Imettäminen

e-kuppi

Olen 40 nainen ja kiinnostunut imettämään miestä. En kuitenkaan halua siihen vauvailua mukaan,vaan ihan miehekäs mies,jolla tämä fetissi. Kerran oon sen kokenut. Jos normimiehellä normikiinnostus tisseihin, ja tissimiehellä voimakkaampi mieltymys,niin imetysfetissi on vielä paljon intensiivisempää. Mielipiteitä,kokemuksia ja huonoja puolia...kiitos :)

62

5109

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies351

      olis varmaan ihana kokeilla olen meinaan hulluna isoihintisseihin

    • mies411

      Minulla on kova into imeä tissejä ja haluaisin sitä todella paljon. En harrasta mitään muuta vauvailua tai vaippoja. Pelkästään imeminen olisi mun juttu. Pirkanmaalta

    • tissimies1

      Maidolla vai ilman?

      • imettäminen

        Lähtötilanne ilman,mutta tiedä,että oikeella tekniikalla alkais heruu. Tosin kunnon käsittely kipeyttää nännit,mut siihenkin tottuis. Itse kiihotu normaalistikin rintojen käsittelystä, kyltymätön näet,joten tuo on kyllä "vastaus tarpeisiini".


      • e-kuppi
        imettäminen kirjoitti:

        Lähtötilanne ilman,mutta tiedä,että oikeella tekniikalla alkais heruu. Tosin kunnon käsittely kipeyttää nännit,mut siihenkin tottuis. Itse kiihotu normaalistikin rintojen käsittelystä, kyltymätön näet,joten tuo on kyllä "vastaus tarpeisiini".

        Hitsi,muistin nikkini väärin. Tuo edellinen siis kanssa e-kuppi-nikin tekstii..vaik sieltä jokunen kirjainkin tippui :(


      • Vantaalla olis 49v äijä joka on haaveillut jo pitkään imemisestä, siis maidolla!!!! Ja kaikki muukin erikoinen kiinostaa ;) käy tsekkaamassa profiilini treffit palstalta ja ota yhteyksiä

        sikamagee


    • haluaisin sitä niin

      Suurin unelmani! Olen aikuinen mies, en mikään pervo vaippailija tms. Ikää 40 ja kroppa normi lihaksikas ja karvarintainen. Haluaisin lepuuttaa päätäni sylissäsi ja imeä nännejäsi pitkään niin että nännisi venyisi pitkäksi kitalakeani vasten. Ehkä päivien imettämisen jälkeen alkaisit tuottamaan minulle maitoakin mmmm....

      • e-kuppi

        Missäspäin haaveilet ;)


      • haluaisin sitä niin
        e-kuppi kirjoitti:

        Missäspäin haaveilet ;)

        Pääkaupunkiseudulla haaveilen :) Pelkkä imetys riittäisi minulle jos vaan ei tarvitsisi hävetä kiihottumistani vaan ymmärtäisit ja hyväksyisit että olisin ihan kovana samaan aikaan....


    • e-kuppi

      Eiköhän jonesexille saa f-kuppisetkin kirjoitella :D

    • viidakon tähösillä

      en usko että nainen tollai tarjoutuu!

      muuten useimmilla hyvä perse noilla

      • Imeminen olisi kyllä fetissini ja mitä isommat rinnat sen parempi.


      • maitotyttö
        jonesex kirjoitti:

        Imeminen olisi kyllä fetissini ja mitä isommat rinnat sen parempi.

        Minäkin haluaisin että joku tyhjentäisi rintani. Nyt imetän mutta vauva ei jaksa syödä kaikkia maitoa. Maitoa valuu kokoajan ja rinnat ovat aivan täynnä. Tuntuu että tissit venyy kokoajan lisää. Tyttö ei syö edes sen vertaa että rinnat eivät ole kivikovat.Lypsäminen ei ole yhtään mukavaa ja mieheni ei suostu imemään. Tänne voi tulla nautiskelemaan jos haluaa.


      • Lypsäjä mies
        maitotyttö kirjoitti:

        Minäkin haluaisin että joku tyhjentäisi rintani. Nyt imetän mutta vauva ei jaksa syödä kaikkia maitoa. Maitoa valuu kokoajan ja rinnat ovat aivan täynnä. Tuntuu että tissit venyy kokoajan lisää. Tyttö ei syö edes sen vertaa että rinnat eivät ole kivikovat.Lypsäminen ei ole yhtään mukavaa ja mieheni ei suostu imemään. Tänne voi tulla nautiskelemaan jos haluaa.

        Kyllä maistuis lämmin maitokikki ja jaksain luttkuttaa nänniäsi päivät pitkät. Ehkä miehesikin hakeutuisi toiselle kikille, kun näkisi minusta mallia. Kiihotun valtavasti mielikuvasta missä istut sängyn laidalla ja edessäsi olisi nelinkontin kaksi raavasta miestä maitoset isot pitkänänniset mellukat valmiina lutkutettavaksi ja kuinka ahneet ja malttamattomat suut etsii tarjolle tuotua herkkua.


      • Lypsäjä mies kirjoitti:

        Kyllä maistuis lämmin maitokikki ja jaksain luttkuttaa nänniäsi päivät pitkät. Ehkä miehesikin hakeutuisi toiselle kikille, kun näkisi minusta mallia. Kiihotun valtavasti mielikuvasta missä istut sängyn laidalla ja edessäsi olisi nelinkontin kaksi raavasta miestä maitoset isot pitkänänniset mellukat valmiina lutkutettavaksi ja kuinka ahneet ja malttamattomat suut etsii tarjolle tuotua herkkua.

        Tänään olen taas todella kiimaisena. Haluaisin isot rinnat hyväiltäväkseni. Oikein suuria paisuneita nännejä olisi nyt kiva imeä ja lutkuttaa.


      • Mämyös
        maitotyttö kirjoitti:

        Minäkin haluaisin että joku tyhjentäisi rintani. Nyt imetän mutta vauva ei jaksa syödä kaikkia maitoa. Maitoa valuu kokoajan ja rinnat ovat aivan täynnä. Tuntuu että tissit venyy kokoajan lisää. Tyttö ei syö edes sen vertaa että rinnat eivät ole kivikovat.Lypsäminen ei ole yhtään mukavaa ja mieheni ei suostu imemään. Tänne voi tulla nautiskelemaan jos haluaa.

        Mies pääkaupunki seudulta auttaisi sinua rintojen tyhjentämiseen. Hieroisin myös yläselkäsi kireyden pois. Kelpaisko tarjous. T. Hieroja


      • juupajuupa##
        jonesex kirjoitti:

        Imeminen olisi kyllä fetissini ja mitä isommat rinnat sen parempi.

        miks pitää aina olla isot rinnat? mikä pienissä ja terhakoissa vikana ;)


      • hsdick
        maitotyttö kirjoitti:

        Minäkin haluaisin että joku tyhjentäisi rintani. Nyt imetän mutta vauva ei jaksa syödä kaikkia maitoa. Maitoa valuu kokoajan ja rinnat ovat aivan täynnä. Tuntuu että tissit venyy kokoajan lisää. Tyttö ei syö edes sen vertaa että rinnat eivät ole kivikovat.Lypsäminen ei ole yhtään mukavaa ja mieheni ei suostu imemään. Tänne voi tulla nautiskelemaan jos haluaa.

        Mä tulen imemään vaikka het nytkö ja kait sitä saa kokeilla pikkasen vakostakin


      • e-kuppi

        Kylläpä oli mukava lukea näitä viestejä...samalla huomasin sormieni hakeutuneen nännejä näpertelemään...kuinka ne siitä kovettuivatkaan ja pituutta n. 1,5 cm...nännipihat myös kiihottuneet...


      • e-kuppi kirjoitti:

        Kylläpä oli mukava lukea näitä viestejä...samalla huomasin sormieni hakeutuneen nännejä näpertelemään...kuinka ne siitä kovettuivatkaan ja pituutta n. 1,5 cm...nännipihat myös kiihottuneet...

        Onhan se mukavaa. Myös kullini kovettuu näitä lukiessa. Upeita e-kuppi rintojasi ajatellessa.


      • maitotyttö kirjoitti:

        Minäkin haluaisin että joku tyhjentäisi rintani. Nyt imetän mutta vauva ei jaksa syödä kaikkia maitoa. Maitoa valuu kokoajan ja rinnat ovat aivan täynnä. Tuntuu että tissit venyy kokoajan lisää. Tyttö ei syö edes sen vertaa että rinnat eivät ole kivikovat.Lypsäminen ei ole yhtään mukavaa ja mieheni ei suostu imemään. Tänne voi tulla nautiskelemaan jos haluaa.

        Mä haluan sydämestäni että nainen imettää mua ja painaa mua samaan aikaan itteensä kiinni


      • haluanimeä
        maitotyttö kirjoitti:

        Minäkin haluaisin että joku tyhjentäisi rintani. Nyt imetän mutta vauva ei jaksa syödä kaikkia maitoa. Maitoa valuu kokoajan ja rinnat ovat aivan täynnä. Tuntuu että tissit venyy kokoajan lisää. Tyttö ei syö edes sen vertaa että rinnat eivät ole kivikovat.Lypsäminen ei ole yhtään mukavaa ja mieheni ei suostu imemään. Tänne voi tulla nautiskelemaan jos haluaa.

        Kun olet niin täynnä niin olis nautinto tulla imemään rintasi


    • tissimies1

      Löysitkö maitotyttö auttajaa?

      • maitotyttö

        On täällä käynyt yksi mies auttamassa. Se tuntuu aivan erilaiselta kuin vauva olisi syömässä. Se oli mukavaa että sain rintani aivan tyhjäksi pitkästä aikaa. Sen jälkeen tuntui että tyhjät pussit roikkuu rintojen paikalla. Ne kuitenkin täyttyvät aika nopeasti. Enkä voi aina olla "jossakin" menossa, mieheni voisi alkaa ihmetellä. Hän lähtee pitemmälle työmatkalle, niin sitten minulla on viisi päivää oma tissin tyhjentäjä. Ja aina käytettävissä. Nimittäin yöllä rinnat tulevat tosi araksi jos niitä ei välillä pumppaa tyhjäksi. Vauva nukkuu kuin tukki pitkälle aamuun. Ei tarvitse itse lypsää vaan antaa jarkon tyhjentää, ne kunnolla.


      • istutko naamalle myö
        maitotyttö kirjoitti:

        On täällä käynyt yksi mies auttamassa. Se tuntuu aivan erilaiselta kuin vauva olisi syömässä. Se oli mukavaa että sain rintani aivan tyhjäksi pitkästä aikaa. Sen jälkeen tuntui että tyhjät pussit roikkuu rintojen paikalla. Ne kuitenkin täyttyvät aika nopeasti. Enkä voi aina olla "jossakin" menossa, mieheni voisi alkaa ihmetellä. Hän lähtee pitemmälle työmatkalle, niin sitten minulla on viisi päivää oma tissin tyhjentäjä. Ja aina käytettävissä. Nimittäin yöllä rinnat tulevat tosi araksi jos niitä ei välillä pumppaa tyhjäksi. Vauva nukkuu kuin tukki pitkälle aamuun. Ei tarvitse itse lypsää vaan antaa jarkon tyhjentää, ne kunnolla.

        sanohan viel paikakunta tms?


      • maitotyttö
        istutko naamalle myö kirjoitti:

        sanohan viel paikakunta tms?

        En istu kenenkään naamalle. Minulla on ja mies joka on käytettävissä koko viikon, tarvittaessa. Eilenkin olimme iltaa viettämässä, tissit alkoi olla tosi kovat ja täynnä maitoa. Menimme jarkon kanssa vessaan tyhjentämään ne. Tuntui vähän jännältä olla vieraassa paikassa ja mies imee tissiä. Sen verran oli ongelmia alussa, piti riisua rintsikat varovasti, kun rintoja ei kärsinytyhtään liikuttaa. Sattui jo kun rinnat pääsi vapaasti roikkumaan. Niitä piti tukea aluksi kunnes vähän sai tyhjemmäsi. Nännistä ei saanut otetta kun tissit olivat niin täynnä. Oikestaan ei ollut ollenkaan nännejä, vaikka niitä yritettiin houkutella esiin. Sitten maitoa alkoi valua itsestään kummastakin rinnasta. Pakkohan jakon piti sitten alkaa imemään. Olimme kumpikin saaneet maitoa päälemme, onneksi sitä ei huomannut. Tämä oli niin mahtava kokemus, pitää ottaa uusiksi joskus. Ehkä jonkun toisen kanssa. Siinä tuli helpotus ja seksiä samalla. Tosi kätevää.


      • miten asiat menee
        maitotyttö kirjoitti:

        En istu kenenkään naamalle. Minulla on ja mies joka on käytettävissä koko viikon, tarvittaessa. Eilenkin olimme iltaa viettämässä, tissit alkoi olla tosi kovat ja täynnä maitoa. Menimme jarkon kanssa vessaan tyhjentämään ne. Tuntui vähän jännältä olla vieraassa paikassa ja mies imee tissiä. Sen verran oli ongelmia alussa, piti riisua rintsikat varovasti, kun rintoja ei kärsinytyhtään liikuttaa. Sattui jo kun rinnat pääsi vapaasti roikkumaan. Niitä piti tukea aluksi kunnes vähän sai tyhjemmäsi. Nännistä ei saanut otetta kun tissit olivat niin täynnä. Oikestaan ei ollut ollenkaan nännejä, vaikka niitä yritettiin houkutella esiin. Sitten maitoa alkoi valua itsestään kummastakin rinnasta. Pakkohan jakon piti sitten alkaa imemään. Olimme kumpikin saaneet maitoa päälemme, onneksi sitä ei huomannut. Tämä oli niin mahtava kokemus, pitää ottaa uusiksi joskus. Ehkä jonkun toisen kanssa. Siinä tuli helpotus ja seksiä samalla. Tosi kätevää.

        onko jakko poikas ja jarkko naapuri?

        kumma että saat kiksejä vain siitä että vieras imee hinkkei.


    • lypsäjämies

      Voisin tulla jarkolle avuksi, roikkuisi lutkuttaja molemmissa tonkissa, voi kuinka kiihottava ajatus, molemmilla paisunut nänni suussa ja se lutkutuksen ääni, huh.

    • Erkkii !

      Lakkaa haaveilemasta ja syö puuros.

    • tisimies

      Oloen minäkin monta kertaa imenyt naisen nännejä mutta ei mulle ole koskaan tullut mieleen että minua imetetään:D Naisille vihjeeksi että ainakin itse nautin itsekin miehenä kun nännejäni imetään, nuollaan ja purraan varovasti.

      • Isojen rintojen imeminen on paras fantasiani. Haluaisin saada naisen nännit paisumaan oikein koviksi.


    • isot saa olla;)

      Mukavaa on pitää nännejä suussa ja samalla kalua sisällä, ratsastaa samalla.. nuolla ja imeä nännejä, pitää pakaroista kun isot rinnat heilahtelee samalla.. raukeana lauenneena voi reidenpäällä jatkaa.. olisikos missä päin Suomea nämä isorintaiset niin tahtoisi tulla hyvänä pitämään;)

    • e-kuppi

      Voi kunpa saisikin kunnon käsittelyä kuvailemallasi tavalla. Nyt täytyy vaan tyytyä omaan kivaan.

    • Missä päin E-kuppi kaipaat miestä imetykseen?
      Olen Helsingissä asuva poikamainen nuori mies, joka tahtoo päästä kovasti naisen imetettäväksi. Nauttisin imetyksestä sydämestäni.

      • Omakivakin on kivaa. E-kupin rintoja ajatellessa kullini sykkii.


    • e-kuppi

      Itselläni ei ole kikkiä ja aika pitkä on matka pääkaupunkiseudullekin täältä itäsuomesta. Postia kuitenkin tulossa jonelle ;)

      • S-postini ei toimi. Fantasiassa vaan imen ja nuolen nännejäsi.


      • Jokussaantissit

        Moi e-kuppi
        Oon kanssa itä-suomesta.
        44v.mies..olis kiva tutustua sinuun.
        Löytyy skype..posti.jos kiinnostas sua.


    • bull5h1t

      Hohhoijjaa.. Oikeesti, tässä ketjussa ei kirjottele yksikään nainen vakavissaan.

      Aivan turha odotella yhdenkään naisen vastaavan tai lähettävän sähköpostia aiheeseen liittyen.

      Jaa että mistä tiedän?
      No vuosia kun olen etsinyt naista tähän fetissiin, tuloksetta.
      Jos joku joskus vastaa, se paljastuu loppujen lopuksi homoksi, joka saa kiksejä tyttönä kirjoittelusta.

      Tsorry vaan muutkin tissimaitoa himoitsevat.

    • Kunkkumaki

      Kokeillaan saadaanko tämä ketju taas eloon asian tiimoilta. Etsin siis itselleni imettäjää, jonka rinnoista saisin käydä ruokailemassa rintamaitoa pääkaupunkiseudulla.

      Löytyyköhän naisia, jotka haluaisivat lähteä leikkiin mukaan?

    • :-))

    • Kunkkumaki
    • rintaa

      hei olen jore aikuinen tissifani.
      minä tykkäisin kovasti jos tapaisin naisen joka haluaisi imettää minua.
      minusta rintamaidon saanti on tosi eroottista ja kiihottavaa.
      tykään myös maidon mausta ,a tietysti itse imemisestä ja rintojen hyväilystä.
      siinä imetyksessä minua kiihotaa kaikki.
      saa hyväillä rintoja ensin liivien päältä,ja sitten pulauttaa ne esille.
      on taivaallista saada nisä suuhun ja imeä,niin että rinat heruu eikä oikein kerkeä imemään.
      ilmoituksesi on näköjään aika vanha,että en tiedä onko asia enää sulle ajankohtainen.jos on niin vastaa sp os [email protected].
      tai jos tiedät jonkun mukavan naisen joka tykkäis imettää.
      kiitos.jore.

    • ToinenE-kuppinen

      Nautin kun rintojani kosketellaan ja varovasti imetään mutta maitoa ei kyllä ole tarjolla. En ole koskaan törmännyt todelliseen tissifaniin mutta toiveissa olisi. Eikä siinä olisi mitään pahaa jos mies kiihottuisi. Parempi vaan. Kunhan ymmärtäisi että lupa on vain tissien käsittelyyn.

      • Jäi-lähettämättä

        Vaan kun sun googlemeilis ei toimi


      • Jäi-lähettämättä

        Vaan kun sunkaan googlemeilis ei toimi


      • Mikä neliö? 🤔


      • Semmonen-neliö
        Jou86 kirjoitti:

        Mikä neliö? 🤔

        Smanlainen neliö kuin tuossakin on viimosena merkkinä.


      • Mikä-neliö

        Ja taas tuo neliö lopussa. Mikä ihme se on?


      • No etkö sinä nää?


      • Ukkomies02

        Mistäs sinä kiinostaa kovin


    • Tää olis kyllä mun unelma, kumpa pääsis kokeilee! 🍼🍼🍼

      • Ookko ikinä ottanut mieheltä/pojalta suihin??


      • En oo...


      • Jou86 kirjoitti:

        En oo...

        Ok...


    • Vieläkö etsit ..... olisin valmis

    • Mistäs sinä kiinostaisi kovasti setää

      • Tissipanomies86

        Tää on 4 vuotta vanha julkaisu, todennäköisesti hän ei enää imetä, mut jos imettää niin minuunkin saa ottaa yhteyttä?


    • Minä rakastan pidellä rintoja. Isot D-E- jopa suuremmat on ihanat pidellä. Jos sellaiset, vieläpä hyvänmuotoiset, löytäisin pideltäväksi olisin "taivaassa" :)
      Nauttisin niiden hyväilystä jo vaatteet päällä. Alkuun hieman ohimennen koskisin, kun huomaan että tykkäät ja suvaitset niin ottaisin ja puristelisin. Alkuun hellästi ja kun huomaan ettet käytä liivejä niin puristelen kovempaa. On upeaa nähdä paidan läpi kun nännit kovettuvat. Niitä ihan ohimennen hipaisen rintoja puristellessa.
      Raotan hieman paitaasi, ihailen paljastuvaa rintaa. Puristelen rintoja, kosken koviin nänneihin ja hellästi niitä nipistän. Avaan paitaa enemmän ...

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14891
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3085
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    4. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe