ei kahteen viikkoon seksiä ...

-//-

Oli kahden viikon tauko seksissä. Olisi luullut että seksi olisi maistunut mutta ei. Muutaman minuutin jälkeen miehellä lakkasi seisomasta. Koitti runkata itsensä kovaksi mutta lopahti sekin seisokki kun hommiin piti ryhtyä. Mistä tämmöinen voi johtua? Eipä tuo mies muutenkaan aloitetta tee seksiin, mutta on seksiä kuitenkin 2-3 kertaa kuussa. ihan normaali aamuseisokki sillä on ja suihinottaessa kyllä seisoo. Seksi vaan ei tunnu kiinnostavan.

8

618

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastasit jo

Itsepä vastasit viimeisesssä lauseessasi. Näin se vaan on, ei aina tarvita erityistä syytä olla haluamatta. Varsinkin jos seisokkiongelmia, se on monelle ukolle nolo juttu.

• tiukka olis paras...

Sulla on normaalin tuntuinen pimppi, eli ei oo löysä? Joskus voi johtua sellaisestakin eikä asiasta kehtaa naiselle huomauttaa.

• tietämätön

Tarviiko tänne jotenkin rekisteröityä? Laitoin tonne viestiä mutta sitä ei näy :(

• mielipiteeni

Teillä naisilla on aika monella se paha tapa että kasaatte äijille melkoisia henkisiä paineita monista asioista ja ne sitten kyllä vaivaa väliin silloin kun ei pitäisi, eli sängyssä!

• -//-

Mistä se nyt paineita olisi kehittänyt? Viimeksi viisi viikkoa sitten pistin tekstarin et naitaisko. Mies laittoi että se ei ole kivaa eikä halua. Sen jälkeen asiaan ei ole palattu puheen tasolla. Ei ole tapana kasata mitään paineita miehelle. Mies on meillä pomo ja häntä ei paineet koske. Jos en miellytä häntä voin häipyä.

• hauhaus

No,asiahan on niin että joko miehes runkkailee itekseen,tai hyppää vieraissa.Tää jälkimmäinen tietty ei ole kivaa sun kannaltas,toivotaan että se vaan pitää omaa kivaa välillä.

• mies38.

Minulla seisoo aina puol tuntii seksin jälkeenkin.

• 8+18

Jaa että ihan tekstarin. Tekstarillako teillä sekstaillaankin. Katsoppas vähän minkälaiseen käärinpaperiin sen herkkusi käärit. Ja jos paikat on puhtaat niin ei pitäisi olla siitäkään kiinni.

Jos ei sittenkään auta, niin ei muuta kuin kokeilet jokaista vastaantulevaa. Ja kun sellainen sopiva löytyy, niin vaihdat siihen. Joka ongelman löytyy toimintamalli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      277
      2885
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe