Ei auta tamperelaisten itkut. Lukko MURSKASI Tapparan. Surkea Tappara ei kyennyt tekemään edes yhtä maalia :))))))))
MURSKAAVAA.
Lukko MURSKASI Tapparan
5
98
Vastaukset
- gerfgdfgfdd
Rauman vajakki juhlii, kun lukko voittaa yhden pelin vääryydellä, kuten jopa lukko-fani Grönman myönsi. Surkean keksinkertainen joukkue, joka ei todellakaan ansaitse finaalipaikkaa.
- Tapparan miäs
Juu, tosi murskaavaa kun onnistuu tuomarin avustuksella yhden pelin voittamaan peräti 0-1.
- LukkoFAN.
Älä sinä poju sössötä numeroista. Ainoa numero joka sinun tulee tietää on 180 kg eli minun penkkaustulokseni. Paljonko sinun on?
- magge93
Oon täs ny hetken aikaa lueskellu näitä LukkoFANin viestejä ni alkaa pikkuhiljaa oleen myötähäpeetä!! Pakko olla joku Ilvesläien nimimerkin takana ja haluaa trollata koko aika!! Ku puhut sitä paitsi pelkkä paskaa senku kerkiät!
- Murskaaja
EI OLE MURSKAVOITTO! Jos voittaa Levosen avustuksella ja jatkoajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t563857- 332261
- 402144
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401562Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801457
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125