Isoimmat kannut

Meisseli-Make

No huomenta huomenta,

Täällä oli eilen viesti ketju että kenellä on tiukin tavara, joka on omituisesti hävinnyt ikuiseen kadotukseen, harmi. Seurasin keskustelua tiiviisti ja hiritin kotona, hi hi hi. Päätin sitten kyseisen keskustelun inspiroimana luoda toisenlaisen. Kenellä Emmerdalen asukkaista on isoimmat rynttäät? Itse veikkaisin vanha rouva Dingleä, hänellä on sen massaa ja tissit on saanut siitä osansa. Chasillä on myös mahtava peräsin ja pulleat purjeet. Entäs Andyn miehiset steroidi tisulit, varmaan pesee muut miehet tissien koossa, eikö? Mitäs mieltä te muut olette?

15

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meisseli-Make

      Harmi kun viestejä ei voi korjata jälkikäteen jos tulee kirotushärö.
      * Itse veikkaisin vanha rouva Dingleä, hänellä on sen VERRAN massaa...

    • --,,

      Ei kinosta.

    • Molly Polly

      Chasillako mahtava peräsin ja pulleat purjeet? Älä Make näkyjä nää, Chasillahan ei ole peräsintä juuri lainkaan ja rinnatkin tekosellaset.

    • Kiitos ja hei

      Joutaa poistaa tämäkin avaus samalla, kuten se tiukin tavarakeskustelukin.Make voi mennä meisseleineen kyselemään sinne seksipalstoille.

      • Meisseli-Make

        sulle tuttu palsta?


      • Junior Patrick
        Meisseli-Make kirjoitti:

        sulle tuttu palsta?

        Kaija Koon ex-miehestä on käytetty nimeä meisseli-Make.


    • suomelainen mies..

      Nämä on hauskoja ketjuja:D

      Lisää vaan tälläisiä.

      • hiekkatie timo

      • Meisseli-Make

      • asdffdda
        Meisseli-Make kirjoitti:

        Kiitos kun ilmoitit, en edes muistanut koko horatsua enää. Kyllä siinä on kunnon kanuunat :)

        Varsinainen meijerimamma google kuvien perusteella, fug jees!


    • Apualöytyy

      Hae apua. Tuommoinen itsensä kanssa keskustelu ei ole tervettä. Ja omien viestien tykkäys. Ja ei en provosoidu vaikka heität jotain sohvaperuna läppää.

      Halusin vaan sanoa että hanki apua :)

      • Meisseli-Make

        Mutta rakas ihminen, enhän minä ole kertaakaan plussanut omia viestejäni, enkä keskustellut itseni kanssa. Pitäisiköhän sinun hankkiutua ammatti auttajan pariin, kun kuvittelet kaikenlaisia :)


    • Eikölöydy....

      Älä ny! Meisseli makella on selvästi suuri puute ku unelmoi mielikuvitus naisista :)
      Valitettavasti useimmat noista on varattuja oikeassa elämässä. Mutta voithan aina kuvitella itsesi heidän kanssa sängyssä.

    • Molly Polly

      Sorry vaan, mut Meisseli-Make ja Molly Polly ovat kaksi eri henkilöä. Toinen lienee äijä ja toinen taas ei.

    • CapitanKirk

      Minä olen Captain James.T.Kirk. Minä saavun paikalla aina kun täällä mennään aikuisvihteen puolelle. Mr. Spock, mikä ilmiö on ruudulla? Onko se alus?
      Kapteeni en ole varma, esinne tai olio ei anna minkäänlaisia lukemia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe