Lomake:
Rikosilmoitus
Lisätyt liitteet: 8 kpl
Vastaanottaja: Poliisi
Vastaanottonumero: 250857816
Vastaanottoaika: 05.04.2014 klo 16:42:16
palstalsta tehty rikosilmoitus
9
1162
Vastaukset
- hannu hietikko
Jos nain on, haluan lisata viela omasta osuudestani nain. Nimimerkki seppo Myllis on useita kertoja herjannut myos minua seka lukuisia muita. Han on loukannut vakavalla tavalla uskonnollisten ihmisten tunteita vaittamalla itseaan JUMALAKSI. Tuo on vakavalla tavalla vaarantanut Kauhajoen kansaninvalista mainetta amerikassa asti. Ymmarran heita jotka haluavat tappaa Mylliksen mutta katson etta kuolemantuomioden julistaminen on rikos ja tama asia pitaa muulla tavoin selvittaa
Vaadin rangaistuksia julkisesta herjaamisesta ja myos minun henkeani on nailla palstoilla uhattu useinkin , niin etten voinut asua talossani Pihlajatie 4 kalkunmaki
Esitetty vaite etta Santikko alias Hannu Hietikko olisi tornavalla, on julkinen peraton herjaus ; Huomauttelu mielisairaudestani on taysin asiatonta irvailua koska en ole psyykkisesti sairas kuten nama herjaajat , jotka yrittavat omaa pahaa oloaan nain purkaa. Minulla on tasta aivan riittavat kirjalliset todisteet Helsingista Puolasta Espanjasta ja Saksasta monelta PSYKIATRILTA , ne ovat lakimies Ari Kuukan toimistossa ja hanen velvollisuutensa on aloittaa rikoskarajat herjaajiani vastaan
Kun kauhajokinen yleislaakari Tarja Kaunismaki 2006 ja 2010 Tuomo Reina yleislaakarin koulutuksellaan on kirjoittanut aluehallintavirastoon olevansa varma Hietikon mielisairaudesta ja kun talla asialla julkisesti elamoidaan, kyseessa on vakava RIKOS joka ennenmuuta suuntautuu poikaani joka on haagin kidnappaussopimusta rikkoen keuruun ekokylaan piilotettu. Saksassa Loerrachissa laakari totesi minka virheen Reina teki. ja mika tehtiin myos Kauhajoen terveyskeskuksessa 2006, Minulla on sokeritauti joka ei muuten vaivaa, mutta jos minua pelotellaan jarkytetaan aiheettomasti ja putkaan suljetaan, verensokeri kohoaa kovasti ja se olotila saattaa tyhman yleislaakarin mielessa nayttaa mania nimella kulkevaa mielisairautta. Tassa kunnossa Reina ja Kaunismaki minut nakivat eivatka voi myontaa erehtyneensa. Se kuitenkin on luonnollinen olotila kelle tahansa eika mikaan psyykesairaus , jonka laakitsemisesta keuruun /kauhajoen pilleristien pitaisi nyt huolta kantaa
Asia ei minua muutoin liikuttaisi mutta kun siella keuruulla joutuu elamaan pieni poikani joka aiemmin ihaili isaansa ja nyt emme saa olla minkaanlaisessa kommunikaatiossa, tama keuruu palsta on ainoa tapa jossa molistaan asiattomia herjauksia salanimien takaa.Mikko Keisalalla on henkilotodistaja keurun ekokylan laitoskeittaja joka on kertonut miten hirveita herjaavia juttuja Williamin isasta siella kerrotaan tarkoituksena saada poika inhoamaan isaansa. Tama on rikos josta koraanin laki antaa kuolemantuomioita ja enneko niita aletaan toimeenpanna, olisi parempi sopia ja selvittaa tama sotku
Milta luulette pojasta tuntuvan kun hanen isaansa julkisesti herjataan mielisairaaksi ja kehoitetaan syomaan laakkeita, eika anneta mitaan mahdollisuutta olla isansa kanssa tekemisissa etta naita tolvailyja voitaisiin oikaista. Miksi suhteemme on katkaistu johtuu siita etta puolalainen anoppini ja nuorempi tyttarensa halusi anastaa Puolaan investoimani omaisuuden 1,27 milj euroa, josta asiasta Keurun poliisilla on dokumentit. Sen takia minut karkoitettiin Puolasta ja joka kerta kun yritan tulla Suomeen poikaani tapaamaan odottaa etsintakuulutus pidatys , aiheena puolalaisten naisten kunnian loukkaaminen. Kun kysyn koska missa ja kuinka olen nain tehnyt, mitaan perusteita ei ole annettu, eli kyseessa on rikos, aiheettomien rikostutkintapyyntojen teko josta on maaratty 3 vuotta vankeutta Suomen laissa. Ellei Poliisi ala tata asiaa nyt tutkia ja syytteeseen panna; kuten Keisala ja Rytkonen olisivat halunneet tehda, minulla on oikeus sanoa etta heita estava komisario Ismo Yijala on paskapainen sika poliisi joka pitaa panna viralta
Ja ketas muita mina olenkaan herjannut muka, sosiaalijohtaja Vanhanen ja yleislaakari Tuomi reina ovat molemmat syyllistyneet vakaviin rikoksiin ja minulla rikosuhrina on siita oikeus julkisesti huomautella, syysta etta asianajaja Ari Kuukka eika poliisi tee mita pitaisi. Heilla ei ole mitaan oikeutta sokeritaudin takia katkaista isa poika suhdetta nain. En elaissani ole syyllistynyt rikoksiin missaan maissa
Kauhajoen poliisi , olennaisia osia tassa rikossarjassa on tapahtunut kauhajoella ,lukekaa tarkkaan www.unianova.eu/poliisi.htm- Unipelle
Samaa vanhaa paskaa, ei ketään kiinnosta...
- Anonyymi
Unipelle kirjoitti:
Samaa vanhaa paskaa, ei ketään kiinnosta...
Kyllä kauhajoella hulluja piisoo.. Eilen sanoin meneväni ulko hommiin puhelimessa.. Katkasin kameran ja menin lukemaan viikon postit terassille. Toli Musta paku taksi, Harmahtava Rellu hiipimisvauhtia. ja yksi tulkinnanvarainen.. Vein vanhalle miehelle puutarhajärrin ja toin pahviloodan takaisin (takaluukkusta tuli 20cm yki) ajoin grillille perään tuli Musta paku taksi SAMA mies kuski. Yksi erityise hullu on ajellut perässäni harmaalla 4wd lava-autolaan Vinssin tapainen nokalla kohta kymmene vuotta ennemmin oli sininen ww paku.
- mallistouhuja
Hyi kauhiaa mitä olisi lapuallakin kulkureitille päästänyt ja sitten kantanut ylivanhaa vihannestiskille, tekeekös tämä kauhajoella tätä aivan tavakseen ja vielä merkillään
- Ryhtiä kauhajokiset
Kukas muu voi tietää kuin kauhajokinen, mitä siellä vouhkotetaan, jotenkin vain tuntuu, että yli maakuntien saa vouhkottaa tämä suojeltu.
- Anonyymi
Myllis on jumala
- Anonyymi
Onko rikosilmoituksen tekijä ikaalislainen isännöitsijä joka pilkkaa Myllistä?
- Anonyymi
Myllysanomista löytyy vastaus myös tähän kysymykseen.
- Anonyymi
Eikö Mjylliksen pilkkaaminen ole kansalaisoikeus?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017623Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?445404HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042940Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki432535- 1712403
- 241894
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t81839mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121722Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401718Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111638