Ei löytynyt maamerkkiin riittävästi halukkaita

hömppä-hanu

Partolaan rakennettavasta 14-kerroksisesta tornista ei tulekaan osaketaloa. Siitä tuleekin nyt vuokrakasarmi. Jos osakkeet olivat liian kalliita yksityisille osakkeenomistajille, minkälaiset vuokrat kämpissä mahtaakaan olla?
http://www.aamulehti.fi/Pirkanmaa/1194892157224/artikkeli/pirkkalan korkein rakennus nousee partolaan vuokrataloon tulee 74 asuntoa.html

9

306

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosiporvari

Eipä siinä markettimaailman kyljessä viitsisi asuakaan. Mieluummin vaikka Haikassa tai Pereellä.

• Huns Votti

No nyt ei varsinkaan jos talo tulee täyteen vuokralaisia.

• Näin se on

Varmaan on tajuttomat vuokrat. Ei pysty asumaan, kun vuokratukea saavat.

• Ihmettelen kyllä

Mitä ihmettä? Nokialle rakennettiin pari vuotta sitten Nokian korkein kerrostalo As Oy Maamerkki ja osakkeet myytiin aika nopeassa aikataulussa loppuun. Ette kai te nyt siellä Pirkkalassa voi köyhempiä olla kuin me nokialaiset? Kaikki miljonäärithän änkee Pirkkalaan???

• Partolan Neula

Rakennettiin pari vuotta sitten? Pätkiikö muisti? Itse asiassa rakennustyöt aloitettiin keväällä 2009 ja mainittu Nokian maamerkki valmistui syksyllä 2010. Sen jälkeen talousnäkymät ja suhdanteet ovat ihan oleellisesti muuttuneet. Miljonäärit pitävät rahansa toistaiseksi Bahamasaarilla.

Mainitussa tornissa on vain 12 kerrosta ja 52 asuntoa. Tähän tulee 14 kerrosta ja 72 asuntoa.

• rkrnc

Nokian torniinkin piti tulla alunperin 14 kerrosta mutta tyypilliseen nokialaistyyliin siitä tuli niin paljon valituksia "Naapuritalot jää varjoon eikä aurinko paista ym" että jouduttiin tyytymään vain 12 kerrokseen ja talo on vieläpä lähes kuopassa.

• Hassa from Libanon

Eipä oo tainnu taloustilanne muutamassa vuodessa niin paljon huonontua että asiassa ois paljon eroo vertailussa Maamerkki Nokia-Pirkkala. Itse asun tässä uudessa kerrostalossa PirTB:n takana ja maksetaan vuokraa 860 €/kk. Jos olisin tämän tiennyt kolme vuotta sitten olisin ostanut osakkeen Nokian Maamerkistä. Valitettavasti muutin vakituisesti Suomeen vasta 5 vuotta sitten enkä ollut päässyt perehtymään Suomen asuntoasioihin.

• Köyhä ku kirkonrotta

Mitään osteta, jos ei sitä h..vetin rahanp..kaa ole.

• Pelleilyä

Kyllä pankit kilvan mainostavat kuinka asuntolaina järjestyy. Sitten kun käveletkin konttoriin tilanne muuttuu. Hylkypäätös tuli niin minulle kuin työkaverillekin. Puhtaat luottotiedot, vakituinen työ, palkka 4500 €/kk ei enää oikeuttanutkaan asuntolainaan. Onneksi pankin vaihtaminen auttoi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      66
      819
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      160
      808
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      23
      799
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      101
      767
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      728
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      660
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      602
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      592
    10. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      36
      568
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      549
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      490
    13. 39
      475
    14. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      457
    15. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    16. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      10
      448
    17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      443
    18. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      428
    20. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      110
      427
    Aihe