Lavrov kertoo vitsejä

Venäjällä on todella vitsikäs ulkoministeri. Sergei Lavrov ihan vakavalla naamalla väittää, että Euroopan vakaus on uhattuna lisääntyneen Venäjä-vastaisuuden vuoksi??? Onpa melkoinen vitsi!!

Onkohan Lavroville tullut mieleen se, mistä tämä lisääntynyt Venäjä-vastaisuus oikein johtuu? Mahtaisiko se johtua siitä, että Hitleriä ihaileva Putler (entinen Putin) mellastaa sotajoukkojensa kanssa ihan idolinsa tavoin ja liittää laittomien kansanäänestysten perusteella pienempiä maita Venäjän alaisuuteen.

On ihan terve reaktio, että ajatteleva ihminen muuttuu Venäjä-vastaiseksi, kun seuraa näitä fasistisen Putlerin järjettömiä valloitussotia. Sivistyneet ihmiset saivat jo Nazi-Hitleristä ihan tarpeeksi, joten Natshi-Putleria ei enää kaivata tähän maailmaan.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014041118206021_ul.shtml

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bror-Erik

      EvakkoPoika on pikkupoika sekä käytökseltään,ja varsinkin mielenvinkeiltään
      ministeri Lavroviin verrattuna :)
      Kivitä sie vain kotikylän ikkunoita.Tosi isot pojat hoitavat isot tilanteet.
      Ottaako pattiin ja eikö edes hävetä mitä hullutuksia on tullut mölyttyä
      EvakkoPoju? No eipä tietenkään koska pääsi on raakaa lanttua ;)

      • Haukut väärää puuta

        " Bror-Erik 11.4.2014 22:51 "

        Haukut ihan väärää puuta, jos kuvittelet niin, että minä oikeamielisillä puheillani tai kirjoituksillani olisin aiheuttanut Euroopassa lisääntyneen Venäjä-vastaisuuden. Minä tavallinen kansanmies en taatusti ole pystynyt kirjoituksillani vaikuttamaan siihen, että Euroopan sivistyskansojen keskuudessa Venäjä-vastaisuus on huomattavasti lisääntynyt, vaan kyllä Hitleriä ihaileva Putler on yksin syyllinen tähän asiaan. Miten ihmeessä sinä et näin selvää asiaa ymmärrä?

        Hitleriksi itseään luulevan Putlerin tilanne ei yhtään helpotu siitä, että sinä minua aiheettomasti yritän nolata ja halventaa. Sivistyneiden eurooppalaisten ihmisten Venäjä-vastaisuus ei yhtään vähene, vaikka sinä haukkuisit minua vieläkin voimakkaamin. Kyllä fasisti-Putlerin pitää ottaa uusi kurssi politiikassaan, jos Venäjän kansainvälinen arvostus halutaan nostaa Pohjois-Koreaa korkeammalle tasolle.


      • Katsos vaan tämä yhd
        EvakkoPoika kirjoitti:

        Haukut väärää puuta

        " Bror-Erik 11.4.2014 22:51 "

        Haukut ihan väärää puuta, jos kuvittelet niin, että minä oikeamielisillä puheillani tai kirjoituksillani olisin aiheuttanut Euroopassa lisääntyneen Venäjä-vastaisuuden. Minä tavallinen kansanmies en taatusti ole pystynyt kirjoituksillani vaikuttamaan siihen, että Euroopan sivistyskansojen keskuudessa Venäjä-vastaisuus on huomattavasti lisääntynyt, vaan kyllä Hitleriä ihaileva Putler on yksin syyllinen tähän asiaan. Miten ihmeessä sinä et näin selvää asiaa ymmärrä?

        Hitleriksi itseään luulevan Putlerin tilanne ei yhtään helpotu siitä, että sinä minua aiheettomasti yritän nolata ja halventaa. Sivistyneiden eurooppalaisten ihmisten Venäjä-vastaisuus ei yhtään vähene, vaikka sinä haukkuisit minua vieläkin voimakkaamin. Kyllä fasisti-Putlerin pitää ottaa uusi kurssi politiikassaan, jos Venäjän kansainvälinen arvostus halutaan nostaa Pohjois-Koreaa korkeammalle tasolle.

        Katsos vaan tämä yhdessä äitinsä kuukautissiteestä ja mustalaisen räkäklimpistä siinnyt pojukin on taas irti hörhötoilailustaan!


    • älä herjaa

      Oikea mies kävisi kiinni mieheen eikä nuttuun. Jos Bror-Erik ymmärrät suomalaista kansanviisautta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe