Eihän tätä saa kysyä.

Kuinka moni nyt palstalla kirjoittava uskonnollinen henkilö kävi tänään sunnuntai jumalanpalvonta menoissa?

Ystävällisesti. E...

13

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pärehöylä

Kuinka moni nyt palstalla kirjoittava ateistinen henkilö kävi tänään sunnuntaina yliopistossa ylistämässä evoluutiota ja sokeaa sattumaa?

• Vai niin.

Minä nautin pitkän aamiaisen ja perehdyin sanomalehteen - hyvä ratkaisu sekin.

• kiitos!

"Kuinka moni nyt palstalla kirjoittava ateistinen henkilö kävi tänään sunnuntaina yliopistossa ylistämässä evoluutiota ja sokeaa sattumaa?"

Varmaan yhtä moni. Mistä opimme että kirkkojen tilat ovat tyhjillään ja niille voidaan lopettaa valtion tuki.

• ...
        epikuros kirjoitti:

Vai niin.

Minä nautin pitkän aamiaisen ja perehdyin sanomalehteen - hyvä ratkaisu sekin.

Päerhöylä on tänään vähän herkkänä, jumalaa kun taas ei ole näkynyt ja jeesus leikkii kuurupiiloa.

• Ateismi ei ole yhtäkuin tieteellinen maailmankuva, eikä tieteellinen maailmankuvakaan pidä sisällään uskoa mihinkään sokeaan sattumaan tai vaadi sen tai edes evoluution ylistämistä.

• höyläri

Uskovaiset väittävät itsepintaisesti ateismin olevan uskonto, joten en käynyt palvomassa olemattomia.

• 1213

"Kuinka moni nyt palstalla kirjoittava uskonnollinen henkilö kävi tänään sunnuntai jumalanpalvonta menoissa?"

"Puhdas ja tahraton jumalanpalvelus Jumalan ja Isän silmissä on käydä katsomassa orpoja ja leskiä heidän ahdistuksessaan ja varjella itsensä niin, ettei maailma saastuta."
      Jaakobin kirje 1:27

En ole tänään käynyt katsomassa orpoja ja leskiä ahdistuksessa.

• ...

Eli yksikään palstan hihuista ei ole käynyt kirkossa, pärehöyläkin aloitti loukkauksella eikä edes viitsinyt kysymykseen vastata.

Itäkeskuksen kirkossa oli tänään alle kymmenen ihmistä ja tilat vetäisi 150 - 300.

• ööö-
        ... kirjoitti:

Eli yksikään palstan hihuista ei ole käynyt kirkossa, pärehöyläkin aloitti loukkauksella eikä edes viitsinyt kysymykseen vastata.

Itäkeskuksen kirkossa oli tänään alle kymmenen ihmistä ja tilat vetäisi 150 - 300.

Nuokin tilat voisi pistää uuteen uskoon ja muuttaa vaikka kouluiksi.

• rtyuxcvbnm,.

Kristitty palvoo Jumalaa vrk toiseen, ei se ole sidoksissa mihinkään aikaan, eikä menoihin.

• kirkossa käypä

Minäpäs kävin sanajumalanpalveluksessa ja pappi siellä saarnassaan puhui tiedeuskosta. Hyvin puhuikin ja väkeä oli arviolta 30-40

• tietovoittaajumalat

Tietohan se on mielikuvitusolentojen pahin uhka. Maan kiertäminen aurinkoa koettiin uhkaksi raamatun maailmankuvaa vastaan ja galileo pistettiin arestiin. ~350 vuotta jälkikäteen vatikaani pyysi anteeksi ja kristinuskon suurin ryhmittymä alkoi kiertämään aurinkoa meidän muiden kanssa :D

• dsad

Kävin päiväjumalanpalveluksessa ja kävijöitä oli ehkä 120 hlöä, tavanomainen määrä silloin kuin ei ole mitään erityistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4444
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      50
      3762
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2571
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2051
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1799
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1725
    7. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1547
    8. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1511
    9. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1329
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      46
      1273
    Aihe