TÄMÄ TUNNE ON SANOIN KUVAATON MUTTA:::::
Olen kaiiken kärsinyt ja KESTÄNYT !!
NYT RIITTI !!!!
EN JAKSA ENENPÄÄÄ......
VIHAAN JA VIHAAN OMAA LASTANI !!!!
5
441
Vastaukset
- tuohon ikään
Helvettiäkö tänne tuut itkemään. Painu sinne Nurmijärven osioon valittamaan. Vedä ittes hirteen jos asiat ei luista.
- onnellinen mummi
Et vihaa, sinä olet sen synnyttänyt tähän maailmaan. Missä meni pieleen kasvatus?
- Ota apu vastaan
Sinua auttaa keskustelu niiden kanssa jotka ovat samanlaista kokeneet.
Uskon, että kannattaa hakea myös ammattiapua. Joskus taakka on liian suuri yksin kantaa. Ei kannata hävetä hakea apua.
Nettipalstalla monella on vaikea ymmärtää toisen tilannetta, kun ei ole sitä kokenut.
Silloin tulee ylläolevaa örvellystä. - Säälitys
Jumalauta! Kyllä aloittaja tietää mitä on aiheuttanut jos lapsi ei halua tavata. Kannattaa mennä omaan itseensä eikä tulla tänne vinkumaan.
Apua löytyy HELLUISTA taikka JEHOVISTA, aivopesevät tuollaisen mennen tullen.- valan tehnyt
Niinpä, uskovaiset asialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275