Koskahan on ensimmäinen vainaa ST-1 kohdalla olevalla valoohjatulla suojatiellä . Kuljen kyseisestä suojatiestä päivittäin painaen vihreän valon päälle , ilman että autoilijat pysähtyisivät kun heille on punainen valo . Osaan pitää varani enkä mene yli ennenkuin auto pysähtyy , toisin kuin lapset jotka menevät yli heti valon vaihtuessa vihreäksi . Olen nähnyt puolen kymmentä läheltä piti tilannetta kun lapsi on meinanut jäädä alle . Nyt on korkea aika tehdä jotain asian hyväksi ennenkuin ensimmäinen uhri on tosi asia .
Autoilijat , HUOMIO
Vaarallinen paikka
3
191
Vastaukset
- hoituuko asia
No tee sitten äläkä valita
- Vaarallinen paikka
Teen heti kun kerrot mitä yksittäinen jalankulkija voi tehdä . Turhaa pätemistä nimimerkiltä hoituuko asia .
- neuvoja1
liikennevirastoon yhteys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242