Jos olisin miljonääri

mietiskelijä25

Jos olisin miljonääri, ampuisin itseni, koska raha ei tuo onnellisuutta :p

15

231

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhäforeveeeer

      Jos olisin miljonääri olisin onnellinen. Itselle raha tois ainakin onnee. En nyt sano että täydellistä onnellisuutta, mutta olisinpa miljoona kertaa onnellisempi kun nyt.
      Perustellaan vielä:
      - uusien vaatteiden ostaminen tekee minut onnellisemmaksi, tyytyväiseksi ja iloiseksi.
      - saisin auton kokonaisuudessaan kuntoon (saisinhan toki ostettua juuri pakasta vedetynkin kulkuneuvon jos ei vanha enää miellyttäisikään) ja autolla ajaminen sekä reissaaminen saa minut onnelliseksi ja rauhalliseksi.
      - voisin viettää lapissa, tai vaikka alpeilla lautaillen koko talven! voisinhan myös vaihtoehtoisesti käydä vaikka unelmieni paikassa Utahissa tekemässä vapaaehtoistyötä koiratarhalla, tai matkustaa Hawaijille lepäilemään. Se jos mikä saisi minut ainakin hetkellisesti maailman onnellisimmaksi ihmiseksi.
      - velat, oi velat. voisin maksaa kaikki velkani (joita ei paljoa ole, mutta pääsisinpä eroon opintolainasta sun muusta ahdistuksenaiheuttajasta).
      - voisin tehdä vanhempani onnellisemmaksi antamalla heille rahaa, ja se tekisi minutkin onnelliseksi.
      - voisinpa myös käydä pienessä kasvoleikkauksessa, jossa naamastani poistettaisi kaksi minua häiritsevää "virhettä". se nostaisi itsetuntoni pohjamudista ja olisin onnellinen
      - voisin myös hoidattaa hampaani kuntoon nukutuksessa (johon ei ole varaa, ja joka on lähes ainoa vaihtoehto koska omaan jäätävän hammaslääkäripelon) ja se tekisi elämästäni tuhat kertaa parempaa.
      - voisin myös antaa rahaa hyväntekeväisyyteen, mikä parantaa omaakin oloa. muiden lisäksi.
      - hyväntekeväisyyden lisäksi tiedän monta ihmistä, joiden elämää pieni rahalahjoitus helpottaisi kummasti. voisin auttaa heitä (ja koska olen yliempaattinen ihminen, se auttaisi myös minua)
      - voisin toki keksiä tuhat muutakin syytä ja perustelua sille, miksi miljoonavoitto tekisi minut onnelliseksi.

    • laiska rotta

      Jos olisin miljonääri, tekisin kaikkee normia mitä tähänki asti, mutta töissä käyminen loppuis.

    • Chrissy Colfer

      Jos olisin miljonääri, muuttaisin LA:han tai Nykiin. Sit lahjoisin jonkun poliitikon puhumaan homoliittojen puolesta jotta homot sais samat oikeudet kuin heteroillakin ! (: Jättäsin kumminki itelleni vähän rahaa. (elämiseen, perheen perustamiseen jne..)
      - Chrissy Colfer

      • Las Vegasiin

        Pelaisin kaikki rahat Las Vegasissa


    • Küsisin housuihin:.

      .

      Küsisin housuihin koska miljuunat lämmittää vain hetken

      .

    • pilluukans

      Mää ostaisin aurinko rantaa muutaman kilometrin!

    • make it rain

      Olen jo ja lämmitän saunaa 100€ seteleillä ja nauran kun mietin teitä köyhiä. Nauran kyöhien epätoivoisiin yrityksiin tulla rikkaaksi kaiken maailman lotto,keno, euro jackpotteilla.

      Parasta päivässäni on katsella teitä alemman luokan kansalaisia tarpoessa puuduttaviin töihin tietäen, että voisin helpottaa teidän päivää antamalla hieman rahaa, mutta en niin tee! Rahat kuuluu rikkaille ja rikkaat omistavat kyhät.

      • make it rain vs minä

        Iha varmasti oot trollaaja tiiätsä kui paljo toi vituttaa ku joku paska tulee elvistelee?!!... yks lause: HAISTA PASKA


      • hermoheikko ^
        make it rain vs minä kirjoitti:

        Iha varmasti oot trollaaja tiiätsä kui paljo toi vituttaa ku joku paska tulee elvistelee?!!... yks lause: HAISTA PASKA

        VÄÄRIN! Ei mua ainakaa ärsytä yhtään.. Kannattais hakee hoitoo jos tommone ärsyttää ('o')


    • tosi ku vesi

      Mää ostaisin mustalaisille ilmaset huumeet.

      • ole targga oda pirgga

        Jos mä oisin miljonääri ostaisin koko pirkka ketjun :)


    • 13+7

      Eipä taida onnellisuutta tuoda kyllä köyhyyskään.

      • Miellyttävämpää:.!1#

        .

        Se on kuitenkin miellyttävämpää olla onneton lottomiljonääri kuin onneton tyhjätasku

        .


    • Vastailija

      Jos mä oisin miljonääri nii kyl mä varmaa ostaisin uuden auton! ja kartanon. Enkai mä sit muuta... jättäisin ittelleni vähä rahaa ja loput hyväntekeväisyyteen :)

      • Rahasäiliö:.

        .

        Rupeaisin mittailemaan rahasäiliön korkeuksia

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe