Kuka voitti tämän viimeisimmän Muodin huipulle -ohjelman?
En löydä mistään sitä tietoa. Seurasin koko kauden, mutta juuri finaalilähetys jäi katsomatta. Minulla ei pyöri tuo ohjelma netissä, kun pitäisi ladata joku juttu.
Muodin huipulle 2014
7
357
Vastaukset
- heidiklum
Jäi katsomatta todellakin, koska tän kauden kaikki jaksot on tullu tiistaisin klo 21. Paitsi eilen, finaalilähetyksen paikalla jostain kumman syystä tulikin Duutsonit????? Eli jäikö finaali kokonaan näyttämättä??
- Project Runway
Muodin huipulle-ohjelmasta tuli kaksiosainen finaali viime keskiviikkona, eli toinen osa näytettiin heti perään eli aikavälillä klo 21-23.
- Muodista kiinnostunu
Mutta kuka se voittaja oli?
- ...
Wikipediasta löytyis jos vaan viittisit ettiä... Mutta siis joo, Dmitry voitti
- Muodista kiinnostunu
Kiitos tiedosta. Etsin kyllä, mutta en löytänyt, en eksynyt wikipediaan.
- +16
viimeinen finaalijakso tulee sunnuntaina uusintana sublla klo 18,00
- Uudenkaudenodotusta
Youtubesta itse löysin lyhyitä pätkiä finaalista. Tuplafinaali muuten ok, mut meinasi mennä ohi. Onneksi kaken vahti huomasi. Ja sit just vimpalla mainoskatkolla olin nukahtanut! Ihanan vakavaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097199
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434594- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277