Hei!
Onko Vantaalla/Helsingissä autokoulua, jossa olisi naispuolista ajo-opettajaa? Näin naisihmisenä menisin mielelläni naisopettajan opetukseen?
autokoulu
auto12
5
216
Vastaukset
- movia oulunkylä
movialla on oulunkylässä ainaki =). Itse ajoin viime keväänä kakkosvaiheen oulunkylän moviassa, ja siellä oli ainaki anne niminen, joka minulla oli! Ja näyttää olevan liikenneopettajna siellä edelleen, huumorintajuinen, mukava nainen...
http://www.movia.fi/start/oulunkylä?page=henkilokunta - hyvä
Googlaa autokoulu Ajotaito se on helsingissä ja vantaalla. Voin suositella erittäin hyvä.
- käynyt
Ainakin Autokoul Ajotaidossa on sellainen
- sikamakaroni
ajotaito on erittäin huono.
- kojoartti
Ei oo huono. Kävin siellä kolkyt vuotta sitten ja kortti pelaa vieläkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243