Arvoton ihmisen paska

Tappakaa mut

Moi, olen 27-v mies joka haluaisi vinkkejä kuinka tappaa itsensä. Mun elämässä ei ole mitään elämisen arvoista mutta miinuksia löytyy:
-työtön
-kouluttamaton
-luottotiedoton
-rikosrekisteri
-ulosottoa
-ei asuntoa
-lyhyt
-pieni muna
-kärsin paniikkihäiriöistä,masennuksesta,unihäiriöistä,ynnms...
-ei ystäviä
-ei tyttöystävää 5vuoteen
-kaikki vihaa mua
-rahaton
-oon ruma ja tyhmä hampaat esim iha pilalla
-en pidä ihmisten seurasta
-ja vaikka mitä muuta paskaa ei vaan jaksa nyt enää ku oon laiska paska

ja sitten plussat

haluan kuolla jotta en ole rasitteeksi muille enää

Kiitoksia vinkeistä jo etukäteen ja provo tämä ei ole vaikka ehkä siltä vaikuttaa mutta mä oonkin niin vitun tyhmä että en osaa ees kirjoittaa.

19

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusalla eläjät

      kuvauksesi olemuksestasi tuo mieleeni mun ukkoni. Ja oman itseni, vain toista sukupuolta olevana.
      Toisemme kohdattiin, treffipalstan kautta, kun ikää oli karttunut 40 ja oltiin käyty tuo sun tuntemas masennus läpi ja päätetty elää kaikkien kiusaksi, ihan häijyyttämme.
      Kouluttamattomia oltiin, ja rahattomia myös, kumpikin kämppäsi vanhempiensa nurkissa.
      Kikkelin koko ei merkitse mitään.
      Jos muut vihaavat, sua, se on heidän ongelmansa, unohda heidät.
      Lopeta tyttöystävän ikävöinti, "rakkaudesta" ei ole kuin riesaa ja pahan mielen aihetta, lue vaan kaikki eroon päättyneiden parkumiset ja ole iloinen ettei ole kiviriippaa kintussa.
      Ruma oon, niin etten itteäni uskalla peilistä kattoa eikä koreudella ole ukkokaan pilattu. joten ´älä piittaa ulkonäöstäsi, heitä vain peili nurkkaan, niin voit unohtaa koko jutun
      Rahattomia ollaan aina olut, ja kunhan saa sapuskaa jostain mahan tytteeksi ja lämpimän loukon makuupaikaksi, se riittää, kummasti järjestyi vuokrakämppä ja sitten ronskisti otettiin lainaa ja ostettiin talo ( 40, työttömät, ilman omaisuutta, se laina saatiin sitä ostettavaa mummonmökkiä vastaan)
      Töiksi kelpuutettiin kaikki, vasikankarsinan tyhjennyksestä kesämökkien pihojen haravointiin, ja siitä se elämä lähti, ukosta tuli kylän yhteinen renki ja itse pääsin pätkätöihin seurakunnalle kun 46 tuli täyteen
      Terveysongelmista mene terveyskeskukseen ja sano, ettei ole rahaa, ja käske lähettää lasku sossuun.
      Siis ei muuta kuin hartiat kyyryyn ja elämässä eteenpäin kuin jääräpää pässi ainakin

    • elämää kohti

      Kun pohja on saavutettu niin ei ole muuta mahdollisuutta kuin ylös. Varmaan ymmärrät mitä tällä tarkoitan?

    • linnunpelätti

      Työn suhteen eräs vihje. Oletko yrittänyt puutarhoille? Kasvihuonepaikat taitavat olla jo menneet tältä keväältä, mutta avomaapaikat ovat juuri jaossa, samoin puistotyöt.
      Usein puutarhalla on asunto tarjolla, tai ainakin sieltä avustetaan ja neuvotaan vuokrakämpän saamisessa.
      Jos ei ole vaativainen niin pienellä tarhassa saattaa saada luvan punkata vaikka varastossa tai pannuhuoneessa.
      Vanha rekisteristä poistettu asuntovaunukaan ei mahdottomia maksa, ei edes kuukauden palkkaa.
      Ja mikä parasta PUUTARHOILLA EI PITUUDELLA EIKÄ ULKONÄÖLLÄ EIKÄ VAATTEIDEN MUODILLA OLE MITÄÄN VÄLIÄ.
      Ainoa, mitä kysytään, on sitkeys ja ahkeruus. Eikä multaa, rapaa ja vettä saa pelätä

    • Ei naista 15 vuoteen

      Nämä kumoavat toisensa, eivät siis ongelmia:
      -ei ystäviä
      -en pidä ihmisten seurasta

      Ja myös nämä liittyvät toisiinsa:
      -kärsin paniikkihäiriöistä,masennuksesta,unihäiriöistä,ynnms...
      -ja vaikka mitä muuta paskaa ei vaan jaksa nyt enää ku oon laiska paska
      Masentunut unihäiriöinen ei voi juuri muuta ollakaan kuin mitään jaksamaton "laiska".

      Terveysaseman lääkäri auttaa, eikä hänen seurassaan tarvitse olla yhtään pitempään kuin haluat.

      • Verrrrtaistuki!

        Hieno vastaus. Analysoit näkevästi. Minä, ihan ulkopuolinen joka satuin tulla lukemaan nyt tätä osiota, sain itselleni paljon apua minun elämäntilanteeseeni, joka hieman erilainen, mutta kuitenkin.


    • lkuhariö

      vain iin

    • älä murehdi

      Laita tonne treffi-palstalle seuranhaku ilmoitus. Monet naiset tykkäävät paapoa vaikeuksissa olevia miehiä..
      Mielialaa voit kohottaa liikkunnalla..luontopolulla mieli rauhoittuu ja ikävät ajatukset muuttuvat iloisempaan suuntaan.
      Kai sulla nyt joku paikka on ollut talvella asua.. muutenhan olisit jäätynyt kuoliaaksi. Sossuun varaat ajan ja pyydät maksusitoumuksen vuokraan takuuvuokraan jotta voit alkaa aktiivisesti etsimään omaa asuntoa.

      • sabiens

        Kokemuksesta kerron että tämä elämä on kyllä aika pikataival. Eiköhän kestetä tämä loppuun toinen toistamme tukien. Kuten vanha sanonta sanoo että aurinko paistaa vielä risukasaankin, älä lakkaa uskomasta siihen. Itse olen myös ottanut pohjakosketuksia useamman kuin yhden kerran, enkä varmaan pääse koskaan pinnalle. Ei luovuteta. Löydät vielä ihmisen joskus, joka ymmärtää arvosi, mutta olisi ensin hyvä oppia arvostamaan itse itseä. Kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa ite. Bodia ja tsemppiä sinulle !


    • DuunariForever

      Ei muuta kuin tsemppiä!!

    • housupaskapaha

      myy ruumiisi, suomen hylkäämä, allah ostaa, selittyy miksi sitä kebabbia ilman voittoa kannattaa tehdä, voitto on odottava, hallituksen uudet vaatteet, uskokaa siihen miten hyvin mulla menee, tekin saatte osan varmasti jotain ropisee kirstuun, miksi ihmisen jolla on jalat pitää nojata seinään?

    • HVeitarkoitahyväävappua

      Hei sinulle rakas toveri syrjäytymisen tiellä, elä vaan ihan pirruuttaan. Haistatat p.....t kaikille. Sinäkin olet tärkeä usko ny vaan. Voimia sinulle ja kaikille muille myös.

    • annamunkaikki

      Mikä mua ihmetyttää niin tää että tullaan foorumeille kyseleen miten saa hengen itteltään?! Jo on avutonta porukkaa jos sitäkään ei osaa! Ei ihme että elämä menee persiilleen muiltakin kohdin.

      • sdfghjkluhgtgvb

        Minua taas ihmetyttää se, että sosiaali-palstalla kun joku mainitsee kehnosta elämäntilanteesta ja ongelmista ja pyytää apua, niin ratkaisuna on suuronpiirtein "tapa ittes"... Ja täällä kannustetaan myönteisesti ihan oikeesti! Ollaan me suomalaiset kummallisia...

        Mutta aloittaneelle. Usko elämään. Kun jo pohja on saavutettu niin on vain yksi suunta jatkossa - nimittäin ylöspäin!


    • itse olen miettinyt fentanyyliä, oxycontteja ja alkoholia. Tai vain yksinkertaisesti insuliinia.

    • 568828

      Tapa itsesi vaikka elämällä vielä 50 vuotta.

    • vitunomahyvä0080053486

      Onko kukaan testannut muovipussin sitomista teipillä päähän, lähteekö taju nopeasti, että kerkeää teipin pyöritettyä ympäri. Kuulin vaan tästä että vois toimia. Kun ei lääkäreiltä saa kun buranaa niin ei niillä henki lähde kun ei lähde kipukaan. Ajatuksissa rakentaa hirttopuu syysiltana, tukehtuu siinäkin, herättää vaan valmistus turhaa mielenkiintoa naapureissa.

    • Mummeli3

      Itse aikoinaan epätoivon hetkellä vieraassa maassa yksin nuorena työtä tekevänä, mutta rahattomana, varaa ostaa 2 dl maitoa päivässä, työkaverilta sain karmeita silavaleipiä ruoaksi, kuuntelin klassista musiikia ja rukoilin iltarukouksen, aamulla jos en nousiskaan..
      odottaen ja uskoen, että parempi huominen tulee tai pääsen pois. Parempi huominen tuli, mutta koskaan ei tullut mieleeni halua tappaa itseäni, riitti, että äitini teki niin ja jätti pienet lapset käsittämättömään tilaan. Itsemurhan halussa on taustalla jo syvä masennus, joka on hoidettava. Ei elämän vastoinkäymiset voita ihmisen tervettä hengissä pysymisen vaistoa. Nyt eläkkeellä nauttien lastenlapsista yksin mummonmökissäni on jokainen päivä kun on lämmintä ja ruokaa pelkkää nautintoa. Ei yksinoleminen ole syrjäytymistä tai vaikeata, jos sitä ei siksi koe. Toiset eivät voi elää ilman kavereita, toiset voivat. Kukin toteuttakoon elämäänsä omien toiveidensa mukaan.

    • cantri123

      Kuules ystäväni.Neuvoisin sinua menemään terveyskeskuksesi mielenterveys sairaanhoitajan vastaanotolle.Ei maksa sinulle mitään.Varaa aika sieltä keskusteluun.He auttavat sinua ja neuvovat elämässä eteenpäin.Ei ole häpeä hakea apua,vaan viisautta. Jo tämä,että rohkenit kirjoittaa tänne,on rohkeutta. Uskon kuitenkin,ettet sinä halua luopua tästä ainoasta elämästä,jonka olet saanut.Vaan haluat luopua tästä tämänhetkisestä elämän tilanteesta,mikä sulla on.Tuttu tunne,myös minulla ja varmaan monella muulla,usko vaan. Jos tietäisin,kuka olet,olisin tukenasi,kulkisin vierelläsi, hakisimme yhdessä sinulle apua,neuvoisin,minkä pystyisin.Ihan vaan ystävänäsi. Halauksin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe