Lukko JOHTAA 0-1

LukkoFAN.

Enää viimeinen erä pelaamatta ja Lukko JOHTAA 0-1. Nyt jo tyhmimmällekin on selvää, että Tapparan eväät tässä pelissä on syöty.

Tämän jälkeen mennään Raumalle, jossa Lukko ottaa ISÄNNÄN ELKEIN ylivoimaisen voiton.

Sitten on voitot 3-3 ja ratkaisu siirtyy Ilves-halliin. On aivan ilmiselvää, ettei Tappara pärjää siellä, joten finaalissa kohtaavat Lukko ja Kärpät.

Todella kova kevät tulossa. Jokerien ja Selänteen viimeinen kausi ym ym. Futiksen MM-kesällä. Liigan mestaruudella on pitkästä aikaa todella paljon arvoa.

7

138

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musculus Maximus

Voin jo kuvitella kuinka tamperelaisia pelottaa kun saavumme LukkoFANin kanssa Ilves-halliin salitreenin repimä ylä- tai alakroppa paljaana ja alamme pullistella joukkueemme puolesta.

Rantapalloja emme heitä jäälle vaan Tapparan kannattajia tai keitä vaan lihaksiemme tielle osuu.

• LukkoFAN.

Voimakas viesti!

Minä ja lihakseni olemme varma näky Ilves-hallissa ratkaisevassa pelissä.

• jaa...
        LukkoFAN. kirjoitti:

Voimakas viesti!

Minä ja lihakseni olemme varma näky Ilves-hallissa ratkaisevassa pelissä.

Mullon semmonen näyttö, jossa lukee 1-1...ihme homma..

• Kirves yksi

Jaha ..siellä taas isotissiset pojat "seuraa" peliä :)

Mites kettupuuhka voi?

• magge93

Ei Lukko osaa voittaa Raumalla playoffsmatseja, joten eiköhän Tappara rynni perjantaina finaalin. Peli päättyy perjantaina 2-4 Tapparalle ja LukkoFUN voi mennä kotionsa jatkaan reenaamista itku silmässä!

• Kirves yksi

Kylä tästä lähetään, ettei tarvita viimeistä peliä Tampereelle.

Sinällään huvittavaa on tämä pääkaupunkiseudun mediaboikotti playoffeja kohtaan nyt, kun ei hikki tai Jokerit pelaa.

Olen sitä ikäluokkaa, joka seuraa vielä teksti-tv:tä (kaikki ei taida tietää, mikä se on :) ).
      Pääkaupunkiseudun porukoitten pelatessa on ennustus jos toinenkin, ja pelaajahaastattelua tyyliin - "Ossi Väänänen : Äitini on eri hyvä leipuri" tai "Entinen HIFK-stara: Mamikset jalkaan, jok IFK:ta epäilee"....jne.

Nyt oli Tappara-Lukko-pelistä kuutisen riviä teemalla: "Toisessa välieräparissa .... "
      Kärppien jatkoonmeno oli huomioitu ihan kahdeksan rivin voimin samassa uutisessa.

He ..tämmöstä se on, onneks tuo Aamulehti tasoittaa kateellisten boikottia.

• Tapparan miäs

Jatketaan samalla trendillä loppuun asti eli voitetaan kaikki vierasmatsit niin ollaan mestareita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1970
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      135
      1105
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      112
      1091
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      971
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      918
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      53
      819
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      707
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      667
    9. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      662
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      244
      659
    Aihe