VampyyriPäiväkirjat ilmaiseksi netistä?

Damon!<33

Hei olen kokeillut ihan hirveän monia nettisivuja ja mistään en löydä vampyyripk mä oon kattonu kaikki kaudet netflixistä mutta siellä ei ole kuin 2kautta olisiko jollain tietoa mistä voisi katsoa ilmaseksi kaikki kaudet tai ainakin 3kauden olen kokeillut mysticdiaresia mutta ei toimi....

4

3448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crie

kyl löytyy etsi ja lataa ja tekstitkin varmaan löytyy

• Katherine<3Salvatore

Kuullostaako Mystic Falls tutulta? Entä vuosi 1864? Jos tiedät mistä on kyse, niin jatka lukemista. =) Olen itse suuri Vampire Diaries sarjan fani ja pidän todella paljon muistakin vampyyri jutuista.
      Olen saanut todella oudon idean, mutta minusta se on aika hyvä. Tiedän, että tämä on hieman lapsellista, mutta oma elämäni on tylsää ja sen takia on mukavaa suunnitella jotain joka poikkeaa omasta elämästäni. =) Ajattelin perustaa ns. vampyyri porukan. Ajattelin eniten Vampire Diaries hahmoja, jotka olivat 1864-luvulla ja sitä aikaisemmin. Hahmot olisivat samat, mutta asumme (tietenkin) tässä ajassa ja tässä maassa. Hahmot saavat olla myös itse keksimiä ja myös muiden vampyyri sarjojen hahmot käyvät. Jos haluat ehdottomasti mukaan jonkin hahmon, joka on 1864 luvun jälkeen muutettu, niin voit kertoa siitä minulle ja perustella myös miksi haluat juuri hänet mukaan. Mukaan saa pyrkiä minkä ikäiset tahansa, mutta olisi parasta että olisit yli 12 vuotias.
      Itse olen 17 vuotias, mutta huhtikuussa täytän 18. =) Olen ystävällinen, rauhallinen ja huumorintajuinen. Pidän myös jonkin verran kieroista hahmoista, jonka takia Katherine on suosikkini Vampire Diaries sarjassa. Muita suosikkejani ovat Lexi, Anna, Emily, Salvatoren veljekset, Jenna, Caroline, Rebekah ja elijah. Itse asun Helsingissä, mutta sillä ei ole väliä missä asut. Saat olla mistä sain Suomea tahansa, mutta haluaisin että Salvatoren veljekset asuisivat lähellä toisiaan, koska heidän ei tarvitse olla oikeasti veljeksiä. Olisi todella hyvä, jos Salvatoren veljekset asuisivat lähellä pääkaupunkiseutua. Mukaan haluaisin myös Emilyn, noidan ja Katherinen palvelijattaren, koska itse olisin Katherine.
      Jos kiinnostaa niin, kerro siitä minulle. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe