Jumala antaa kaiken

uskova mies,,

Jumalani antaa minulle kaiken mitä pyydän. Minulla on yksi Jumala, jolla on kolme persoonaa. Jumalani puhuu minulle tavoilla jotka ovat tämän maailman ja aistien yläpuolella. Jumala viestii ja antaa merkkejä kaikissa elämän risteyksissä. Jumala on suurin. Jumala on kuningas. Kuka on maailman valo? Jumala. Jumala. Jumala. Jumala.

23

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >>Jumalani antaa minulle kaiken mitä pyydän.

• 45678sdfghjk

Jumala on antanut sinulle jo elämän lahjan, miten olet sen käyttänyt, ateistisuuteen.
        Tule uskoon ja aloita kiitämään Jumalaa elämän lahjastasi.

• ...

"Jumalani antaa minulle kaiken mitä pyydän"

Enemmän vienyt järkesi.

• gigigui

Sinulla ei ole sitä koskaan ollutkaan.

• sairashantuoon

Mielikuvitusjumalasi on antanut sinulle psyykkisen sairauden.

• evo yäk

Evoluution sokea sattuma on mielikuvitus olento.

• atte3434

"Minulla on yksi Jumala, jolla on kolme persoonaa. Jumalani puhuu minulle tavoilla jotka ovat tämän maailman ja aistien yläpuolella."

Miten kommunikoit jumalasi kanssa, jos kerta ne ovat "aistiesi yläpuolella"?

• uskova mies,,

Sehän juuri on se asia jota ateistin kannattaa miettiä. Ehkäpä ateistilta puuttuu jokin ominaisuus jota siitä syystä tiedekkään ei tunnusta. Tiedemiehethän ovat kaikki ateisteja.

• atte34343
        uskova mies,, kirjoitti:

Sehän juuri on se asia jota ateistin kannattaa miettiä. Ehkäpä ateistilta puuttuu jokin ominaisuus jota siitä syystä tiedekkään ei tunnusta. Tiedemiehethän ovat kaikki ateisteja.

Onko sinulla jokin ylimääräinen aisti niiden 5 aistien (kuulo, näkö, maku, haju, tunto) lisäksi?

• uskova mies,,
        atte34343 kirjoitti:

Onko sinulla jokin ylimääräinen aisti niiden 5 aistien (kuulo, näkö, maku, haju, tunto) lisäksi?

Jumala antaa aistit ihmiselle. Niinpä hän voi antaa niitä vaikka miljoonittain lisää.

• atte3434
        uskova mies,, kirjoitti:

Jumala antaa aistit ihmiselle. Niinpä hän voi antaa niitä vaikka miljoonittain lisää.

kerro nyt jo mitä aistia käytät jumalasi kanssa kommunikoimiseen? Miksei muut ihmiset ympärillä voi havaita tätä jumalaasi ja hänen puhettaan? Vai onko tämä taas niitä niitä juttuja et täytyy uskoa sokeasti ilman todisteita?

• söin hänet
        uskova mies,, kirjoitti:

... Tiedemiehethän ovat kaikki ateisteja. ...

Mukava kuulla uskovan (tai edes muka-uskovan) suusta että mm. Gish, Hovind, Leisola, Puolimatka, Reinikainen ja tietysti myös monialakoulutettu Pälikkö joko (a) ovat ateisteja tai (b) eivät ole tiedemiehiä. Kannattaisi mennä sanomaan tuo sama kreationistipalstalle, siellä olisi varmasti ilo ylimmillään (ja sieltä löytäisit Jaakobin lisäksi muitakin aidosti hassahtaneita "uskon"veljiäsikin, kuten toni t ja *JC.)

• uskova mies,,
        söin hänet kirjoitti:

... Tiedemiehethän ovat kaikki ateisteja. ...

Mukava kuulla uskovan (tai edes muka-uskovan) suusta että mm. Gish, Hovind, Leisola, Puolimatka, Reinikainen ja tietysti myös monialakoulutettu Pälikkö joko (a) ovat ateisteja tai (b) eivät ole tiedemiehiä. Kannattaisi mennä sanomaan tuo sama kreationistipalstalle, siellä olisi varmasti ilo ylimmillään (ja sieltä löytäisit Jaakobin lisäksi muitakin aidosti hassahtaneita "uskon"veljiäsikin, kuten toni t ja *JC.)

Kyllä, joko a tai b.

• uskova mies,,
        atte3434 kirjoitti:

kerro nyt jo mitä aistia käytät jumalasi kanssa kommunikoimiseen? Miksei muut ihmiset ympärillä voi havaita tätä jumalaasi ja hänen puhettaan? Vai onko tämä taas niitä niitä juttuja et täytyy uskoa sokeasti ilman todisteita?

Todisteet saatte kyllä kun rukoilette, että saisitte uskon.

• bgffvgb

"Jos puhut Jumalalle, rukoilet. Jos Jumala puhuu sinulle, sinulla on skitsofrenia." -- Thomas Szasz

Myönnettäköön, että kyseessä on asiayhteydestään irrotettu lainaus. Szasz oli sitä mieltä, että psykiatria olisi pseudotiedettä ja että mielen sairauksia ei oikeastaan olisi edes olemassa. Ehkä hän oli tosissaan, ehkä hän trollaili. Mutta sellaisenaan sitaatti on hyvä huomio.

• Eikös useilla uskiksilla ole tapana puhua kolminaisuutta vastaan? Oletko siis varma että olet Oikea Kristitty?

• tosi kova

"Minulla on yksi Jumala, jolla on kolme persoonaa."

Minulla on yksi Jumala, jolla on neljä persoonaa.
      Se neljäs on Saa-tana, toinen on Jumalau-ta,
      kolmas Sviddu ja neljäs Jessus sentään.

• uskovampi mies,,

Paholainen tekee työtään sinussa. Etkä tietenkään itse huomaa.

• pahuslainen

Onko sellaista kuin paholainen olemassa? Eikös se ole mielikuvitus hemmo.

• 12 + 9
        pahuslainen kirjoitti:

Jumala ja paholainen ovat olemassa ja ihmiset valitsevat puolensa.

• kieltäjät
        pahuslainen kirjoitti:

Apostolien teot 19:19
        Tee samoin ja ota tilalle totuuden sana,Raamattu

• rtyu12121212121212
        pahuslainen kirjoitti:

Älä kierrä totuutta, itsekkin olet paholaisen renkipoika ja se näkyy

• wertyuiasdfghjkl

" Minulla on yksi Jumala, jolla on kolme persoonaa."

Mikä Raamatun jae tekee pyhästä Hengestä persoonaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8630
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2459
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2281
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2092
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1747
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1470
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1167
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1043
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe