Taas keskustelupaikkaan tulee herjaajia, jotka ei tajua olevansa tyhmia kun herjaavat jotain josta ne ei vain satu tajuamaan mita se on.
Mutta ei se haittaa niin kauan kuin itse tajuaa ettei usko ole leikin asia vaan todellisuutta.
Toisilla on usko, toisilla ei, kai se Jumala lahjoittaa uskon kenelle itse haluaa...!
kuten ennenkin
12
375
Vastaukset
- Kimnice
Mirkat sun muut voi jättää tosiaan huomioimatta. Itseasiassa haluavat vain huomiota, siinä kaikki. Kritiikkiä saa tottakai esittää ja on suotavaa. Täällä keskustellaan uskonnosta ja on keskustelun kannalta hyvä, jos jotkut eivät usko ja tuovat esille näkemyksensä.
Esim. minä en usko (enää) ja minua ärsyttää tuo, että ihmiset puhuvat Jumalan olemassa olosta kuin se olisi täysin varma asia. Puhuvat kuin se olisi tietoa eikä uskoa.- *Eino
"Jumala on juonikas, mutta pahanilkinen hän ei ole." (Älä lue: "juovikas")!
-Eino- - Welhokas
*Eino kirjoitti:
-Eino-viitatessaan kun oli puhe miksi maailmassa on pahuutta. Samallailla hän sanoi ettei jumala pelaa arpapeliä, kuultuaan satunnaisuuden merkityksestä kvanttiteoriassa. Maybe clown is laughing at you!
- Monesko elämä?
Jumala on Luoja.Ihmisen käsitys kyvylle Jumala on yliluonnollinen ts.kyseessä ilmiö jota ei voi järjellä selittää.Se voi silti olla totta, onhan paljon muitakin asioita joita ei pysty (käsitys kyvyn rajallisuus)selittämään esim.jälleen syntymä johon itse uskon vaikka itse mekanismi onkin tuntematon "järjen tuolla puolen".
- Kimnice
*Eino kirjoitti:
-Eino-Mitä yrität sanoa tuolla Einstein jutulla? Kuten tiedät, niin tieteissä ei ole auktoriteetteja ja vaikka Charles Darwinin mielestä Jumala on tosiasia, niin tuo ei todista mitään Jumalan olemassaolosta (mielipiteet eivät todista..)
- *Eino
Welhokas kirjoitti:
viitatessaan kun oli puhe miksi maailmassa on pahuutta. Samallailla hän sanoi ettei jumala pelaa arpapeliä, kuultuaan satunnaisuuden merkityksestä kvanttiteoriassa. Maybe clown is laughing at you!
sanoi savolainen kun anoppi virtaan upposi.
- Kimnice
Monesko elämä? kirjoitti:
Jumala on Luoja.Ihmisen käsitys kyvylle Jumala on yliluonnollinen ts.kyseessä ilmiö jota ei voi järjellä selittää.Se voi silti olla totta, onhan paljon muitakin asioita joita ei pysty (käsitys kyvyn rajallisuus)selittämään esim.jälleen syntymä johon itse uskon vaikka itse mekanismi onkin tuntematon "järjen tuolla puolen".
Ja jos asiaa ei voi järjellä ymmärtää, niin asiaa on hyvin vaikea todistaa todeksi. Toisekseen vaikka Jumala olisikin yliluonnollinen kyvyiltään, niin hänen teoistansa voisi silti jäädä jäljet, koska yliluonnolliset teot ovat vaikuttaneet luonnollisiin kappaleisiin.
Tarvitaan vain yksi tilanne mihin on vaadittu tämän maailman ulkopuolista voimaa, että voidaan todeta Jumalan olevan olemassa.
- Taas uskis pilkkaa
>>Taas keskustelupaikkaan tulee herjaajia, jotka ei tajua olevansa tyhmia kun herjaavat jotain josta ne ei vain satu tajuamaan mita se on.uskossa< .
- *Eino
ovatkin täysin eri asioita.
- Ei Mensassa, mutta järki pä...
mutta et osaa lainkaan kirjoittaa oikeisiin paikkoihin otsikkoa ja nimimerkkiä. Koko ajan solmussa.
Unohtakaamme siis Mensat! Jäljelle jää vain menkat.
:)))))))))))))))))))))))))))))))) - Mirka... ....
Ei Mensassa, mutta järki pä... kirjoitti:
mutta et osaa lainkaan kirjoittaa oikeisiin paikkoihin otsikkoa ja nimimerkkiä. Koko ajan solmussa.
Unohtakaamme siis Mensat! Jäljelle jää vain menkat.
:))))))))))))))))))))))))))))))))Teitä ei edes totuus kiinnosta. Harhainen paskanjauhanta, törkeä pienten lasten hyväksikäyttö ja toisten mustamaalaaminen on teille kaikkein tärkeintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2872Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743