Kuka voitti tämän viimeisimmän Muodin huipulle -ohjelman?
En löydä mistään sitä tietoa. Seurasin koko kauden, mutta juuri finaalilähetys jäi katsomatta. Minulla ei pyöri tuo ohjelma netissä, kun pitäisi ladata joku juttu.
Muodin huipulle 2014
7
336
Vastaukset
- heidiklum
Jäi katsomatta todellakin, koska tän kauden kaikki jaksot on tullu tiistaisin klo 21. Paitsi eilen, finaalilähetyksen paikalla jostain kumman syystä tulikin Duutsonit????? Eli jäikö finaali kokonaan näyttämättä??
- Project Runway
Muodin huipulle-ohjelmasta tuli kaksiosainen finaali viime keskiviikkona, eli toinen osa näytettiin heti perään eli aikavälillä klo 21-23.
- Muodista kiinnostunu
Mutta kuka se voittaja oli?
- ...
Wikipediasta löytyis jos vaan viittisit ettiä... Mutta siis joo, Dmitry voitti
- Muodista kiinnostunu
Kiitos tiedosta. Etsin kyllä, mutta en löytänyt, en eksynyt wikipediaan.
- +16
viimeinen finaalijakso tulee sunnuntaina uusintana sublla klo 18,00
- Uudenkaudenodotusta
Youtubesta itse löysin lyhyitä pätkiä finaalista. Tuplafinaali muuten ok, mut meinasi mennä ohi. Onneksi kaken vahti huomasi. Ja sit just vimpalla mainoskatkolla olin nukahtanut! Ihanan vakavaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072381
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161784Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen981427Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1881376Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41255- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124923- 76900