos perustat osto ja myyntiliikkeen ne on sun kilpailijoita, joten tuski nsulle myy isompaa erää kerralla.
Muutenki mun mielestä ihme touhuu huutokaupoissa hinnat korkeella yms... - ammattitaidolla...
Tokihan huutokaupasa voi tehdä löytöjä mutta mitä oon niissä vuodesta -90 pyöriny, ni en lähtis kehumaan...
Jos perustat oman osto ja myyntiliikkeen sit ovit löytää huutokaupasta esim. 500kpl t-paitoja halvalla ja laitat ne myyntii, mut jos ei omaa liikettä, älä ota vaatteita myyntii pirus vaikee netissä myydä kun ihmiset haluaa sovittaa vaatteet. - hlshhg
Laita lehteen ja kauppojen ilmotustauluille ilmoituksia että ostat kuolinpesiä ym tavaraeriä, niin saat kerralla enemmän tavaraa. Joukossa on sit kyllä sitä "turhaa sälää" mutta useimmiten myös hyviä löytöjä...
- Liikaa tavaraa
Hei multa saat heti muutamalla satasella kuorma-autollisen käypää tavaraa, kun tulet itse hakemaan
- tuolla
Huutokaupat.fi sivulla oli tukkueriä uutta tavaraa. Talousmarkka Porista näyttää olevan myyjänä. Joku konkurssipesä oli myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2132662
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1011879Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141515Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791366Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471136
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53903- 85875