Rakasta ja naura
Maailman silmissä seuraajieni murheelliset kasvot puhuvat omaa kieltään ylösnousemuselämästä. Murhe ja suru omieni elämässä saa maailman uskomaan, että Minä olen kuollut. Jos haluat vakuuttaa ihmisille, että Minä olen ylösnoussut,
että minä elän, sinun täyty elää koko elämäsi pääsiäisen ilossa. Sinun täytyy elämälläsi ja käyttäytymiselläsi todistaa, että olet ylösnoussut Minun kanssani.
Ihmiset eivät usko ylösnousemukseni todellisuuteen vain koska teologit väittelevät ja teorisoivat ylösnousemuksestani. Ihmiset uskovat kun he saavat nähdä Minun seuraajieni elävän ylösnousemuselämää Minun kanssani . Jos sinä olet edelleen puettu suruvaateisiin, pelon ja heikkouden asuun silloin maailma kuvittelee, että olemme hautajaissaatossa. Sinun täytyy elää siinä Hengessä, siinä mielentilassa, joka valtasi puutarhahaudan ulkopuolella olevat sillä hetkellä, kun he tajusivat Minun nousseen kuolleista.Sinunkin kohdallasi Minä haluan vierittää kiven pois haudan suulta. Kulje Minun kanssani vapaana puutarhassa rakkauden puutarhassa, rajattoman lapsenmielisen uskon puutarhassa, onnen puutarhassa.
Kirjasta. Puhu Herra
Päivän sana.
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315007- 343456
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833204- 112297
- 281897
- 121828
- 1611793
- 1051310
- 1371127
- 141119