VampyyriPäiväkirjat ilmaiseksi netistä?

Damon!<33

Hei olen kokeillut ihan hirveän monia nettisivuja ja mistään en löydä vampyyripk mä oon kattonu kaikki kaudet netflixistä mutta siellä ei ole kuin 2kautta olisiko jollain tietoa mistä voisi katsoa ilmaseksi kaikki kaudet tai ainakin 3kauden olen kokeillut mysticdiaresia mutta ei toimi....

4

2802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crie

      kyl löytyy etsi ja lataa ja tekstitkin varmaan löytyy

    • Katherine<3Salvatore

      Kuullostaako Mystic Falls tutulta? Entä vuosi 1864? Jos tiedät mistä on kyse, niin jatka lukemista. =) Olen itse suuri Vampire Diaries sarjan fani ja pidän todella paljon muistakin vampyyri jutuista.
      Olen saanut todella oudon idean, mutta minusta se on aika hyvä. Tiedän, että tämä on hieman lapsellista, mutta oma elämäni on tylsää ja sen takia on mukavaa suunnitella jotain joka poikkeaa omasta elämästäni. =) Ajattelin perustaa ns. vampyyri porukan. Ajattelin eniten Vampire Diaries hahmoja, jotka olivat 1864-luvulla ja sitä aikaisemmin. Hahmot olisivat samat, mutta asumme (tietenkin) tässä ajassa ja tässä maassa. Hahmot saavat olla myös itse keksimiä ja myös muiden vampyyri sarjojen hahmot käyvät. Jos haluat ehdottomasti mukaan jonkin hahmon, joka on 1864 luvun jälkeen muutettu, niin voit kertoa siitä minulle ja perustella myös miksi haluat juuri hänet mukaan. Mukaan saa pyrkiä minkä ikäiset tahansa, mutta olisi parasta että olisit yli 12 vuotias.
      Itse olen 17 vuotias, mutta huhtikuussa täytän 18. =) Olen ystävällinen, rauhallinen ja huumorintajuinen. Pidän myös jonkin verran kieroista hahmoista, jonka takia Katherine on suosikkini Vampire Diaries sarjassa. Muita suosikkejani ovat Lexi, Anna, Emily, Salvatoren veljekset, Jenna, Caroline, Rebekah ja elijah. Itse asun Helsingissä, mutta sillä ei ole väliä missä asut. Saat olla mistä sain Suomea tahansa, mutta haluaisin että Salvatoren veljekset asuisivat lähellä toisiaan, koska heidän ei tarvitse olla oikeasti veljeksiä. Olisi todella hyvä, jos Salvatoren veljekset asuisivat lähellä pääkaupunkiseutua. Mukaan haluaisin myös Emilyn, noidan ja Katherinen palvelijattaren, koska itse olisin Katherine.
      Jos kiinnostaa niin, kerro siitä minulle. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe