TÄNÄÄN HAKAMETSÄSSÄ

Kirves yksi

Mussutus Maximus ja Lukkofun-show parkkipaikalla, alavartalo paljaana myyvät he lippuaan tarvitseville ja kuuleman mukaan vaihdetaan kesäteatterilippuun Tesomalle.
Sinkoilevat sinne tänne toistensa lumoissa ja pitävät penkin painajaisia vanhahkon ambulanssi-Mercedeksen tavaratilassa. Ilta-yhdeksän jälkeen jalkapärskisnäytös koiratarhan puolella.

Jos et sitä jaksa seurata, seinien sisäpuolella Tappara pieksee lannistuneesta lukosta haittalevyt pihalle.

9

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihastohtori

      Kirjoituksestasi näkee, ettet ole kouluja käynyt tai ainakaan niissä pärjännyt.

      Taidat olla vain kateellinen Lukkofanille, jolla on kaksi korkeakoulututkintoa. Lukkofanin penkkaustuloksesta (180 kg) olet suorastaan raivoissasi.

      Niin se vain menee elämässä, että toisille suodaan älyä ja voimaa. Sinulle ei ole suotu kumpaakaan, joten olet siksi aina pelkkä vastaantulija Lukkofanille.

      • Kirves1

        Kyllähän sen näkee noista LukkoFunin kirjoituksista ettei hänellä ainakaan ole järkeä päässä ja luulen että kun hän nousee ylös penkistä niin siinä samalla penkistä nousee 180 kiloa. Hän suorastaan kihisee raivosta kun Tappara on niin ylivoimainen että Lukko on pelkkä vastaantulija.


      • avointa ja reilua

        Kummola tapparan pelaja-aitioon tuomareita käskyttämään reilua peliä nääs.


    • Tapparan miäs

      Kun Lukko ei pärjään niin silloin LukkoFunin mielestä on merkityksetön välikausi menossa ja sitten jos sattuisi käymään niin että Lukko pärjää niin taas on mestaruudella merkitystä pitkästä aikaa.

      Nythän sillä mestaruudella vasta merkitystä on kun Jokeritkin pelas ehkä kaikkien aikojen viimeisen kautensa Suomen liigassa. No antaa kateellisten keskittyä siihen mussuttamiseen niin Tappara keskittyy pääasiaan eli jääkiekkoon.

      • LukkoFAN.

        Vastarannan kiiski! Poikkeus vahvistaa säännöt, eli sinun mielipiteesi VAHVISTAA sen että nyt on menossa välikausi.

        Luepas tästä vähän todisteita välikaudesta: http://keskustelu.suomi24.fi/node/3355001

        Olet pelkkä vastarannan kiiski ja suupala meille asiantuntijoille.


      • Tapparan miäs
        LukkoFAN. kirjoitti:

        Vastarannan kiiski! Poikkeus vahvistaa säännöt, eli sinun mielipiteesi VAHVISTAA sen että nyt on menossa välikausi.

        Luepas tästä vähän todisteita välikaudesta: http://keskustelu.suomi24.fi/node/3355001

        Olet pelkkä vastarannan kiiski ja suupala meille asiantuntijoille.

        Sen verran lukaisin näitä todisteita läpi että voin todeta ettei ne paljasta muuta kuin LukkoFunin mielisairauden.


    • Tapparan miäs

      En lue mitään "asiantuntijoiden" kommentteja.

      • Tapparan miäs

        Olen kyllä saanut monen monta kertaa elämässäni kuulla olevani vastarannan kiiski ja olen ylpeä tuosta tittelistä. En minä ole tänne syntynyt muita miellyttämään enkä sitä aio tulevaisuudessakaan tehdä.


    • Kirves yksi

      Lukko-Funnylle, ei korkeakoulututknto ole se, että seisoo koulun vieressä ihmettelemässä sen korkeutta.

      Kaksi voimamiestä on nähty munasillaan erätauolla Hakametsän koiratarhassa kyselemässä suuntaa Turkuun...

      Ai niin se penkki lähti risteilylle..onko rakkautta ilmassa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe