Tiedättekö miksi kani repii karvojansa ? Oma kanini on repinyt karvansa täysin mahastaan, karvat on revitty niin että iho on tullut esiin ja koko maha on ihan paljas, tiedättekö mistä se johtuu ? Olen todella huolissani.
Kani
Kanin omistaja
2
111
Vastaukset
- tytsi 34v
ihottuma, stressi, tai muuten joku käyttäytymis häiriö....käytä eläinlääkärillä. minulla oli lapsena kääpiöluppakorva kani. se oli kyl terve ja eli noin 7 vuotta. kanit on mukavia lemmikkejä. :)
Naaras, eikö vain? Se on valeraskaana, eli se luulee saavansa pennut ja repii siksi karvoja pesänpehmikkeeksi. Toinen vaihtoehto on tietty että Se on oikeasti raskaana :P Ei tarvi huolestua, menee itsestään ohi ajan kanssa, mutta jos se oireilee tosi usein, niin se loppuu steriloimalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614468KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1573354Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352498
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293