Tunnen ateistit läpikotaisin

uskova mies,,

Jumala on antanut minulle kyvyn nähdä suoraan ihmisten sydämiin. Näen monesti omaanikin jopa liian hyvin. En osaa valehdella itselleni. Tiedän millaista ainesta tällä palstalla vaikuttaa. Rukoilen, että teette parannuksen ja lopetatte ihmisyyden pilkkaamisen. Ihminen ei ole eläin, vaan ihminen on Jumalan kuvaksi luotu. Miksi haluatte elää kuin villieläimet ja tehdä syntiä jos minkälaista? Siihen en osaa vastata, mutta näen kuinka synti on pureutunut jokaikiseen soluunne ja myrkyttää ajatuksianne. Minä kiroan sen päivän jona te astuitte mieron tielle. Mutta minä kiitän Jumalaa suuresti siitä päivästä jona Hän armossaan kirkastaa kasvonsa myös teille, eksyneille.

70

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumalan tahto

Miksi itse elät synnissä ja olet yksin?

• uskova mies,,

Jumala ja Hänen seurakuntansa on kanssani. Jos Hän on puolellani, niin kuka voisi olla minua vastaan.

• uskova mies,, kirjoitti:

Jumala ja Hänen seurakuntansa on kanssani. Jos Hän on puolellani, niin kuka voisi olla minua vastaan.

Oletko ihan varma? Vai kilautatko seurakuntakaverille?

• scratch...
        uskova mies,, kirjoitti:

Elät synnissä, olet yksin etkä saa mitään aikaiseksi, kuitenkin sinulla on jäänyt levy jumiin ja toistat juttujasi ilman päätä tai häntää.

• uskova mies,,
        scratch... kirjoitti:

Elät synnissä, olet yksin etkä saa mitään aikaiseksi, kuitenkin sinulla on jäänyt levy jumiin ja toistat juttujasi ilman päätä tai häntää.

Kuten olen aikaisemminkin sanonut, moni palsta-ateisti on kääntymässä. En sano, että se olisi minun ansiotani vaan Herran ansiota joka puhuu minun kauttani täällä.

Kuten olen aikaisemminkin sanonut, moni palsta-ateisti on kääntymässä. En sano, että se olisi minun ansiotani vaan Herran ansiota joka puhuu minun kauttani täällä.

Ketkä ovat kääntymässä?

• Susi.3
        iaurwen kirjoitti:

Ketkä ovat kääntymässä?

Minä epäilen vahvasti että uskova mies on vanha ja yksinäinen tyyppi jolla ei ole ystäviä eikä tehtävää elämässänsä, sitten hän keksii noita tarinoitansa ja tulee tänne todistelemaan.

• uskova mies,,
        iaurwen kirjoitti:

Ketkä ovat kääntymässä?

He kääntyvät jotka valitsevat elämän. Muut joutuvat valitettavasti kadotukseen. Ikävää kertoa se.

• uskova mies,,
        Susi.3 kirjoitti:

Minä epäilen vahvasti että uskova mies on vanha ja yksinäinen tyyppi jolla ei ole ystäviä eikä tehtävää elämässänsä, sitten hän keksii noita tarinoitansa ja tulee tänne todistelemaan.

Minä olen kirjoittanut täällä myös ateistien yksinäisyydestä. Uskovaiset eivät ole yksinäisiä toisin kuin ateistit.

• ...
        uskova mies,, kirjoitti:

Minä olen kirjoittanut täällä myös ateistien yksinäisyydestä. Uskovaiset eivät ole yksinäisiä toisin kuin ateistit.

Sinä olet yksin, masentunut ja oireilet, mene hoitoon ennenkuin satutat jotakuta.

• ....
        uskova mies,, kirjoitti:

He kääntyvät jotka valitsevat elämän. Muut joutuvat valitettavasti kadotukseen. Ikävää kertoa se.

Ikävä kertoa sinulle mutta olet ilmiselvästi mielisairas ja sinulla on jakomielitauti.

• uskova mies,,
        ... kirjoitti:

Sinä olet yksin, masentunut ja oireilet, mene hoitoon ennenkuin satutat jotakuta.

Olen kirjoittanut masennuksesta tänne myös. Masennus on syntiä myös. Jumalaa tulee kiittää ja vastoinkäymisistä iloita. Voi sellaista ressua joka ei tätä ymmärrä.. Masennus on ylpeilyä.

• ...
        uskova mies,, kirjoitti:

Olen kirjoittanut masennuksesta tänne myös. Masennus on syntiä myös. Jumalaa tulee kiittää ja vastoinkäymisistä iloita. Voi sellaista ressua joka ei tätä ymmärrä.. Masennus on ylpeilyä.

Mikset vaan hanki itsellesi hoitoa? se on ilmaista suomessa.

Masennus on sairaus, johon tarvitaan asiantuntevaa hoitoa. Jos sanot masentuneelle, että masennus on syntiä, et auta häntä yhtään, päinvastoin.

• bipolaarinen
        uskova mies,, kirjoitti:

"Masennus on syntiä myös."

Paremmin ja lopullisemmin et olisi voinut todistaa että olet täydellinen paskiainen. Mä olen ollut hoidossa eli psyykkisesti sairas, joten sen varjolla saan itsekin olla hetken verran paskiainen ja toivoa että psykoottinen masennus kouraisee myös sinua. Pääset hekumoimaan heIvetissä ja nauttimaan täysin rinnoin vastoinkäymisistä - ja sinulle käy pian niin, kun tuo maniavaiheesi kääntyy depikseksi. Katsotaan sitten kuka viimeksi nauraa, pyhä mies.

• uskova mies,,
        bipolaarinen kirjoitti:

"Masennus on syntiä myös."

Paremmin ja lopullisemmin et olisi voinut todistaa että olet täydellinen paskiainen. Mä olen ollut hoidossa eli psyykkisesti sairas, joten sen varjolla saan itsekin olla hetken verran paskiainen ja toivoa että psykoottinen masennus kouraisee myös sinua. Pääset hekumoimaan heIvetissä ja nauttimaan täysin rinnoin vastoinkäymisistä - ja sinulle käy pian niin, kun tuo maniavaiheesi kääntyy depikseksi. Katsotaan sitten kuka viimeksi nauraa, pyhä mies.

Olen keskustellut kanssasi aikasemminkin ja tulimme siihen tulokseen, että Jumala tekee mitä tekee.

• bipolaarinen
        uskova mies,, kirjoitti:

Olen keskustellut kanssasi aikasemminkin ja tulimme siihen tulokseen, että Jumala tekee mitä tekee.

Sielläpähän kidut ja pahinta on että luultavasti nautit siitä.

• 2+6
        uskova mies,, kirjoitti:

"Kuten olen aikaisemminkin sanonut, moni palsta-ateisti on kääntymässä."

Totta puhut. Minäkin käyn aina välillä täällä kääntymässä, mutta kun huomasin kirjoituksesi, niin muistin syyn, miksi tänne ei kannata tulla. Syy on se, että tuollaiset kahjot pilaavat palstan.

• eeeeeerrruupppppppp
        kekek-kekek kirjoitti:

Oletko ihan varma? Vai kilautatko seurakuntakaverille?

Olet tainnut katsoa TV vähän liikaa,,,,,,,,vai että kilauttamaan oikean vastauksen toivossa.

• hoitsuri
        ... kirjoitti:

Mikset vaan hanki itsellesi hoitoa? se on ilmaista suomessa.

Eipä ole hoito näköjään sinuunkaan tepsinyt.

"Kuten olen aikaisemminkin sanonut, moni palsta-ateisti on kääntymässä. En sano, että se olisi minun ansiotani "

Sinun ansiostasi moni uskova kääntyy ateistiksi ja ateistien ateismi vain vahvistuu.

Puheesi ovat erittäin tehokkaita puhumaan kristinuskoa vastaan.

• >>Jumala on antanut minulle kyvyn nähdä suoraan ihmisten sydämiin.

• uskova mies,,

Jumala on minulle tehtäväni antanut.

Oletko ihan varma?

• ...
        uskova mies,, kirjoitti:

Taidat olla melko häiriintynyt´mies.

No uskova mies, kerrohan mitä minun päässäni liikkuu, jos kerta Jumalasi on sinulle tuollaisen lahjan antanut.

• uskova mies,,
        iaurwen kirjoitti:

No uskova mies, kerrohan mitä minun päässäni liikkuu, jos kerta Jumalasi on sinulle tuollaisen lahjan antanut.

Olen kertonut jo monta viikkoa ateistien ajatuksista. Kaikkia niitä kuorruttaa itsepetos joka tekee teidät tietämättömiksi. Ateisteilla ei ole otetta elämästään. He tekevät tekosyntejä toisensa perään. On häpeällistä edes lausua mitä kaikkea he tekevät...

• ...
        uskova mies,, kirjoitti:

Olen kertonut jo monta viikkoa ateistien ajatuksista. Kaikkia niitä kuorruttaa itsepetos joka tekee teidät tietämättömiksi. Ateisteilla ei ole otetta elämästään. He tekevät tekosyntejä toisensa perään. On häpeällistä edes lausua mitä kaikkea he tekevät...

Voisit mennä mielisairaalaan vähäksi aikaan selvittämään noita luulojasi, ammattilainen psykologi voi oikoa noita oireilujasi.

Oletko sinä lääkärin hoidossa, onko sinulla mittään lääkitystä? Minusta vaikuttaa siltä että tarvitsisit kipeästi apua.

Onko tekosynti kuin tekokukka, eli tekosynti ei siis ole oikea synti, vai miten se menee?

• huhhu
        uskova mies,, kirjoitti:

"Olen kertonut jo monta viikkoa ateistien ajatuksista." Niin, on se kumma että edelleenkään mikään ei osu kohilleen.

• Tosiasiat
        kekek-kekek kirjoitti:

Oletko ihan varma?

Raamatun totuus on ainoa varma asia.
        Koska lopetat epäilemisen, et taida päästä siitä eroon muuten kuin lopetat tällä palstalla olemisen ja palaat uskossa takaisin.

• 11111111111111111111
        kekek-kekek kirjoitti:

Onko tekosynti kuin tekokukka, eli tekosynti ei siis ole oikea synti, vai miten se menee?

se on sitä mitä sinäkin teet tahallasi joka pv.

• JHVH666
        uskova mies,, kirjoitti:

En ole sinulle mitään tehtävää antanut.

• Taisi jumalasi antaa sinulle sittenkin skitsofrenian lahjan.

• "Rukoilen, että teette parannuksen ja lopetatte ihmisyyden pilkkaamisen. Ihminen ei ole eläin, vaan ihminen on Jumalan kuvaksi luotu."

Ymmärrän, mistä kenkä sinulla puristaa (taisit siis tehdä ne lukemattomat "miten ruokin ateistini oikein"-aloituksetkin tänne palstalle?). Ateisti ei kuitenkaan kutsu ihmistä eläimeksi siksi, että haluaisi pilkata, vaan siksi, että sanoo rehellisesti sen mitä mieltä asiasta on. Olisiko mielestäsi parempi, että hymistelemme vain hiljaa kun sanot ihmisen olevan enemmän kuin eläin? Vaikka joka tapauksessa emme olisikaan tätä mieltä? Miten se hyödyttäisi sinua? Tai meitä? Tai ketään?

"Miksi haluatte elää kuin villieläimet ja tehdä syntiä jos minkälaista?"

:D Emme halua, tässähän taas se ikuinen väittämä, jonka todenperäisyys ei näytä useaa uskovaa kiinnostavan. Ja onhan eläimiäkin olemassa monenlaisia. Villieläimien lisäksi kesyjä eläimiä, älykkyysosamäärältään korkeammalla ja matalammalla tasolla olevia, hajuaistiltaan parempia ja heikompia, jne. Ja villieläimetkin tietääkseni ovat laisiaan vain, koska ovat sopeutuneet elinympäristöönsä. Jokaisella lajilla on paikkansa ekosysteemissä.

Huvittavaa mielestäni on sekin, että uskovainen ei välty "synnin tekemiseltä" yhtään enempää kuin ateistikaan, koska pohjimmiltaan hänkin on viettejään seuraava eläin. Tätä vain ei uskovaisten piirissä haluta tunnustaa, että uskovaisuus ei todellisuudessa poista "syntisyyttä" eli ihmisen perusolemusta.

• uskova mies,,

Tuomitsetko nyt ihmisen kadotukseen omista lähtökohdistasi? Mikä luulet ihmisen olevan Jumalaan verrattuna? Ihminen on maan tomusta. Vain Jumala voi määrätä ihmisen kohtalosta.

Tuomitsetko nyt ihmisen kadotukseen omista lähtökohdistasi? Mikä luulet ihmisen olevan Jumalaan verrattuna? Ihminen on maan tomusta. Vain Jumala voi määrätä ihmisen kohtalosta.

No lopetappa sitten itsekin ihmisten kadotukseen tuomitseminen.

• ...
        uskova mies,, kirjoitti:

Olet mielisairas ja tarvitset hoitoa ennenkuin satutat jotakuta tai itseäsi.

• uskova mies,,
        iaurwen kirjoitti:

No lopetappa sitten itsekin ihmisten kadotukseen tuomitseminen.

Minä julistan Jumalan sanaa.

• ...
        uskova mies,, kirjoitti:

Hullu sinä olet jorinoillasi, hanki hoitoa,

Ja Jumalan sanassa sanotaan: "Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan." Luuk. 6:37.

• kieltäjät
        iaurwen kirjoitti:

Ja Jumalan sanassa sanotaan: "Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan." Luuk. 6:37.

Matteus 28:19-20

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

• ...
        kieltäjät kirjoitti:

Matteus 28:19-20

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.

Muista sitten väittää että osaat muiden ajatuksia lukea ja selitellä miten he ajattelevat.

• A. Teisti
        uskova mies,, kirjoitti:

Onko tämä kirjoittaja, uskova mies, tosissaan vai onko hän hullu?

Monien kirjoitustensa perusteella hän on täysin sekaisin.

Ja vaikuttaa todella "nöyrältä" kristityltä, kaikessa ylimielisyydessään. Luulee vielä tietävänsä Jumalan tahdonkin...

Sitten vielä ihmetellään, jos kiihkouskovaiset aiheuttavat pelkoa (ja kuvotusta) täysjärkisissä ihmisissä...

• jompikumpi
        A. Teisti kirjoitti:

Ja vaikuttaa todella "nöyrältä" kristityltä, kaikessa ylimielisyydessään. Luulee vielä tietävänsä Jumalan tahdonkin...

Sitten vielä ihmetellään, jos kiihkouskovaiset aiheuttavat pelkoa (ja kuvotusta) täysjärkisissä ihmisissä...

Trolli tai vakavasti mielisairas

• jompikumpi kirjoitti:

Trolli tai vakavasti mielisairas

Kyllä se aito tapaus on. Trolli ei kykene kirjoittamaan yhtä päättömiä juttuja, ellei ole kirjallisesti harvinaisen lahjakas.

Tuolla menolla uskova mies,, päätyy pian tahdosta riippumattomaan hoitoon, jos vain jollakulla on järkeä päässä. Eiköhän sen naapurit pian huomaa.

• poikjuhg kirjoitti:

Kyllä se aito tapaus on. Trolli ei kykene kirjoittamaan yhtä päättömiä juttuja, ellei ole kirjallisesti harvinaisen lahjakas.

Tuolla menolla uskova mies,, päätyy pian tahdosta riippumattomaan hoitoon, jos vain jollakulla on järkeä päässä. Eiköhän sen naapurit pian huomaa.

Eikä siinä ole häpeää jos naapurit huomaakin ja auttaa hoitoon. En pidä siitä alatyylisestä sävystä, jolla mielenterveyden kuntoutuksesta tällä palstalla puhutaan. Se ei ainakaan laske yhdenkään sairastuneen kynnystä hakeutua itse hoitoon.

En tiedä, miten päin viestini ymmärsit, mutta tarkoitin sitä, että ihminen ei ole muiden lajien yläpuolella, lähes jumalaisena olentona, niin kuin kristinuskossa väitetään. Mielestäni se ei tuomitse ketään kadotukseen, että toteaa oman käsityksensä jostain asiasta.

• uskova mies,,
        kerettitytto kirjoitti:

En tiedä, miten päin viestini ymmärsit, mutta tarkoitin sitä, että ihminen ei ole muiden lajien yläpuolella, lähes jumalaisena olentona, niin kuin kristinuskossa väitetään. Mielestäni se ei tuomitse ketään kadotukseen, että toteaa oman käsityksensä jostain asiasta.

Muista että eläimet tekevät saastaisia asioita jotka ovat ihmiseltä kiellettyjä. Ihminen on Jumalan kuva. Se asettaa vaatimuksia. Eläimet ovat villejä ja vastenmielisiä,

• hoitoonmars
        uskova mies,, kirjoitti:

Muista että eläimet tekevät saastaisia asioita jotka ovat ihmiseltä kiellettyjä. Ihminen on Jumalan kuva. Se asettaa vaatimuksia. Eläimet ovat villejä ja vastenmielisiä,

Ihminen on eläin. Mitään jumalia ei ole olemassa. Hakeudu hoitoon.

• kulkevainen
        uskova mies,, kirjoitti:

Säälin sinua uskova mies. Kun olet todella noin sairas ja yksinäisyydessäsi seonnut, kehotan sinua hakemaan hoitoa. Ihmisyytesi on kadoksissa. Ehkä muutama kuukausi hoitolaitoksessa auttaa asiaa. On todella surullista, että ihminen ajautuu tuohon tilaan.

• tuhoisa pelko
        A. Teisti kirjoitti:

Pelko on yksi asia, mutta vielä tärkeämpää on olla antautumatta pelolle ja toimia sen syyn poistamiseksi tai ainakin kohtaamiseksi ja henkisen yliotteen ottamiseksi pelon kohteesta.

Pelko inkapasitoi ihmisen, siksi oma pelko on tuhoisin mahdollinen voima. Kun ei pelkää ketään eikä anna kenellekään henkistä yliotetta, on jo voiton puolella. Loppu on taktiikkaa ja oikeaa ajoitusta.

"eläimet tekevät saastaisia asioita jotka ovat ihmiseltä kiellettyjä. ... Eläimet ovat villejä ja vastenmielisiä,"

Selvä, olemme siis asiasta selvästi eri mieltä :) Mielestäni eläimet eivät tee sen kummempia pahoja tekoja kuin ihmisetkään, ihmisten "pahuus" (= taito suunnitella tekemisiään) vain ylettyy monessa kohtaa usean muun lajin yläpuolelle korkeamman älykkyysosamäärän vuoksi. Ihmisen toiminta on siis monimutkaisempaa kuin monien muiden lajien, tälläisenä näen eromme. En tämän vuoksi näkisi kuitenkaan ihmisiäkään ehdottomasti pahoina.

Oletko muuten huomannut, että sinulla on taipumusta melko mustavalkoiseen hyvä-paha-asetteluun? Onko se mielestäsi perusteltua? Entä koetko subjektiivisen vapauden päättää (ja vastata) omista teoista ahdistavana?

" Eläimet ovat villejä ja vastenmielisiä,"

Jos jokin on vastenmielinen se olet sinä.
        Kuulut suljetulle osastolle.

• Kyllästynyt

Hyvinhän sinä itsellesi valehtelet. Muille vähän huonommin, kun näemme valheidesi läpi emmekä usko.

Tietäisitpä. miten kaukana nämä satuilusi ovatkaan todellisuudesta - mutta et sinä tiedä, sinä olet mielestäsi nähnyt totuuden :)

• atac

"Jumala on antanut minulle kyvyn nähdä suoraan ihmisten sydämiin. Näen monesti omaanikin jopa liian hyvin. En osaa valehdella itselleni."

No miltä omani näyttää, onko miten pahat kalkkeutumat suonissa ja onko aihetta vielä hakeutua lääkäriin?
      Ja kuinka moni muu palstalaisista on varassa kuolla sydäninfarkiin?

Vastaa jos voit. Tämä onkin mielestäni jo tärkeää tietää?

"Ihminen ei ole eläin, vaan ihminen on Jumalan kuvaksi luotu."

Kovin on huonosti rakennettu ja erehdyksiä täynnä. Lieneekö esikuvansa ollut yhtä töppäilevä otus.

"Miksi haluatte elää kuin villieläimet ja tehdä syntiä jos minkälaista?"

Jaa a. Tässäkohti täytyy kyllä myöntää että saalistustaitoni eivät kyllä ole niin hyvät kuin vaikkapa leijonilla tai hyeenoilla tai simpansseilla jotka osaavat metsästää ruokansa ilman apuvälineitä. Vaikka simpanssien tiedetään osaavan käyttää erillaisia työkaluja.

"Minä kiroan sen päivän jona te astuitte mieron tielle."

No omalla kohdallani et muuta siinätapauksessa muuta teekkään. Kääntymykseni kun tapahtui pikkuhiljaa sinä 13 vuoden aikana kun tietoisesti kristinuskoa kannatin. Siinä siis onkin sinulle jonkun aikaa kiroamista, mikäli jos 13-vuotta jaksat kiroamisia taikoa. Tosin palstan perusteella kiroamisen ei luulisi olevan kovakaan pala sinulle.

• tosi kova

"Tunnen ateistit läpikotaisin"

Kun tapaamme, tungen teräsharjan persreikääsi.
      Silloin tunnet ateistin läpikotaisin.

• uskova mies

Hyvä! Juuri teräsharjaa olen sinne kaivannutkin.
        Anaalirauhaset ovat niin tukossa.

• Aada agnostikko

Sinä tiedät siis paremmin kuin ihminen itse millainen hän on.Onpa sinulle ihmeellinen armoitus annettu.Mitä siellä omassa sydämessäsi näkyy?Minulle ei oikein ole selvillä millä tavalla pilkkaan ihmisyyttä tai että haluaisin elää kuin villieläin.

Olisikohan kuitenkin kyse ihan omista ennakkoluuloistasi ja peloistasi?

• trollimuistutus

aloittaja on persoonallisuushäiriöinen trolli

• ---

Jos mietit noita oikeasti, etkä vain lämpimiksesi trollaile, olen pahoillani muutamista ilkeähköistä, joskin ansaitsemistasi, kommenteistani kirjoituksiisi. Olet selkeästi ammattimaisen psykiatrisen avun tarpeessa. Enkä usko että itse vielä tiedostat tätä. Mutta oikeasti... Hae apua, jollet ole trolli. Noista ajatuksistasi sinun pitäisi päässä eroon.

• uskovampi mies,,

Olet paholaisen vallassa.

• uskova mies,,

Jumala voittaa paholaisen.

• vampirismiako?

"Jumala on antanut minulle kyvyn nähdä suoraan ihmisten sydämiin"

-Pitäisikö TUOTA kykyä kutsua mielenraiskaukseksi vai noituudeksi?

Pelottavaa, että joku ilmoittaa pystyvänsä tunkemaan suoraan ihmisen sisimpään ja vielä väittää tietävänsä millainen ihminen on.

Olen nähnyt jonkun kerran kadulla niin läpitunkevan pistävän kuolleen katseen ihmiseltä, että olen kokenut, että tuo kusipää lukee sisintäni ilman lupaa. Valitettavasti joillakin ihmisillä on ilmeinen kyky tehdä juuri tuo mistä uskova mies puhuu.

Puhutaan ns. "tappajan katseesta". Tyhjä, terävä, läpitunkeva pistävä katse, jossa ei ole elämää vaan katse heijastaa kuolemaa. Yleisolemus sellaisessa ihmisessä huokuu pahuutta. Se on katse, joka riisuu ihmisen henkisesti alastomaksi kerralla.

Uskovan miehen "lahja" ei ole lahja ollenkaan vaan on itse asiassa psyykkistä vampirismia. Se on ilmiö, jossa ihminen hyötyy toisten psyykkisestä energiasta ilman lupaa ja kykenee manipuloimaan ihmisiä ympärillään sanattomasti.

• naamailija

Nyt sitten ihmisvampyyrit ja noituus alkoi totta olemaan.

• vampirismista

• valheetja totuus
        naamailija kirjoitti:

Nyt sitten ihmisvampyyrit ja noituus alkoi totta olemaan.

Ateistit uskoo tälläiseen, mutta totuus pitää ehdottomasti kiertää keinolla millä hyvänsä, muuten on ateistin pv pilalla.

• haaaaaaaaaviiiiiiiii

Hyvä keskustelun aloitus, eikähän jatketa

• Hei uskova mies,,! Voiko jumalasi tehdä niin ison kiven, ettei hän itsekään pysty sitä nostamaan? Trolol!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8630
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2459
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2281
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2092
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1747
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1470
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1167
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1043
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe