Herralle työtä Rakkauden hengessä

Minä vain

Runo sydämmen syvyyksistä.
Miten sen kirjoittaisin.Sydämmeni syvyyksistä esiin kaivaisin.
Etten sytyttäisi vihan liekkiä. Vaan saisin aikaan rakkauden siemeniä.

Vihaa ja kiistaa kuulenko vain. On korvat noiden kuin Sanan ääntä ei tuntisi ne lain.

Oman sotansa pauhun vain ne kuulee. On Sanan Rakkauden kai unohtaneet.
Ne polkevat alleen Sanan tuojan. Ne Sanat jotka ovat meidän kaikkien luojan.

Miksi kiistaa käyt Rakkauden tiellä. Kun tiedät että viha voi niellä,opetuksista puhtaista, totuuden tuomista.

On yhteinen Rakkauden kohde meillä. On vain yksi Herra kanssamme samalla tiellä.
On kasvu jokaisella omansa.Voi Sanasta samasta opin saada hetkee omaansa.

Ei kasvu ole jokaisella yhtäaikainen.Eikö se olekkin tieto mielenkiintoinen.

Opettaa Herra Sanalla samalla, jokaista omalla tavalla.
Vieden totuuteen samaan,jonka kirkastaa omilleen omalla ajallaan.

Lakatkaa nyt riitelemästä. Estä oman sodan ääniä kiirimästä, hennoille korville,
matkansa alkutaipaleille tulleille.

Siinä teet jo Herran työn, kun kiinnität itseesi Rakkauden vyön.
Hyväksy rinnalle yksi jos toinen, on kasvussa kulkeva jokainen.

Rakasta siis itseäsi ja lähimmäistä, ja ennen sitä Herraasi ihmeellistä.

Siitä tunnet itsesi ja Herran tien, kun sydämmesi jättää vihan ja sodan tien, ja
yhtyy ylistykseen Sanan,meidän yhteisen Jumalan.

"Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi,kaikesta sydämmestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistä niinkuin itsesäsi".

11

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos todella

Kiitos tuosta sydämeen menevästä sanomasta.

• Minä vain

Kiitos Kiitoksista. Herralle kaikki Kiitos Kunnia ja Ylistys. :-)

• Tiestä

"Lakatkaa nyt riitelemästä. Estä oman sodan ääniä kiirimästä, hennoille korville,
      matkansa alkutaipaleille tulleille."

Piti lainata tuosta runosta tuo kohta, jossa sanotaan, että lakatkaa riitelemästä, ja estä oman sodan ääni kuulumasta hennoille korville, matkansa alkutaipaleelle tulleille, sillä voiko enää paremmin sanoa.

Jos uskovaiset eivät muuta tee kuin riitelevät täällä keskenään, niin menetetään sieluja. Kuka osaa,jaksaa ja uskaltaa tulla kuulemaan/lukemaan opetusta, jos jatkuva riita ja sota on päällä.

Toivottavasti moni lukee tuon opettavan runon, sillä siinä on todella sanomaa kaikille.

• Helluntailaisten riitely ei jää pelkästään palstariitelyksi, vaan sitä esiintyy helluntaiseurakuntalaisten keskinäisessä kanssakäymisessä niin seurakunnassa kuin sen ulkopuolellakin. Tämä on jo pitkä perinne Helluntailiikkeessä, eikä sille ole loppua näkyvissä.

Jotain on todella pahasti pielessä tuossa uskonliikkeessä, joka kertoo liittävänsä vain uskovia ja uskonratkaisun tehneitä jäseniä seurakuntaansa. Herää kyllä väkisinkin kysymys, millä pohjalla uskonelämä helluntaiseurakunnissa uskovien keskuudessa on?

• Minä vain

Kiitos "tiestä". Tiedän että kirjoitat Herran Sanan mukainen rakkaus sydämmessä näillä palstoilla.
        Toivon myös että runo tuo Sanan tuntemisen janon jonka myötä aletaan elää
        Sanaa sekä sanoin että teoin todeksi.

• Mieli Stelijä

>>>Siinä teet jo Herran työn, kun kiinnität itseesi Rakkauden vyön.
      Hyväksy rinnalle yksi jos toinen, on kasvussa kulkeva jokainen.

• Minä vain

Kiitos kommentista "Mieli Stelijä".
        Siunausta :-)

• Niin eihän kukaan riitelisi ,, jos kaikki olis sama ymmärrys Raamattuun kun sulla, Kyllä palstalla olis niin hiljaista ja sopua oikein Rakkauden hengessä..

• Ja raamatustahan kaikilla olisi sama tulkinta, jos se olisi edes jonkin jumalolennon innoittama.

Eikö tuo hajaannus ole selvä merkki? Mikään maailmojen luomiseen kykenevä jumalolento ei noin sekopäisen kirjan julkaisua omissa nimissään sallisi.

• Tiestä

Nimimerkki Minä vain runo perustuu lakiin, joka on tämä: RAKASTA JUMALAA YLI KAIKEN JA LÄHIMMÄISTÄ KUIN ITSEÄSI. Jeesus opettaa lain mukaan ja joka uskoo Jeesuksen opetukset, eli ottaa Jumalan Sanan vastaan, saa syntyä uutena uuteen elämään.
      Johannes 14
      15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.
      16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
      17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
      18 En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne.
      19 Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää.
      20 Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
      21 Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle."

• liljapellolla

On silmäni auki aamussa vihdoin.
      En nukahda kehtoon, lapsuuden lehtoon.

Ei tiedä kukaan, mikä kukin on.
      Kunnes vihdoin aamu sen paljastaa ja
      matkaa jatkaa vapaana saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3005
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2103
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1291
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1287
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1206
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe